Uyumadım sahura kadar oturup yazdım. Yorum yapan ve oy veren kişilere minnettarım ama bunu hiç yapmayan bir sürü insan var.
Yorumlarda çeşitli insan bekliyorum. Kendim yazıp kendim okuyormuş gibi olmasın lütfen. Oy veren arkadaşlar birazcık yorum yaparsa beni çok mutlu ederler🤗
Her neyse ben daha fazla boş yapmadan herkese keyifli okumalar
🐝Jinsoul ile birlikte okula doğru yürüyorduk. Araya giren bir kaç günün ardından okula geri dönecek olmam biraz garip geliyordu. Aslında bu gariplik sanırım Jimmy'i yeniden görecek olmamdan kaynaklıydı. Farklı bölümlerlerde olduğumuz için şükrediyordum.
"Sence Jimmy okula gelir mi?"
Dayanamayarak sorduğum sorunun ardından Jinsoul'ün bakışları beni buldu ve koluma girdi.
"Seninle birlikte günlerdir o da ortalarda yok. O yüzden emin değilim."
Her şey o kadar karışıktı ki ne düşüneceğimi şaşırmıştım. Tam olarak ne istediğimden bile emin değildim. Bir tarafım onu görmek istemiyordu ama salak olan diğer tarafımda görmek istiyordu.
"Taehyung beni endişelendiriyor." Dedim düz çıkan sesimle. "Okula bir şeyler anlatmasından korkuyorum."
Ne olursa olsun Taehyung'u bu konuda tutmaya çalışacaktım ama söz konusu o olunca hiçbir şekilde sakin kalacağına olanak veremiyordum.
"Eğer seni birazcık düşünüyorsa kimseye bir şey söylemez." Jinsoul'un cevabının ardından sessiz kalmayı tercih ettim.
Sorunda buydu ya işte. Taehyung'un tam olarak ne hissettiğini çözemiyordum. Bana değer verdiğinin farkındaydım. O benim ikizimdi ama çoğu zaman kendi kafasına göre davranıp her şeyi mahvediyordu.
"Jinsoul?
Kısık bir sesle ona seslenmemin ardından dudaklarımı dişledim. O dikkatini bana verdiğinde ise daha rahat konuşmak adına yürümeyi kesmiştim.
"Dün siz okuldayken Jimin eve geldi."
Bunu dememin ardından bakışları şaşkın bir hal almıştı. Hazır Ga Yoon yanımızda değilken ona bunları söylemek istiyordum. Her şeyi içime atmaktan yorulmuştum.
"Birde o gün Jimmy ile buluştum."
"Tüm bunlar bir gün içerisinde mi oldu yani?"
Yalnızca başımı sallamakla yetindim. O bu şekilde söyleyince fark etmiştim, gerçekten ikisiyle de bir gün içerisinde yüzleşmiştim. Gerçi bir tanesi zorla olmuştu ama.
"Ne oldu peki?"
"Hangisinden başlayayım?"
Sorduğum sorunun ardından Jinsoul kolumdan tutarak, daha rahat konuşmak adına beni kaldırımın kenarına doğru çekti.
"Jimmyden."
Derin bir nefes alıp başımı olumlu anlamda salladım. Ona neden bunları şu an söylediğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Resmen yolun kenarındaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
Fanfic"Bu böyle devam edemez. Seni o insanlardan kurtarmam gerek." Bir eliyle göz yaşlarını silerken şaşkın bakışları beni buldu. "Nasıl yapacaksın?" Derin bir nefes alıp hemen karşımda duran aynada kendimi inceledim. Daha sonra ise bakışlarım ikizimi b...