𝕜ꫀꫀρ ꪑꪖ𝕜ⅈꪀᧁ ꪶꪮꪜꫀ 𝕥ꪮ ꫀꪖᥴꫝ ꪮ𝕥ꫝꫀ𝕣

2.3K 232 408
                                    

'Lee Know' ...

Kura çekilmiş , herkes bir tarafa dağılmıştı.

Hyunjin başta odaları hemen değiştirmeyi teklif etmiş , ancak üyeler gece gece taşınmakla uğraşmanın saçma olduğunu ve yarın sabah kahvaltıdan sonra bunu halledebileceklerini söylemişti. Sonuç olarak herkes son kez eski odalarına ve eski oda arkadaşlarının yanına dönmüştü .

Hyunjin yatağına uzanmış , kollarını kafasının altında birleştirmiş bir halde tavanı izlerken gülümsedi. İşte sonunda o ikisini ayırmayı başarmıştı, Minho artık tamamen o'nundu.
Hyunjin , bir an önce büyük olanın yanına yerleşmek istiyordu ama zaten uzun bir  süre bunu beklemişti , bir gece daha beklemenin ziyanı yoktu.
Nasıl olsa yarından sonra Minho tamamen ona aitti.

Felix ise , Hyunjin'in çektiği kağıttan Minho'nun isminin çıktığı andan beri  yüzü asılmış ve sessizleşmişti.
İki yıl...tam tamına koca iki yıl , ikisi birlikte aynı odayı paylaşmıştı.
Yalnızca aynı odayı değil, ikisi bu dört duvarın içinde birbirleriyle korkularını, heyecanlarını, hüzünlerini, sevinçlerini, hayallerini , kabuslarını ve hayatlarını paylaşmıştı.
Minho'yu daha yakından tanıma fırsatı bulmuş , onun kimseye  açmadığı kalbini tanımış ve onunla çok özel anlar paylaşmıştı.
Peki şimdi , tüm bunlar geride mi kalacaktı? Evet sonuçta hâlâ aynı yurtta ve aynı grupta kalacaklardı. Ama Felix biliyordu ki, eğer Minho ile oda arkadaşı olmasalardı o da tıpkı diğerleri gibi hiç bir zaman Minho'yu tam olarak tanımayacak, onun kalbinin güzelliğini göremeyecekti.
Gözlerinden akan yaşları sildikçe yenisi eklenirken , sımsıkı kapattı gözlerini Felix.

"Lixie, uyudun mu?"

Minho küçük olana seslendi.
Kura olayında sonra o da Felix'ten ayrılacağı için üzülmüştü ama küçük olanın bu tür konularda daha hassas olduğunu biliyordu. Felix böyleydi , bir şeye alıştığı zaman onunla arasında büyük bir bağ kurardı ve bu bağı koparmak  da onun için çok zordu.

"Uyumadığını biliyorum  Felix, hadi hyungunla konuş."

Felix yavaşca açtı gözlerini.
O kadar çok ağlamıştı ki kıpkırmızı olmuşlardı.

Minho , ellerini kaldırıp usulca göz yaşlarını sildi küçüğünün . Fark etmedi ama kendisinin gözlerinden de bir damla düşmüştü Felix'in  üzerinde mor ayıcık desenlerinin olduğu yatağına.

Sonra Felix , hızla kollarını sardı hyunguna. Şimdi sesli bir şekilde ağlıyordu.

"H-hyung."

Bir hıçkırık kaçtı küçük olanın ağzından.

"Be- ben senden ayrılmak is-istemiyorum."

Ve bir hıçkırık daha.

Minho küçüğünün saçlarını okşarken , onun daha fazla ağlamamasını umuyordu. Çünkü küçüğünün göz yaşları, kalbini parçalıyordu.

"Ayrılmayacağız ki Felix , sadece artık aynı odada kalmayacağız.  Hâlâ her gün benim  huysuz suratımı görmeye devam edeceksin ."

Felix  konuşmadan önce hyung'unun belinde olan kollarını biraz daha sıklaştırdı . Hâlâ ağlamaya devam ediyordu.

"A-ama aynı şey değil ki hyung.
Her gün seni görmeye devam edecek olsam bile , kim geceleri uyuyamadığım zaman yanıma uzanıp saçlarımı okşayacak? Kim benimle birlikte pencerenin önüne oturup  ay'ı izlerken saatlerce saçma sapan sohbetler edecek?
Kim ben uyuduktan sonra her gece yanıma gelip iyi geceler öpücüğü verecek?"

"Bekle...yani sen aslında uyumuyor muydun!"

Felix şimdi birazcık gülümsedi, evet aslında hyung'u o uyudu zannedip alnına minik bir öpücük kondururken küçük olan sadece uyumuş numarası yapıyordu. Hyung'u onu öptükten sonra , onun uyumasını bekliyor ,büyük olanın uyuduğundan emin olduktan sonra da sessizce yatağından kalkıp hyung'unun sürekli dönmesi yüzünden açılan üzerini örtüp, iyi geceler öpücüğü verip yeniden yatağına dönüyordu.

𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin