Bir önceki bölüme yapılan yorumlar için teşekkür ederim. Umarım hep böyle devam eder.
Bu bölümde Jimin'in iç dünyasından bazı şeyler öğreneceğiz. O yüzden çok keyifle yazdım umarım sizde beğenirsiniz.
Keyifli okumalar
💖Jimin'in anlatımından...
Spor salonundan çıktığım an başımı önce sağa ardından da sola çevirerek gözlerimle etrafı taradım. Lena çoktan ortadan kaybolmuştu bile. Kısık bir küfür savurarak bir elimi sertçe saçımdan geçirdim. Korktuğum başıma gelmişti. Bir gün itirafta bulunacağını biliyordum ama dürüst olmak gerekirse bugün ondan böyle bir şey duymak beni şok etmişti.
Lena'nın gittiğini kabullenerek kendimi arabaya doğru ilerlemeye zorladım. Lia çoktan oturmuştu bile. Arabanın kapısını açıp bindiğimde bakışları direk beni buldu.
"Sana kaç kere diyeceğim? Bana haber vermeden bir yere gelme."
Ona bakarak sinirle bağırdığımda bunu beklemiyor olacak ki gözleri şaşkınlıkla hafif irileşti.
"Burada olacağını sen söyledin."
"Evet, söyledim ama sana gel dediğimi hatırlamıyorum."
Lia cevap vermeyerek önüne döndü. Bende hırslı bir şekilde önüme döndüm ve sinirden başıma giren ağrı ile birlikte gözlerimi sıkıca yumdum. Bu sırada aklıma gelen şeyle yeniden sinirle solumam bir olmuştu.
"Birde gelip saçma sapan imalarda bulunuyorsun." Dedim aynı sinirle.
Alaylı bir şekilde gülerek bana döndü ve takılı olan kemeri umursamadan bana doğru yaklaştı.
"Gerçekleri söyledim sadece."
Yüzümü buruşturarak bakışlarımı ondan çektiğimde ona bulaşmanın ne kadar aptallık olduğunu fark etmiştim. En başında onunla birlikte olarak salaklık yapmıştım. Eskiden bana zevk veren şeyi şu an düşündükçe kusasım geliyordu.
Özelliklede Lena aklıma geldikçe kendimden de Lia'dan da daha çok nefret ediyordum.
"Gerçek olması umurumda değil. Bir daha sakın böyle bir şey yapma."
Hangi akla hizmet Lia'ya yerimi söylemiştim bilmiyordum. Ben aptal bir insan değildim ama yanımıza geleceğini tahmin etmemiştim işte. Bir daha Lena ile karşılaşmaması için elimden geleni yapacaktım. Lia benim için her açıdan büyük bir tehditti.
"Bu saçma yer değiştirme olayından beri çok değiştin farkında mısın? Sen kendini gerçekten Jimmy sanıyorsun galiba."
"Neyim değişmiş mesela?"
"Doğru düzgün konuşmuyoruz bile Jimin. Sürekli o kızlasın."
Lena'dan bahsetmesinin ardından bakışlarımı hızla ona çevirdim.
"Lena." Dedim uyarı dolu bir ses tonu ile. Lia bunun ardından anlamaz bir şekilde suratıma bakmaya başladı.
"Efendim?"
"Adı Lena."
Alaylı bir şekilde gülerek arkasına yaslandı. Bir süre bir şey demedikten sonra yeniden bana bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
Fiksi Penggemar"Bu böyle devam edemez. Seni o insanlardan kurtarmam gerek." Bir eliyle göz yaşlarını silerken şaşkın bakışları beni buldu. "Nasıl yapacaksın?" Derin bir nefes alıp hemen karşımda duran aynada kendimi inceledim. Daha sonra ise bakışlarım ikizimi b...