Tül perdeden içeriye süzülen güneş , kapalı olan gözlerini rahatsız edince daha da sıktı gözlerini.
Geceyi sevmiyordu ama karanlık olmadan da uyuyamıyordu.Bir süre gözlerinin aydınlığa alışabilmesi için bekledi ama ışık çok rahatsız ediciydi , ve hâlâ çok uykusu vardı . Bu yüzden birazcık daha uyuyabilmek için arkasına dönmeye karar verdi Minho.
Ancak ters bir şeyler vardı .
Çünkü bırakın arkasına dönmeyi, hareket bile edememişti.
Bir kaç kez daha denedi ama değişen hiçbir şey yoktu. Sanki bir şey onu yatağa sımsıkı bağlamıştı.Aptal güneş uykusunu bölmüştü ve şimdi de şu şey ...?
Minho neden hareket edemediğini anlamak için gözlerini araladı.
Yüzünün hemen yanındaki Hyunjin'in yüzünü görmek Minho'nun ufak bir çığlık atmasına neden olurken , Hyunjin aniden gözlerini açarak yattığı yerden doğruldu .
"Hyung?"
"A-ah şey günaydın Hyunjin ."
"Günaydın hyung da neden çığlık attın sen öyle, kabus falan mı gördün yoksa?"
Hyunjin endişeyle büyük olanın gözlerinin içine baktı.
"Seni gördüm."
Minho, aniden ağzından kaçırdığı şey yüzünden hızla iki eliyle ağzını kapattı.
"Hm?"
Hyunjin'in yüzündeki endişeli ifade yerini şaşkınlığa bırakmıştı şimdi.
"Y-yani bir an birlikte uyuduğumuzu unuttum ve gözlerimi açtığım anda yüzünü görünce korktum. HAYIR KORKMADIM . Yani korktum ama senin yüzünü gördüğüm için değil, Jeongin'in yüzünü görseydim de korkardım. Çünkü uykudan yeni uyanmıştım ve fazla yakındık , ayrıc-"
Minho nefes dahi almadan cümlelerini sıralarken Hyunjin onun bu sevimliliği karşısında kahkaha attı.
"Tanrım ...Hyung, konuşmaya devam edersen seni öpeceğim! "
Minho , küçüğünün sözlerini duyduğu an aniden sustu.
Gözleri kocaman açılmıştı, tıpkı açıklama yapmaya devam etmek için açılan sevimli ağzı gibi.
Hyunjin bu kez kıkırdadı.
Ve yavaşca hyung'una yaklaşmaya başladı."Seni öpmemi istemiyor musun ?"
Minho , ağzı ve gözleri hâlâ açıkken kafasını iki yana salladı.
Hyunjin üzülmüş gibi yaparak kendisini biraz geriye çekip dudaklarını büzdü.
Minho'nun gözleri, küçüğünün büzülen dudaklarına kaydı.
Bu görüntü..."Küçüğüne günaydın öpücüğü bile mi vermeyeceksin?"
Hyunjin gözlerini kırpıştırdı.
Minho henüz farkında değildi ama sarışın olan kusursuz bir oyuncuydu."B-belki...yanaktan küçük bir öpücük?"
"Sadece küçük bir öpücük mü?
Bu günümün aymasına yetecek bir öpücük değil hyung."Hyunjin doyumsuzdu , dahası ...daha fazlasını istiyordu.
Ve bunu kesinlikle alacaktı.Minho utanarak bakışlarını ellerine indirdi ve parmaklarıyla oynamaya başladı.
"Imm tamam o zaman.
Birazcık büyütelim öpücüğü.
A-ama yanaktan unutma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
Fanfictionellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122