⑤①

2.1K 204 243
                                    

Oy veren ve zaman harcayıp yorum yapan okuyuculara çok teşekkür ederim. Bende minnettarlığımım göstergesi olarak daha güzel bölümler yazacağım.
💛

Ayrıca size bir sürprizim var. Şimdilik söylemek istemiyorum çünkü kesin gibi olmasına rağmen hala daha gerçekleşmeme ihtimali var. Bu yüzden  haber vermeden önce biraz bekleyeceğim.
😉

Keyifli okumalar
🦖

Jimin'in anlatımından...

Lena'nın fikrini değiştireceğini biliyordum.

Kapıdan çıkıp, arabama gittiğim an içimdeki huzursuzluk artmıştı. Bunun bir türlü doğru olduğunu kabullenmek istememiştim, doğru gibi hissettirmiyordu. Onu arkamda bırakmamam gerekiyordu çünkü içimden bir ses bana, Lena'nın doğru yolu bulup bana geleceğini söylemişti.

Bu yüzden arabadan inip ona geri dönmüştüm. Onu kulübeden çıkmış, beni ararken görmek bir yandan beni üzmüştü çünkü ağlıyordu ama bir yandan da kendimi dünyanın en mutlu insanı hissetmiştim.

Kollarıma koştuğu zaman içimde büyüyen duyguları tarif bile edemiyordum. Ne zamandır beklediğim şey cidden gerçek olmuştu. Aramızda artık yalanlar yoktu.

O beni biliyordu. Evet, hala hakkımda öğrenmesi gereken çok şey vardı ama en azından kim olduğumu biliyordu. Üstelik bana aşık olduğunu söylemişti değil mi?

Ona daha dün kendi aşk itirafımı yapmışken, onunda aynı şekilde bana açılması mükemmeldi. Aşk gibi ileri bir ifade kullanması ise kalbimi çarptırıyordu.

"Gel bakalım."

Elini bırakmadan onu öne doğru yönlendirip içeri girmesini işaret ettim. Lena içeri girdiğinde ise ardından adımımı atıp kapıyı kapatmıştım. Saat daha çok erkendi ve zaman geçirmek için fazlasıyla vaktimiz vardı.

Onu yatağa doğru yönlendirdim ama birden durup ağlamaya başlaması kaşlarımı çatıp hızla ona dönmeme sebep oldu.

"Ne oldu?"

Soruma cevap vermeyip ağlamaya devam etti. Onu tekrardan ağlarken görmek göğsüme bir ağırlığın çökmesine sebep oldu. Üstelik az öncekine kıyasla daha şiddetli ağlıyordu.

"Lena beni endişelendiriyorsun. Ne oldu söyler misin?"

Elinden daha sıkı tutup onu kendime doğru çevirdim. Bana bakmak yerine başını yere doğru indirmesi derin bir iç çekmeme sebep oldu.

"Burayı kiralarken ne kadar para ödemiştin? Benim yüzümden boşa gitti."

Ağlayarak konuştuğunda böyle bir şey demesini beklemediğim için şaşkınlıkla donup kaldım. Ardından kendime gelmeye çalışarak başımı iki yana salladım.

"Gerçekten bunu mu sorun ettin?"

Güldüm ama Lena'nın yaptığı şey omuzlarını silkmek olmuştu. Ona ne diyeceğimi düşünürken, bir kaç adım atıp yatağın üzerine oturdum.

"Gel buraya."

Bunun ardından onu kendime doğru çekerek kucağıma düşmesine sebep oldum. ilk başta biraz şaşırdı ama çok geçmeden bana ayak uydurup kolunu boynuma doladı.

 𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin