Keyifli okumalar
👄Lena'nın anlatımından...
Tam olarak iki haftayı geride bırakmıştık. Bu iki hafta hayatımda geçirdiğim en stresli zamanlar olabilirdi. Jimmy'den haber alamıyordum. O akşam hastaneden çıkıp evine gittikten sonra telefonda benimle kısa bir konuşma yapmıştı fakat o günden sonra bir daha konuşmamıştık daha doğrusu ona ulaşamamıştım. Defalarca aramama rağmen telefona cevap vermemişti ve ben onu tam iki haftadır görmüyordum okula bile gelmiyordu.
"Bu kadar merak ediyorsan evine gitsene."
Sıkıntıdan dadaklarımı yerken Bakışlarımı bana tavsiye vermeye çalışan Ga Yoon'a çevirdim.
"Gidemem, çekiniyorum." Derken derin bir nefes aldım. "Zaten benim yüzümden dayak yedi birde yüzsüz gibi evine gidemem. Ya Taehyung tekrar bir saçmalık yaparsa."
Yanımda oturan Jinsoul elini destek verircesine omuzuma attı. "O zaman beklemekten başka yapacak bir şeyimiz yok."
Başımı sallayarak onu onayladım. Maalesefki haklıydı. Beklemek zorundaydım ama bekleyemiyordum. iki hafta uzun bir süreydi ve ben endişeliydim.
"Acaba bir şey mi oldu?" Bunu düşünmek bile istemiyordum. Üç kişiden dayak yemişti ve ben kötü bir şey olmuş olmasından deli gibi korkuyordum.
"Yak canım." Jinsoul beni ikna etmek ister gibi konuşmuştu. "Bir şey olsa bir şekilde duyardık. değil mi Ga Yoon?"
Jinsoul Ga Yoon'a kaç göz işareti yapmaya başladı. "Sende bir şey denese." Diyerek kısık bir ses tonuyla onu uyardı ama kısık konuşmasına rağmen duymuştum.
"Ha?" Ga Yoon ojelerini incelemeye son verip bize baktı. "Ah! Evet, Jinsoul haklı."
Onun bu umursamaz tavırlarına gözlerimi devirdim. Beni yine şaşırtmıyordu. Jimmy'nin başına gelenlerin onun zerre umurunda olmadığını biliyordum.
"Ayrıca Taehtung'a da yuh yani." Jinsoul kızgın bir ses tonuyla araya girdi. "Hala inanamıyorum. Çocuğu dövdürmek ne ya?"
Olayın üzerinden iki hafta geçmiş olmasına rağmen Jinsoul hala inanamadığını söyleyip duruyordu.
"Bende Jungkook'un Taehyung'a yumruk atmış olmasına inanamıyorum." Bu kezde konuşan Ga Yoon'du.
Jungkook olayları öğrendikten sonra baya sinirlenip Taehyung'la kavga etmişti. Açıkçası hiçbirimiz ondan böyle bir tepki vermesini beklememiştik.
"Jungkook'un düşündüğümüz kadar kötü olmadığını öğrenmiş olduk." Daha sonra ne dediğini o an fark etmiş gibi gözlerini irileştirdi. "Sakın bunu söylediğimi ona söylemeyin."
Güldüm ve başımı olumsuz anlamda salladım. ikiside fazlasıyla inattı ve birbirlerine iltifat etmeye gelemiyorlardı.
"iyi insan lafın üstüne denk gelirmiş."
Ga Yoon elini kaldırıp benim arka tarafıma doğru salladı. Bir kaç saniye geçmeden de Jungkook yanımıza geldi.
"Bence bu daha çok iti an çomağı hazırla oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
Fanfiction"Bu böyle devam edemez. Seni o insanlardan kurtarmam gerek." Bir eliyle göz yaşlarını silerken şaşkın bakışları beni buldu. "Nasıl yapacaksın?" Derin bir nefes alıp hemen karşımda duran aynada kendimi inceledim. Daha sonra ise bakışlarım ikizimi b...