Öhöm🤭 Bu bölüm yetişkin içerik içeriyor. Rahatsız olacakların okumaması tavsiye edilir.
Yorumlarda buluşalım. Biraz utanıyorum beni yalnız bırakmayın djshxbshdh
Bu arada bölümü kontrol etme fırsatım olmadı. Biraz işim var o yüzden yazıp attım. Hatalar olabilir çok takmayın. Düzenleyeceğim.
Keyifli okumalar
🍪Lena'nın anlatımından...
"Yani, bunu her kim yaptıysa amacı Jimini öldürmek değildi öyle mi? Sadece korkutmak istedi."
Jinsoul konuştuğunda bende elimde tuttuğum su dolu bardağı Jimin'e uzattım. Hastaneden sonra karakola gitmiştik, şimdi ise evdeydik. Jimin gayet iyiydi fakat yaşadığım şoku ve endişeyi bir türlü üzerimden atamıyordum. O anlar aklıma geldikçe duyduğum gerginlik artıyordu.
"Metal bilye kullanmış. yani, evet. Amacı ona gerçekten zarar vermek değildi." Ne olursa olsun Jimin yaralanmıştı ve bir dahaki sefere bu gerçek mermide olabilirdi.
"Polistende bir bok çıkmayacak gibi."
Jimin suyundan bir yudum alıp mırıldandığı sırada bakışlarım önce suratını ardından da sargılı kolunu buldu. Metal bilye kolunu sıyırıp geçmişti fakat yine de acı duyuyor diye kendimi çok kötü hissediyordum. Ona karşı olan bakışlarımı fark etmiş olacak ki bana doğru döndü.
Beni rahatlatmak adına gülümsemişti. Olay yaşandığından beri bunu yapıyordu. Üzerimdeki endişeyi atıp, bana yardım etmeye çalıştığını biliyordum. Sadece beni tüm bunlardan uzak tutmaya çalışıyormuş gibiydi.
"Lia ve Min Ho'dan şüphelendiğimizi söyledik. Araştıracaklar." Dürüst olmak gerekirse polisten işimize yarayacak bir bilginin geleceğini hiç sanmıyordum. Sanki bunu her kim yapmışsa işin içinden bir şekilde sıyrılmayı başaracakmış gibi geliyordu.
"Sizce kim yaptı?"
Geldiğimizden beri hiç araya girmeyen Taehyung ilk defa konuşmuştu. Olaydan sonra hep yanımdaydı ve beni şaşırtan bir şekilde hiç sorun çıkarmamıştı.
"Ben Min Ho olduğunu düşünüyorum ama emin değilim Lia'da olabilir."
Zaten bana kalırsa her şeyi Min Ho yapmıştı ama Lia'da yapmış olabilirdi. ikiside birbirinden beter olduğu için, ikisi arasında doğru düzgün bir seçim yapamıyordum.
"Lia olsa neden Jimin'i hedef alsın ki? Seni almaz mıydı?"
"Sırf böyle düşünmemizi istediği için bile beni hedef almış olabilir."
Benim yerime Jimin araya girerek Jinsoul'ün sorusunu cevaplamıştı. Haklıydı. Öyle bir durumun içindeydik ki düşündüğümüz yada tahminde bulunduğumuz şeyler çok daha farklı çıkabilecek seviyedeydi.
"Şimdi ne olacak peki?" Bir cevap veremedim çünkü gerçekten ne olacağını bende bilmiyordum. Hatta ne yapacağımızıda bilmiyordum.
"Önce polisten haber bekleyeceğiz. Sonra duruma göre bakarız."
Jimin yeniden konuşup benim veremediğim cevabı vermiş oldu. Polisten haber beklemek artık bana çok zor geliyordu. Sanırım bir şey bulamayacaklarını düşündüğüm için böyleydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
Fanfiction"Bu böyle devam edemez. Seni o insanlardan kurtarmam gerek." Bir eliyle göz yaşlarını silerken şaşkın bakışları beni buldu. "Nasıl yapacaksın?" Derin bir nefes alıp hemen karşımda duran aynada kendimi inceledim. Daha sonra ise bakışlarım ikizimi b...