①④

2.4K 213 248
                                    


Keyifli okumalar
🧡

Lena'nın anlatımından...

Jimmy ile birlikte okulun kantinine girdik. Hemen arka tarafta oturan bedenleri görünce gülümsedim. Jinsoul, Jungkook, Hoseok ve Yoongi oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı. Dürüst olmak gerekirse o bar gecesinden bu yana biraz daha yakınlaşmıştık. Jimmy'de genellikle bizimle oturuyordu bu da beni en çok mutlu eden şeydi.

Ayrıca artık Jungkook da bizimle takılmaya başlamıştı. Sebebi kesinlikle Jinsoul'dü evet ama son zamanlarda Taehyunglarla çok fazla konuşmuyordu. Jinsoul'de bu durumdan gayet memnundu çünkü sevgilisinin Taehyung ve arkadaşlarından kötü etkilendiğini düşünüyordu. Haklıydı da.

"Bir şey içmek ister misin? Alıp geleyim."

Jimmy'nin bu düşünceli tavrı istemsizce gülümsememe sebep oldu. Kantinin ortasında durmuştuk.

"Kahve olabilir. Nasıl içtiğimi biliyorsun."

Jimmy bir kaç saniye boyunca öylece yüzüme baktı ardından gülümseyerek başını sallamıştı. O kahveleri almaya giderken bende Jinsoul'lere doğru ilerledim.

Beni gördükleri an hep birlikte selam verdikler. Onları aynı şekilde karşılayıp Hoseok'un hemen yanına oturdum.

"Jimmy nerede?" Diye sordu Jinsoul.

"Kahve alıyor."

Başını sallayıp beni onaylarken Yoongi'nin anlattığı bir olayı dinlemeye geri döndü. Yoongi bir hocanın ona takmasından bahsediyordu. Bir yandan onları dinlerken bir yanda da Jimmy'i kontrol ediyordum.

Kahve makinesinin önünde durmuş telefonla konuşuyordu. Birazdan yanımıza gelir diye düşünerek yeniden önüme döndüm.

"Öğrencileri ayrı hocaları ayrı bu okulun." Dedi Yoongi hala isyan ederken. "Gerçekten her gece kafamı yastığa koyduğumda benim ne suçup vardı da bu okul çıktı diye isyan ediyorum."

Yoongi'nin yakınarak konuşmasının üzerine masada gülüşmeler duyuldu.

"Ben halimden memnunum." Jungkook arkaya yaslanmış ve rahat bir şekilde konuşmuştu.

"Adamın hem sevgilisi burada hemde yeteneği ile güzel güzel okuyor."

Hoseok'un söylediği şeyle masada yine gülüşmeler yükseldi. Jinsoul utanarak bakışlarını kaçırınca gülmüştüm. Bu sevgili konusu aramızda açıldığında hala biraz utanıyordu. Jungkook bunu fark edince tıpkı benim gibi güldü ve bir kolunu sanki kız arkadaşını daha çok utandırmak ister gibi Jinsoul'ün omuzuna attı.

Tam o sırada da Jimmy elinde tuttuğu iki kahve bardağı ile yanımıza geldi. Benimkini tam önüme koydu ve hemen yanıma oturdu.

"Teşekkür ederim."

Jimmy yalnızca gülümsemekle yetinmişti. Kahvemden bir yudum aldım ve ağzıma gelen şekersiz tat ile gülümsedim. Dürüst olmak gerekirse Jimmy'nin halinden bir ara nasıl içtiğimi unuttuğunu düşünmüştüm.

"Bu arada biz Lena ile ingilizce özel ders vermeği düşünüyoruz. Tanıdığınız ortaokul yada lise öğrencisi birileri varsa ders almak isterler mi diye sorar mısınız?"

 𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin