ᧁⅈꪜꫀ ꪑꫀ ꪗꪮꪊ𝕣 ꪖꪶꪶ ꪖꪀᦔ ꪀꪮ𝕥ꫝⅈꪀᧁ ꫀꪶડꫀ

1.4K 149 112
                                    

"A-ah biraz mola mı versek hyunglar? Dans etmeye devam edersek bir yerlerim kırılacak yoksa."

Maknae , az önce düştüğü zemine uzanarak söylendi.

"Eğer ara verdiğimiz süre boyunca zahmet edip , haftada bir kez bile olsa pratik yapsaydın şu an yerlerde sürünüyor olmazdın."

Minho azarlayıcı bir sesle söylenerek müziği kapattı.

"Tatil dinlenmek içindir hyung, eğer pratik yapmaya devam etseydim ne anlamı kalırdı ki ?"

Minho şansını zorlayan maknae'ye gözlerini kısarak bakınca , Jeongin de susmak zorunda kaldı.

"Bu arada yeniden provalara dönmek çok güzel değil mi? Bir an şirketin Stray Kids diye bir gruba sahip olduklarını unuttuklarını düşünmeye bile başlamıştım."

Changbin'in sesi neşeli ve heyecanlı geliyordu.

Şirketin , dünya turunun ikinci kez ertelendiğini ve bu arada dinlenebileceklerini söylemesinin üzerinden yaklaşık dört ay geçmişti ve bu süreçte çoğu kez umutsuzluğa kapılıp kötü düşüncelerin esiri olmuşlardı. Ancak önceki gün, menajerleri arayıp pazartesi gününden itibaren provalara yeniden başlayacaklarını söylediğinde, hepsi için umut yeniden doğmuştu.
Şimdi dünya turuna çıkabilmek için önlerinde hiçbir engel kalmamıştı, yalnızca tur öncesi birkaç hafta daha prova yapmaları gerekiyordu.
Sorun değildi, bunca zaman bunun hayalini kurmuşlardı ,her şeyin kusursuz olması için biraz daha bekleyebilirlerdi.

"Ne dersiniz hep birlikte yemek yiyelim mi?"

Chan'ın önerisi üzerine herkesten onaylayan mırıltılar yükselmeye başladı.

"Ciddi misiniz? Bir şeyler atıştırıp pratiklere devam etmeliyiz, çoğunuz kareografileri bile unutmuş!"

Minho onaylamaz bakışlarıyla üyeleri incelerken, kollarını birbirine bağlamıştı.

"Hadi ama hyung, sabah 7'den beri buradayız zaten . Şu anda saat 15:20 ,yani tam olarak 8 saat 20 dakikadır pratik yapıyoruz. Bütün kareografileri bir güne sığdırmaya çalışırsak , Jeongin'in dediği gibi hepimiz sakatlanıp bir yerlerimizi kıracağız. Bu şekilde dünya turuna da çıkamayız değil mi?"

Felix'in içten konuşması karşısında fazlasıyla etkilenmiş olacak ki, yalnızca gülümseyerek kafasını salladı Minho.
Zaten bir Felix'e,bir de sevgilisine asla hayır diyemiyordu.

Terli kıyafetlerinden kurtulup hep birlikte şirketten çıkmak üzereyken, Hyunjin çalan telefonu yüzünden diğerlerinden biraz daha geç çıkmıştı şirketten.

Minho birbirleriyle didişen Jeongin ve Jisung ikilisine kahkaha atıp gözlerini devirirken , nihayet şirketin kapısından çıkan sevgilisini görünce gülümseyerek el salladı.

"Buradayız."

Hyunjin , hyung'unun yaptığı gibi gülümseyerek onlara doğru ilerlemeye başladı. Yanlarına vardığında Minho , Hyunjin'in koluna girerek heyecanla diğerlerine döndü.

"Hadi gidelim."

Ancak Hyunjin yürümek yerine olduğu yerde durunca , Minho kaşlarını kaldırarak Hyunjin'e baktı.

"Üzgünüm, benim bir işim çıktı bu yüzden size katılamayacağım. "

Minho bu kez kaşlarını çattı.

"Neden? Bir sorun mu var Hyunjin?"

Merakla sorduğu sorular karşısında Hyunjin gülümseyerek kafasını salladı.

"Hayır hyung,bir sorun yok.
Annemin göndermemi istediği şeyler vardı, postahane kapanmadan kargoya vermeliyim. Siz gidin, akşam yurtta görüşürüz."

𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin