⑤⓪

1.8K 193 294
                                    

Bu bölümün Your Eyes Tell dinleyerek okunması tavsiye edilir
💜

Keyifli okumalar
🍬



Lena'nın anlatımından...

Jimin gideli bir kaç dakika geçmişti.

O gider gitmez donuk bir şekilde yatakta diğer tarafa döndüm. Uykusuzluktan ağrıyan gözlerimi kırpmadan kapıya bakıyordum. Yatağın ucuna doğru uzattığım dizlerimi kendime doğru çektim ve yüzümü iyice yastığa göndüm.

Gece boyunca kabullenmek istemeyip kafamdan göndermeye çalıştığım düşünceler -daha doğrusu gerçekler- Jimin'in az önce gitmesi ile suratıma daha sert çarpmıştı.

'Eğer cevabın olumsuz olursa seni bir daha rahatsız etmeyeceğim.'

Sözleri yeniden kulağımda yankılandı. Rahatsız bir şekilde yeniden hareketlenip bu kezde pencere tarafına döndüm. Gözlerim mavi renk gökyüzünde gezinirken, düşüncelerim kafamda dönmeye devam ediyordu.

Fakat ben kendime engel olamayarak hep eski anılara gidiyordum. Onu Jimmy sandığım zamanlara.

'Neden bilmiyorum ama senin yanındayken hep daha iyi ve sakin bir insan olmak istiyorum.'

O zamanlar onu Jimmy sanıyordum ve neden böyle bir şey söylediğine bir anlam verememiştim çünkü Jimmy kötü bir insan değildi ama Jimin kendini kötü olarak görüyordu. Şu an her şey daha anlamlı gibiydi.

'Lena lütfen sessiz kalma. istersen deli gibi bağır yada ağla ama sen sessiz kalınca kendimi daha çaresiz hissediyorum.'

Babamı sevgilisiyle gördüğüm gün yanımda yine o vardı ve ne olursa olsun bana nasıl destek olduğunu hatırlıyordum. Gerçekleri öğrendikten sonra, bir süre tüm bu davranışlarının oyun olduğunu düşünmüştüm ama değildi.

'Bir keresinde bana köpek sahiplenmek istediğini söylemiştin hatırlıyor musun?"

'Zor zamanlar geçirdiğini biliyorum. Sana iyi geleceğini düşündüm.'

Aklıma gelen anıyla gülümsedim. Yine beni düşünerek Leblebiyi hayatıma sokmuştu. Ardından aklıma birlikte yaptığımız aktiviteler geldi. Grafiti yapıp birlikte dükkan sahibinden kaçtığımız zamanı hatırlıyordum.

Benlik bir şey değildi ama bunları yapmamın beni daha cesaretli ve tutukulu bir insan yaptığını biliyordum. Her ne kadar yine uzun bir süre bunu kabullenmek istemesemde, üzerimde yarattığı o değişimi sevmiştim.

'Sadece sen gerçeklerin farkına varana kadar devam edeceğim.'

'Aslında hoşlandığın kişinin ben olduğum gerçeği.'

'O günlerden sonra hislerinin yoğunlaştığını inkâr edemezsin, kabul et Lena.'

Başımı ellerimin arasına alarak derin bir nefes verdim. Evet, uzun bir süre inkâr etmiştim çünkü beni kandıran birine karşı duygularım olduğunu kabul etmek benim için zordu. Beni kandırmıştı ve ben onu doğru düzgün tanımıyordum bile. Bu yüzden kafam karışmıştı ve gururuma yenik düşmüştüm.

 𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin