⑥⓪

1.6K 166 110
                                    

Keyifli okumalar
🥦


Jimin'in anlatımından...

"Biraz daha hızlı sürsene!"

Kendimi tutamayarak arabayı kullanan Taehyung'a bağırdım. Ardından ne yaptığımın farkına varıp endişeli bakışlarımı kucağımda uzanan Lena'ya çevirdim. O zaten acı çekiyorken, elimden geldiğince sakin olmalıydım. Bunu yapmak benim için çok zordu.

Çok sinirliydim. Namjoon şerefsizinden nefret ediyordum ama kendime de çok sinirliydim. Bu planı uygulamalarına asla izin vermemeliydim. Daha ısrarcı davranıp, başka bir çözüm bulmalıydım fakat ben salak gibi bu riski almıştım. Şimdi ise Lena acı çekiyordu.

"Çok canım yanıyor."

Lena dişlerini sıkmış, yüzünü ise göğsüme gömmüştü. Bir yandan da ağlıyordu. Yutkunup bir elimi suratına çıkardım ve yüzüne düşmüş, hafif terli saçlarını geriye attım. Bu sayede açılanan alnına bir öpücük kondurmuştum.

"Biliyorum bebeğim ama az kaldı. Söz veriyorum iyi olacaksın."

Ona ne olduğunu bile bilmiyordum. Bakışlarımı kırmızı lekenin olduğu pantolonuna çevirdim.

"Dayanmaya çalış Lena. Gerçekten gelmek üzereyiz." Taehyung bunu söyledikten sonra başını bir iki saniyeliğine bize doğru çevirmişti. Cidden az kalmıştı ve bir an önce onu hastaneye götürmek istiyordum.

Acı çekiyordu ve ben kendimi inanılmaz çaresiz hissediyordum. Birçok şey için bir planım yada yapabileceğim bir şeyler oluyordu ama bu konuda tamamen elim kolum bağlı hissediyordum. Acısını hafifletebilecek olsam hiç düşünmeden yapardım.

"Geldik."

Taehyung bunu söylemesinin ardından arabayı ani bir şekilde durdurdu. Bende hiç beklemeden kapıyı açtım. Taehyung kapıyı açar açmaz bana yardım etmek için dibimizde bitti. Onunda yardımıyla birlikte Lena'yı arabadan indirdik. Nazik olmaya çalışarak hafif aşağı kaymış bedenini biraz yukarı çektim ve onu daha sıkı tuttum.

"Lütfen yardım edin."

Acil yazan kapıdan içeri girer girmez bakışlar bizi bulmuştu. Bir kaç saniyenin ardından da sedye ile bize gelen doktor ve hemşireleri görmüştüm.

"Hastanın nesi var?"

Lena'yı getirdikleri sedyenin üzerine koyduk. Bunun ardından onu direk kontrol etmeye başladılar. "Karnı ağrıyor ve kanaması var."

Az önce benimle konuşan doktorun başını olumlu anlamda salladığını gördüm. "Bir anda mı oldu? Her hangi bir darbe aldı mı?"

"Yere düştü." Benim yerime cevap veren Taehyung olmuştu. Kaşlarımı çatmamın ardından bakışları beni buldu. "Yani, video da öyle görünüyor."

Sinirle dişlerimi sıktım. Zaten yanlarına gittiğimizde Lena yerde uzanıyordu. Video'yu izlememiştim ama Namjoon'un onu ittiği bariz ortadaydı.

"Tamam, lütfen burada bekleyin. Hastaya şimdi müdahele ediyoruz."

Lena'yı hızla yanımızdan uzaklaştırmaya koyuldular. Büyük kapıdan içeriye girene kadar onların yanında yürüdüm. Onu doktorlarının eline teslim etmem birazda olsa beni iyi hissettirmişti ama yinede içimdeki endişeyi atamıyordum.

"Siktiğimin Namjoon'u." Diye bağırdım kendimi tutamayarak. Ardından arkamı dönüp ileri geri yürümeye başladım. "O orospu çocuğunu gebertmek istiyorum."

 𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin