ꪮꫝ, ⅈ, ⅈ ᭙ꪖꪀ𝕥 ⅈ𝕥 ꪖꪶꪶ

1.4K 153 151
                                    


Sonunda Chan'a karşı bir şeyler hissettiğini kabullenen Felix, ona güzel bir hediye ile açılmak istediğini söyleyince , Minho da elinden tutup onu antika müzik aletlerinin olduğu eski bir dükkana getirdi.

İçeriye girdikleri anda etrafa yayılan kokunun tek tarifi 'eski' olabilirdi ancak.
Loş ışığın ve tozlu eşyaların arasında gezinirken, dükkanın içindeki aletlerin her birinin en kaliteli ürünlerden oluşması Felix'i şaşırtmıştı.

Dükkanın köşesinde duran tahta piyano dikkatini çekince adımlarını oraya yönlendirdi.
Kapağını yavaşca kaldırdığında etrafa yayılan toz bulutu , bir süre öksürmesine neden oldu. Eliyle havada kalan birkaç tozu savurduktan sonra bakışlarını , piyanonun siyah beyaz tuşlarına indirdi.

Piyano çalmayı bilmiyordu bu yüzden parmaklarını rastgele tuşların üzerinde gezdirdi. Sonra en sondaki tuşa basmak için parmağını indirmek üzereyken, tuşun altına sıkıştırılmış bir kağıt fark etti.

Dikkatlice kağıdı yerinden alıp etrafına baktı.
İçeriye girdiklerinde onları karşılayan güler yüzlü amca ortalarda görünmüyordu , tıpkı Minho gibi.
Kağıdı açmakla açmamak arasında yaşadığı birkaç saniyelik tereddütten sonra merakına yenik düşerek yavaşca kağıdı açtı.
İçinde neredeyse silinmek üzere olan harflerin süslediği bir aşk şiirinin olduğunu görünce gülümsedi .

"Aşkı yıllarca bir tatlı gülüşte ve bir öpücükte aradık.
Ancak aşk ruha dokunmak idi,
tene dokunmak değil.
Nefse yenik düşmek değil.
Ondandır avuçlarımın arasına yüzünü alıp sevmeyişim.
Ondandır seni uzaktan sevişim."

K.T

Okuduğu dizelerle fark etmeden yüzünde minik bir gülümseme oluşurken, kim bilir kimlerin hayallerine, kimlerin umutsuz aşklarına,kimlerin sevdalarına şahitlik etmiştir bu eski meşe ağacından yapılma piyano diye düşündü.

"Felix, şuna baksana!"

Minho aniden dükkanın arka tarafından çıkınca Felix irkilmiş, elindeki kağıdın yere düşmesine neden olmuştu.

"Ödümü kopardın hyung!
Hem beni bir başıma bırakıp nereye gittin sen?"

Minho sevimli bir kahkaha atarak Felix'e yaklaştı.

"Senin için bir şeyler bakıyordum.
Daha doğrusu Chan için..."

İmalı gülüşü, Felix'in kızarmasına neden olurken elindeki havaya kaldırdı bir kez daha.

Felix yeni fark ettiği müzik kutusuyla heyecanla bağırdı.

"Aman Tanrım hyung bu çok güzel!"

Tıpkı dükkandaki diğer eşyalar gibi oldukça eski görünen müzik kutusu küçük bir piyano şeklindeydi. Piyanonun üzerinde de dans eden minik bir balerin vardı. Yan tarafındaki küçük kolu dikkatle çevirince , ortaya çıkan müziğin Beethoven'a ait bir beste olduğunu tahmin etti. Daha önce bir yerlerde duymuştu ancak ismini bir türlü anımsayamadı.

"Beğeneceğini biliyordum ."

Felix ışıltılı gözleriyle hâlâ müzik kutusunu incelerken kafasını salladı.

"Bunu Chan hyung'a verme konusunu biraz düşünmeliyim sanırım. "

Minho bir kez daha kahkaha attı.

"Hey! Bu senin için değil ufaklık.
Buraya Chan hyung'a hediye almak için geldik , sana değil . Şimdi yavaşca onu bana geri ver."

Felix dudaklarını büzerek etrafına baktı.

𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin