Çadırın önünde beliren gölge, genç adamın korkuyla battaniyesine sarılarak gözlerini de sımsıkı kapanmasına neden oldu.
Sonra çadırın kapısı yavaşca açılınca genç ,çığlık atmak için ağzını aralamıştı ki son anda akıl ederek herkesi etrafına toplamadan önce ,gözlerini açarak az önceki gölgenin sahibine dikti gözlerini.
"HYUNG!"
Seungmin sırılsıklam bir şekilde ayakta dururken , üzerinden damlayan sular her yeri ıslatıyordu.
Jeongin hızla üzerindeki battaniyeyi bir köşeye atıp ayağa kalktı.
"Hyung iyi misin?"
"J-j-jong-in-"
Tek bir kuru yeri dahi kalmayan Seungmin, tüm vücudu titrerken, konuşmakta epey zorlanıyordu.
"Aman Tanrım!
Hyung donmuşsun sen!"Jeongin, ellerini Seungmin'in yüzünde gezdirirken telaşla söylendi.
"Hadi üzerini çıkartalım bir an önce ."
Seungmin titreyen ellerini yukarı kaldırarak, gömleğinin düğmelerine götürdü ancak dakikalarca uğraşmasına rağmen, soğuktan ve sudan büzüşüp titreyen parmakları bir türlü düğmeyi çözemiyordu.
Jeongin , hyung'unun ellerini indirerek onun yerine hızla düğmelerini açıp üzerindeki gömleği çıkarttı.
Telefonunun flaşı ile zar zor bulduğu havluyu saçlarına atıp kuruladıktan sonra , eline aldığı sweatshirt'ü de büyük olanın kafasından geçirdi.Ellerini biraz daha aşağıya indirip, pantolonun düğmesine getirdiğinde Seungmin onu durdurdu.
"K-kendim çık-artabili-rim."
Jeongin kafasını sallayarak arkasını döndü.
Seungmin türlü uğraşların sonunda nihayet pantolonunu da çıkartıp , Jeongin'in ona uzattığı pijamayı giyince hazır olduğunu belirtmek için bir ses çıkardı.
"Uh...gel hadi tulumunu hazırladım hyung,hemen içine gir de ısın biraz."
Seungmin sessiz bir şekilde kafa sallayarak uyku tulumunun içine girince , Jeongin tulumun fermuarını çekip ,az önce korkudan sımsıkı sarıldığı battaniyeyi attığı köşeden kaldırıp Seungmin'in üzerine örterek yanındaki kendi tulumuna uzandı.
"Daha iyi misin?"
"Hmhmm."
"Özür dilerim hyung, hepsi benim yüzümden oldu... Ben ...bir an Jisung hyunglar'ın sesini duyunca ne yapacağımı bilemedim. Çünkü biz...şey yapmıştık ya hani...ondan şey oldum... "
Seungmin, kesik bir kıkırtı bıraktı karanlık çadırın içine.
"Sorun değil Jeonginie~"
Ve aniden bir hapşırma sesi...
"Aman Tanrım!
Hyung hasta olmuşsun bile! Bir de sorun değil diyorsun! Çok özür dilerim! Çok üzgünüm hyung -"Jeongin! Ben iyiyim.
Endişelenme... bağışıklığım güçlüdür benim, öyle kolay hastalanmam."Jeongin hâlâ hissettiği suçluluk duygusu ve endişeyle hyung'unun yüzünü incelerken, Seungmin elini üzerindeki kalın battaniyenin içinden çıkartarak , parmaklarını maknea'nın yüzüne çıkarttı.
Jeongin, sağ yanağında hissettiği buz gibi parmaklar ile yavaşca gözlerini kapatırken, içinin titrediğini hissetti.
Peki neydi böyle aniden içini titreten?
Hyung'unun suda kaldığı ve üşüdüğü için buz kesilmiş parmaklarının soğukluğu mu? Yoksa o parmakların vücuduna dediğinde kalbinde hissettiği tuhaf heyecanı mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
Fanficellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122