4.4K 254 204
                                    

Keyifli okumalar
👄

Okul kantininde en yakın arkadaşlarımla birlikte oturmuş Ga Yoon'un sınıfındaki bir kız hakkında yaptığı dedikodusunu dinliyordum. Buruşturduğu yüzü ile kıza sövüp duruyordu. Hemen yanımdaki Jinsoul ise oldukça sıkılmış görünüyordu, tıpkı benim gibi.

Üçümüz yakın arkadaştık fakat Jinsoul ile her zaman daha yakın olmuştum. Liseden beri birbirimizi tanıyorduk. Ga Yoon'la ise ailelerimiz arkadaştı ve anne ve babası sanki ben onun bakıcısıymışım gibi kızlarına göz kulak olmamı istemişlerdi.

Ga Yoon, eğlenmeyi ve erkekleri seven, sevmediği insanları doğduklarına pişman eden, güzellik takıntısı olan bir kızdı.
Onu birazcık seviyordum fakat bazen sınırı aşıyordu. Dürüst olmak gerekirse onunla arkadaşlık kurmamın tek sebebi ailelerimizdi.

Jinsoul'a ise Ga Yoon'a kıyasla daha yakındım. Ga Yoon ile paylaşmayacağım bir sırrı onunla rahatça paylaşabilirdim. Kötü günlerimde de yanımda olan, beni asla yalnız bırakmayan en iyi dostumdu o. Açık sözlü bir kızdı fakat nerede ne yapması gerektiğini iyi bilirdi ve çokta güzeldi.

Ben ise onlara kıyasla daha soğuk bir tiptim. Yeri geldiğinde sıcak kanlıda olabiliyordum ama genelde insanlara mesafeli yaklaşırdım. Yalnızca arkadaşlarıma karşı tamamen kendimi açabiliyordum. Mesela Jimmy.

Okuldaki beyinsiz sürüsü tarafından zorbalığa uğruyordu. Jinsoul ile elimizden geldiğince onu korumaya çalışıyorduk fakat her şey gün geçtikçe daha berbat bir hal almıştı. Jimmy benim için çok değerliydi hatta ona karşı duyduğum hisler arkadaşlıktan daha öteydi ama nasıl açılacağımı bilmiyordum.

Daha doğrusu çekiniyordum çünkü Jimmy çok farklı biriydi. Beni kabul edermiydi emin değildim. Arkadaşlığımızı bozmak istemiyordum.

"Bugün Jimmy'i görmedim. Siz gördünüz mü?"

Jinsoul bana olumsuz yanıt verirken Ga Yoon gözlerini devirdi. "Ya bırakın artık şu eziği. Neden bu kadar ilgilisiniz anlamıyorum?"

Ga Yoon'un kurduğu cümleler kaçlarımı derince çatmama sebep oldu. "O ezik falan değil düzgün konuş."

Jinsoul'un elini kolumda hissettiğimde derin bir nefes aldım. insanların ona ezik demesinden deli gibi nefret ediyordum.

"Gerçekler bunlar Lena. Ağzını açıp doğru düzgün cümle bile kuramıyor. Çok sinir bozucu bir tip."

Tam cevap verecektim ki benim yerime araya giren Jinsoul olmuştu. "Herkesin kişiliği farklıdır Ga Yoon. Ayrıca diğer beyinsizler ağızlarını açıyorda ne oluyor? Hepsi boş boş konuşuyor."

Bakışlarını dolu okul kantininde gezirdi ve devam etti. "Üniversite okuyorlar ama beyinlerinin içinin dolu olduğunu hiş sanmıyorum."

Bunu söylerken yüzü karşısında çok iğrenç yaratıklar varmış gibi bir hal almıştı. Onu desteklercesine başımı salladım.

"Seni son kez uyarıyorum. Jimmy hakkında böyle konuşmaya son ver özelliklede o yanımızdayken."

Ga Yoon yeniden gözlerini devirdi ve arkasına yaslandı. "Of iyi be."

Onunla olan arkadaşlığımı yine sorguluyordum ama aileme bir söz vermiştim. Ga Yoon bizden bir yaş küçüktü ve okulda onu yalnız bırakmamam gerekiyordu. Ailelerimiz yakın olduğu için maalesef ki elimden bir şey gelmiyordu. Annemi ve babamı kırmak istemiyordum.

 𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒍𝒇 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin