*Dost karanlıkta parlar*
Yaşanmışıklar,yaşanacaklar...
Anılarımız,eski dostlarımız...Elif'le aynı yerde bir sene beraber staj yapmıştık,hatta o sürede kardeşim olmuştu benim.
Karşımdaydı...
Çok iyi anlaşmış, hatta birbirimizin herşeyi olmuştuk. Fakat Elif'in bir anda şehir değiştirmesi ile, benim de telefonumun bozulması ve hat değiştirmemle beraber birbirimize ulaşamamış öylece kalmıştık.
Şimdi siz diyeceksiniz ki sosyal medya diye bir şey var.
Haklısınız...Fakat Elif Instagram'ı bırakın WhatsApp bile kullanmıyordu. Bu sebeple Elif'le birbirimize daha ulaşamamıştık. Taki karşımda durmuş bana 32 diş gülümseyene kadar.
Güzelliğin yüz bulmuş haliydi Elif , Fermanın tutulmaması imkansız ötesiydi...
Hem demezlermi zaten ay güneşe aşıksa diye ?
"İnanmıyorum ."
Ağzından çıkan cümle ile başımı sallayarak ona adım attım, o da bana doğru gelince birbirimize sıkı sıkı sarıldık.Dostumu bulmuşum bırakında doya doya sarılayım.
Gözlerim kapalı bizimkilerin 'noluyor'gibi değişik cümlelerini işitiyordum fakat hâla sarılmakta olan biz bunu pek takmıyorduk .
Elif'in omuzlarının sarsılmasıyla balık burcu olduğu aklıma geldi ve yüzümdeki tebessümle ona döndüm.
"Hiç değişmemişsin sulu gözlüm."Tebessüm etti...
"Seni bulmuşum kızım dostumu,kardeşimi bırakda o yıllar adına firar etsin bu göz yaşlarım."
Bu sefer daha sıkı sarıldım oda bana aynı şekilde karşılık verdi, sonra aramızdaki mesafeyi biraz açıp yüzümdeki tebessümle Ferman'a döndüm ardından ağzımı araladım.
"Çok iyi anlaştık Fermancığım."
Elif'le beraber kıkırdayarak salona geçtik.Açıklama için bizimkilerin arkadan geldiğini bildiğimden dönüp bakmadım. Yan yana oturduğumuzda Ferman,Mert ve abim bir koltuğa Ilgaz ve Celal iste tekli koltuklara yerleşmişlerdi .
"Biz Elif'le bir sene aynı yerde staj yaptık, birbirimizin her şeyi olduk, dost olduk kardeş olduk."
Ona dönüp güzel bir gülümseme gönderdim.
"Sonra Elif başka şehre taşındığında , benimde o ara telefonum bozuldu ve hat değiştirmek zorunda kaldığımdan,ondan sonrada birbirimize ulaşamadık."
"Şu zamana kadar." diye ekledi.
Gülümsedim ardından soru sormak isteyen fakat beceremeyen Celal'e döndüm.
"Sor Celal sor."
Boğazını temizledi.
"Sosyal medya diye birşey var bilirmisiniz ?"Kıkırdadık...Cevap vermesi için Elif'e döndüm,olumlu anlamda başını salladı.
"Sosyal medya kullanmıyordum zaten biliyorsunuz ondan sonra abim."
Soluklandı, kahve tonlarında gözlerinden bir damla yaş intihar etti, kalbim sızladı...
"Ab...abim şehit olunca daha'da içime kapandım dışarı çıkmadım,kimseyle konuşmadım tek tabanca devam ettim bir süre."
Ardından gözlerini yavaşça yerden kaldırıp sevdiğine baktı,yüzündeki o ufak tebbesüm herşeyi açıklıyordu,herşeyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIN IŞIĞI
Teen Fiction"Oradan kurtulacaksın biliyorsun değil mi?"Telsizin diğer ucundan gelen sesle birlikte son kalan gücümle ayağa kalktım.Başaracaktım. "Biliyorum tabiki karalara bağlamaya gerek yok." Kıkırdadığını işittim,tüm ekip beni arıyordu biliyordum.Pest etmeye...