"Eee , sonra ne oldu?"Changbin , Jisung'un yatağına oturmuş heyecanla küçüğünün anlattıklarını dinliyordu. Onun söylediği şeyler hem şaşırmasına hem de heyecanlanmasına neden olmuştu. Ama daha çok şaşırmasına...
Jisung yeniden konuşmaya başlamadan önce, mutfaktan aşırdığı ve Felix'in özenle hazırlayıp kendisinden sakladığı brownilerden bir tanesini ağzına attı.
Tadı gerçekten enfesti!
"İşte sonra Felix , güzelim cupcake'leri yere atıp ağlayarak salondan ayrıldı.
Ben de ziyan olmasınlar diye yedim hepsini. "Jisung yaptığıyla gurur duyup kocaman gülümserken , Changbin yüzünü buruşturdu.
"İğrençsin Jisung .
Yerden alıp yedin mi birde hepsini?""Yah ! Napsaydım hyung!
Birincisi ; eğer onları yerde bıraksaydım bu büyük bir günah olurdu, birileri fark etmeyip üzerine basabilirdi sonuçta.
İkincisi ; onları yerden topladıktan sonra çöpe atsaydım israf yapmış olurdum ki bu da büyük bir günah .
Üçüncüsü ise tadı gerçekten çok güzeldi hyung , şeytana kaptıramazdım bu en büyük günah olurdu."Jisung kendinden emin bir şekilde konuşup kollarını bağladı. Changbin ise şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.
"Şeytana kaptırmak da ne demek?
Jisung , büyüğünün sorduğu soru karşısında yadırgayan bakışlarını dikti karşısındakine.
"Cidden...
Benden bir yaş büyüksün ve şeytana kaptırmanın ne demek olduğunu bilmiyor musun hyung?"Changbin , kafasını iki yana salladı.
"Cidden bilmiyorum , daha önce hiç böyle saçma bir kelime duymadım."
"Hah! Saçmaymış!
Dinle de öğren o zaman hyung.
Eğer yere yiyecek bir şey dökülürse üç saniye içinde hemen yerden kaldırıp , üfledikten sonra yemelisin yoksa şeytan gelir ve onu yer anladın mı?"Changbin gözlerini devirdi.
"Tanrım... hayatımda bundan daha saçma bir şey duymadım!"
"Hiç de saçma değil!
Annem küçükken bize hep böyle söylerdi. Onun öğütlerine saçma dediğin için seni anneme şikayet edeceğim ."Changbin konudan nasıl bu kadar sapabildiklerine şaşırıp kafasını hızla iki yana salladı.
"Herneyse Jisung...
Yani Hyunjin ve Felix , Lee Know hyung için tartıştı ve Felix , Lee Know hyung'un söylediklerine üzülüp gittikten sonra Hyunjin de Lee Know hyung'un elinden tutup odalarına çıktı . Öyle mi?"Jisung , hyung'unun söylediklerini onaylamak adına birkaç mırıltı çıkardı.
"Geçen gün eşleşmede seçtiği kağıtta Lee Know hyung'un isminin yazdığını söyledi ama aslında Chan hyung'un ismi yazılıydı .Bugün de Lee Know hyung için, hyung'un eski oda arkadaşı ve kendisinin en yakın arkadaşı olan Felix ile kavga etti öyle mi?
Tanrı aşkına ne yapmaya çalışıyorsun sen Hyunjin?..."∆∆
"Felix , yalvarırım daha fazla ağlama."
Chan , bir buçuk saat önce hışımla odaya girip kapıyı çarptığından beri ağlayan küçüğünün saçlarını okşarken fısıldadı.
Felix'in neden ağladığını , onu ağlatacak kadar üzen şeyin ne olduğunu bilmiyordu ve küçüğünün ağzından kaçırdığı her hıçkırık onun kalbine bir diken gibi batıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
أدب الهواةellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122