Medya=👌
Keyifli okumalar
🐋Jimmy bize mutfaktan su getirirken bende bir yandan telefonda Taehyung ile konuşuyordum. Özel ders vermek için Jimmy'nin evine gelmiştim ve ufak bir ara vermiştik.
"Annem boşanma davasını açtı."
Taehyung'un konuşması ile birlikte yüz hatlarım gerildi. Bir gün anne ve babamın boşanacağı aklıma bile gelmezdi. Her zaman birlikte olacaklarını düşünürdüm.
"Sence hemen sonuçlanır mı?"
"Senin çektiğin fotoğrafları kanıt olarak sunacağız. işimize baya yarayacak."
O fotoğrafı çektiğime şükrediyordum. Üstelik fotoğrafta öpüşüyor olmalarıda işe yarayacak olmalıydı.
"Umarım hemen boşanabilirler." Dediğimde Taehyung'un derin bir nefes verdiğini işittim.
"Umarım." Bir süre sessiz kaldıktan sonra yeniden konuştu. "Babam seni aradı mı?"
"Sürekli arıyor. Evimede geldi ama kapıyı açmadım."
Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını çok iyi biliyordum. Nefretim zaman geçtikçe biraz soğur muydu bilmiyordum ama ona eskisi gibi yakın olmayacağım kesindi. Şu an aramızdaki tek şey kan bağımızdı.
"Sence o kadınla mutlu mudur?"
Birden sorduğu soru yutkunmama sebep oldu ve bir süre ne diyeceğimi bilemedim. Bizi onun için bıraktığına göre mutlu olmalıydı.
"Bilemiyorum Taeyung. Bunun pek umurumda olduğunuda sanmıyorum."
Verdiğim cevabın ardından hiçbir şey söylemedi. Babam hakkında konuşmak beni gerçekten fazlasıyla geriyordu. Özelliklede o kadınla olan görüntüsünü aklımdan çıkaramıyordum.
Jimmy elinde tuttuğu iki su bardağı ile yanıma dönünce bakışlarım onu buldu. Kendimi tutamadan gülümsedim.
"Şimdi kapatmam lazım. Sonra konuşuruz olur mu?"
"Tamam, görüşürüz."
Ona aynı şekilde karşılık verdikten sonra telefonu kapattım ve Jimmy'nin bana uzattığı bardağı elinden aldım.
"Teşekkür ederim."
Bana yalnızca gülümseyerek karşılık vermişti. Suyumdan ufak bir yudum alıp yeniden ona döndüm. Yaklaşık yarım saattir ders yapıyorduk ve şimdiden yorulmuş gibi görünüyordu. Ayrıca bende konuşmaktan yorulmuştum.
"Sıkıldın mı?" Diye sorduğumda gözleri benimkilerle buluştu. "Sanki beni çok dinlemiyorsun gibi."
Alayla konuştuktan sonra masanın üzerinde duran kalemimi elime alıp elimde döndürmeye başlamıştım.
"Bir şey çok dikkatimi dağıtıyor."
Gözlerimin içine bakarak verdiği cevabın ardından yüzüme bir şaşkınlık yerleşti. Merakla gözlerimi kıstım.
"Ne dikkatini dağıtıyor?" Diye sorduğumda hafif sesli bir şekilde gülmüştü. Neden gülmüştü ki şimdi?
"Boş ver sen, acıktın mı?"
Konuyu değiştiriyordu. Başımı iki yana sallayarak güldüm ve ardından bir şeyler yemek istediğimi fark ederek onu onayladım.
"Acıktım."
"Devam etmeden önce yemek yemek ister misin?"
Biraz ara versek ve karnımızı doyursak güzel olabilirdi. Üstelik onunla daha çok zaman geçirmiş olacaktım. Yalnızca ders çalışmak belli bir noktadan sonra insanı bunaltıyordu. Gerçi tek istediğim onunla baş başa olmaktı gerisi önemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
Fanfiction"Bu böyle devam edemez. Seni o insanlardan kurtarmam gerek." Bir eliyle göz yaşlarını silerken şaşkın bakışları beni buldu. "Nasıl yapacaksın?" Derin bir nefes alıp hemen karşımda duran aynada kendimi inceledim. Daha sonra ise bakışlarım ikizimi b...