Keyifli okumalar
💜"Jungkook ve Taehyung'un gidecekleri parti çok fena bir şey."
Ga Yoon heyecanla bize parti hakkında bir şeyler anlatmaya koyuldu. Jinsoul ile ingiliz dili ve edebiyatı ikinci sınıf öğrencisiydik ve dersimiz biter bitmez kahve için kantine gelmiştik. Bir sonraki dersimin başlaması için ilk defa can atıyordum.
"Sizde gelsenize."
Jinsoul ile aynı anda başımızı iki yana salladık. "Hiç benlik değil." Diyerek yüzümü buruşturdum.
Tamam bazen Taehyung'un arkadaş çevresiyle hep birlikte bara falan giderdik fakat anladığım kadarıyla bu parti daha ağır bir şey olacaktı.
"Bu gezi zekalılar uyuşturucu falan da kullanır şimdi."
Ga Yoon'un bakışları karşısında oturan Jinsoul'de gezinmişti. "Bir kereden ne olacak ki?"
Bu kızı anlamak gerçekten çok güçtü. "Sen salak mısın acaba?" Dediğimde Jinsoul'ün güldüğünü işittim.
"Ne ya? Siz eğlenmeyi bilmiyorsunuz. Çok sıkıcısınız."
Gözlerimi devirip derin bir nefes aldım. Bu kafa yapısını bir türlü çözememiştim. "Uyuştucu kullanmadığımız için sıkıcı da olduk."
Jinsoul kendince söylenmeye başlamıştı. Ga Yoon'a genel olarak gıcık olsamda annesi ve babası onu bana emanet etmişti ve o partide ona bir şey olsun istemezdim. Ailesine sözüm olmasada ona bir şey olsun istemezdim tabii ki.
"Partiye gitme. O parti seni aşar." Diyerek uyarıda bulundum. Bir işe yaramayacağı kesindi ama yine de şansımı deniyordum.
"Taehyunglar orada olacak." Alt dudağını ısırıp bakışlarını etrafta gezdirdi. "Hem Jungkookla aynı ortamda olmak istiyorum."
Jinsoul birden öksürmeye başladığında şaşkın bakışlarım ona döndü. Elinde tuttuğu kahve bardağını masaya bırakıp öksürmeye devam etti. Sırtına hafif bir şekilde bir kaç kere vurdum.
"Bir şey yok." Derken yüzünü buruşturmuştu. "Kahve boğazıma kaçtı."
iyi olduğundan emin olduktan sonra oturduğum sandalyede geriye yaslandım ama bakışlarımda şüphe belirmişti. "Senin şu Jungkook takıntını ne yapacağız?" Diye sordum. Ga Yoon ise umursamaz bir şekilde omuzlarını silkti.
"Kendime engel olamıyorum. O kadar mükemmel ki." Gözlerini yumarak elini kalbinin üzerine koydu. "Aşırı seksi. Acaba yatakta nasıl bir performa..."
"Oha ama."
Jinsoul bu kez araya girmişti. "Aklıma iğrenç görüntüler gelsin istemiyorum lütfen kes şunu."
Ga Yoon güldü ve konuşmaya son verdi. Benim bakışlarım ise Jinsoul'ün üzerinde geziyordu. Kaşları hafif çatılmış yüz hatları çok gergin duruyordu.
"Hem o salağın neresinden hoşlanıyorsun? Kaç yaşında ama hala ergen gibi davranıyor. Tek işi eğlenmek."
Jinsoul kendini tutamamış ve yine Jungkook'a sövmeye başlamıştı. Aslında bu onun günlük rutiniydi. Hem onun hem de Jungkook'un. fakat ben aralarındaki bu nefretin arkasında çok başka şeyler olduğunu hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
Fanfiction"Bu böyle devam edemez. Seni o insanlardan kurtarmam gerek." Bir eliyle göz yaşlarını silerken şaşkın bakışları beni buldu. "Nasıl yapacaksın?" Derin bir nefes alıp hemen karşımda duran aynada kendimi inceledim. Daha sonra ise bakışlarım ikizimi b...