𝕜ꫀꫀρ ꪑꪖ𝕜ⅈꪀᧁ ꪶꪮꪜꫀ 𝕥ꪮ ꫀꪖᥴꫝ ꪮ𝕥ꫝꫀ𝕣

1.9K 186 273
                                    

"Minho hyung bundan da dene~
tadını seveceğine eminim!"

Felix , elindeki ballı ve tarçınlı pankeki büyük olanın ağzına uzattı.
Minho gülümseyerek ağzını kocaman açıp , küçük olanın kendisine yedirmesine müsaade etti.

"Ahh hyunggg!"

Felix sahte bir sinirle  , hyung'u tarafından ısırıldığı için acıyan parmaklarını üflerken, Minho kahkaha attı.

"Immm~ gerçekten de lezzetliymiş hadi bir tane daha ver."

Küçük olan kafasını sallayıp, gülümseyerek başka bir pankeke uzandığı anda Minho'nun tabağına kocaman bir pankek adeta fırlatıldı.

"Ellerin olduğu için kendi kendine yiyebileceğini düşünüyorum!?"

Hyunjin'in sert bakışları karşısında Minho  bakışlarını kaçırdıktan sonra belli belirsiz kafa sallayarak sessizce teşekkür etti.

Masadaki herkes bir anda sessizliğe bürünürken , Hyunjin sesli bir şekilde çatal ve bıçağını masaya bırakıp ayağa kalktı.

"H-hyunjin  hiç bir şey yememişsin henüz."

Minho , kaşlarını kaldırarak küçük olana baktı.

"Yeterince doydum ."

Sarışın olan hışımla mutfaktan ayrılırken, arkasından Changbin de masadan kalktı.

"Hey! Hyunjin."

"Efendim hyung?"

"Biraz konuşabilir miyiz?"

Hyunjin,  gerilerek elini ensesine attı.

"Tabii, konu neydi hyung?"

Changbin gözlerini devirdi.

"Bence ne olduğunu biliyorsun o yüzden burada konuşmayalım. Hadi üzerine bir şey al da bahçeye gel."

Hyunjin kafasını sallayıp Changbin'i onayladıktan sonra  , odasından ceket alabilmek için yarısında durduğu merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya devam etti.












∆∆





İkili bir süredir şezlonglara oturmuş, yalnızca karşılarındaki boş havuzu izliyorlardı.

"Öhö öhö."

Changbin, bu sıkıcı sessizliğe daha fazla dayanamayıp boğazını temizledi.

"Pekâlâ, lafı dolandırmayacağım.
Dün gece bizi o hâlde gördüğün için...yani bilirsin. Sanırım bunu sana açıklamam gerekiyor. Yani Jisung ve benim aramda olan şeyi..."

Hyunjin telaşla büyük olanın konuşmasına müdahale etti.

"Hayır hayır. Bana hiç bir şey açıklamak zorunda değilsin hyung.
Aslında ben sanırım senden ve Jisung'dan özür dilemeliyim. Dün gece... öylece odaya daldığım için ve sizi..."

"Evet aniden odaya dalman ve bizi bölmen hiç hoş olmadı ama neyse.
Sonuç olarak her şeyi gördün. Jisung ve ben...oh bunu nasıl tanımlamalıyım?"

"Sevgili?"

Changbin, Hyunjin'in söylediğine olumsuz bir şekilde kafasını salladı.

"Hayır hayır, yani ... henüz değil."

Hyunjin dudaklarını birbirine bastırarak kafasını salladı.

"Ah anlıyorum... O zaman belki de sadece bir çekim...?"

𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin