𝕜ꫀꫀρ ꪑꪖ𝕜ⅈꪀᧁ ꪶꪮꪜꫀ 𝕥ꪮ ꫀꪖᥴꫝ ꪮ𝕥ꫝꫀ𝕣

1.6K 180 148
                                    


"Hyung~
Hadii uyan artık~"

Minho duyduğu sesle uzandığı yatakta bir süre kıpırdanarak arkasına döndü ve kaldığı yerden uyumaya devam etti.

Ya da en azından ,uyumaya devam etmek istedi.
Ancak üzerindeki beden onu gıdıklayarak uyanmasını söylemeye devam ederken ,bu isteği neredeyse onun için imkansız hâle gelmişti. Çünkü Minho'nun uykusu çoktan bedenini terk etmişti, artık istese de uyumaya devam edemezdi.
Bu yüzden kendisini uyandıran kişiyi azarlamak için sinirle gözlerini açtı.

"Sabah sabah derdin ne senin de-
FELİX?"

Felix, Minho'nun   gözlerini açtığı anda ortaya çıkan, uykusundan uyandırıldığı için sinirli bakışlarının , kendisini görünce hızla şaşkın bir ifadeye dönüşmesini izlerken küçük ve sevimli bir kıkırtı bıraktı odaya.
Saçları , uyurken sürekli dönmesinin etkisiyle birbirine girmiş, gözleri muhtemelen fazla uyuduğu için şişmişti.
Felix, kocaman gülümseyerek hyung'unun zaten karman çorman bir hâl almış saçlarını karıştırarak iyice dağılmasını sağladı.

"Sonunda uyanabildin seni uykucu!"

"Avustralya'da değil miydin sen?
Ne zaman döndün?"

Minho yumruk yaptığı elleriyle gözlerini ovalayarak doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı.

"Hmhm, bu sabah döndük Chan hyung ile. Kendi kendine uyanmanı bekledim ama çoktan öğlen oldu bile. Kalk hadi ,sana minik bir hediye getirdim."

"Hediye mi?"

Felix hm'layarak kafasını salladı.

"Ne?"

Felix anlamaz bakışlarla, gözlerini kapatıp iki elini  açarak havaya doğru kaldıran hyunguna baktı.

"Hyung ne oluyor?"

Minho bir gözünü yavaşca açarak Felix'e baktı.

"Hediye getirdim demedin mi?"

"Evet...?"

Minho kafasını sallayarak diğer gözünü de açtı.

"Tamam,ver hadi hediyemi o halde."

Felix bir kez daha kıkırdadı.

"Hayırr , şimdi değil.
Yüzünü yıkayıp mutfağa gel. Kahvaltını yaptıktan sonra seninle biraz dışarıya çıkalım."

Minho kaşlarını çatarak dudaklarını büzdü.

Madem şimdi vermeyecekti , ne diye hediyeden bahsedip de Minho'yu heyecanlandırdı ki??











∆∆






"Hyung sorun olmadığını söyledim ya.
Emin olman için kaç kez daha sorman gerekiyor?"

"Sonrasında  Felix'le birlikte dışarıya çıktım diye trip yemek zorunda kalmayacağımdan emin olmalıyım."

"Hah.
Kısıtlayıcı bir erkek arkadaş değilim ben , ayrıca asla böyle bir şey için  de trip atmam.
Bekle...ben  hiç bir zaman trip atmam!?"

"Hmhmm tabii."
Minho göz devirerek, yeniden gardırobuna dönerek  siyah , sıfır kollu bir tişört çıkardı.

Hyunjin oturduğu yatağın üzerinde telefonuyla oynarken göz ucuyla Minho'ya baktı.

"Onu giymeyeceksin değil mi hyung?"

Minho tişörtle birlikte Hyunjin'e döndü.

"Neden?
Çok mu basit durdu yoksa?"

𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin