①①

2.2K 202 140
                                    

keyifli okumalar
💜

Lena'nın anlatımından...

Gözlerim sürekli masanın üzerinde duran telefonuma kayıyordu. Her hangi bir arama yada mesaj gelir diye bekleyip duruyordum ama telefonun ışığı asla yanmıyordu. Hafta sonu geçip gitmişti ve ben Jimmy'den bir türlü haber alamıyordum. Üstelik bugün okula da gelmemişti.

Aklım sürekli Lia denen kıza kayıp duruyordu. Jimmy onun yanına gitmişti ve o geceden beride sesi çıkmıyordu. insan bir mesajlarıma dönerdi değil mi? Dönmemişti.

"Sal artık şu çocuğu, Lena."

Ga Yoon'a bakmadan gözlerimi devirdim. Maalesef ki bu benim elimde olan bir şey değildi. Hayır, nerede olabilirdi ki? Mesajlarıma cevap veremiyecek kadar ne yapıyor olabilirdi?

Benden her hangi bir tepki alamayınca Ga Yoon konuşmaya devam etti. "Bence o çocuk senden kaçıyor."

Açık bir şekilde konuşmasının üzerine şaşkın bakışlarımı ona çevirdim ama yüzümde aynı zamanda sinirli bir ifade mevcuttu.

"Tatlım sen her şeye maydonoz olmasan mı?" Jinsoul Ga Yoon'u kaş göz işareti yaparak uyarmaya çalışıyordu. Sanırım aramızda her hangi bir tartışmanın çıkmasının önüne geçmek istemişti.

"Neden benden kaçacakmış ki?"

Gerçekten neden böyle düşündüğünü merak ediyordum. Ben Jimmy'i çok mu sık boğaz ediyordum? Yada acaba Jimmy bu durumdan gerçekten bıkmış mıydı? Eğer böyle bir şey varsa yıkılırdım.

"Sürekli arayıp duruyorsun yada mesaj atıyorsun. Hayır, sevgilisi falan olsan tamam diyeceğim de." Derken omuzlarını silkti. "Bilemiyorum yani."

"Ne akalası var." Dedim hemen savunmaya geçerek. "Merak ediyorum sadece. illa sevgilisi mi olmam gerekiyor?"

Bunun üzerine Ga Yoon'un sıkıntılı bir nefes verdiğini duydum. "Hayır da yine de abartıyorsun. Senden bıkmış olabilir yani. Biri beni sürekli arasa ben sıkılırdım." Derken bakışlarını karşımızda oturan Jinsoul'e çevirdi.

"Sen sıkılmaz mıydın, Jinsoul?"

Jinsoul'un bakışları hafif tedirgin bir hal aldı ve başının arkasını kaşıyıp ufak mırıltılar çıkardı. Ya ne diyeceğini bilmiyordu yada asıl fikrini söylemek istemiyordu.

"Bilmem ki."

"Tamam bunu evet olarak algılıyoruz."

Jinsoul gözleri devirip önünde duran kahfesinden bir yudum aldı.

"Şu sıralar sürekli kavga ediyor bende merak ediyorum." Diyerek kendimi savunmaya devam ettim. Belkide en iyisi bu konuyu kapatmaktı fakat hala savunma yapıyordum.

"Aman ya boş verin." Jinsoul ortamın havasını dağıtmak istercesine neşeli bir şekilde konuştu. "Yeni evimiz için biraz alış veriş yapmamız gerek. Bugün çıkışta gidelim mi?"

Ga Yoon hevesle onu onaylarken ben başımı olumsuz anlamda salladım. "Siz gidin benim işim var."

"Ne işi?"

 𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin