15-⛓

3.6K 160 51
                                    

Medyadaki Berru.Karakterin benzer fotosu❤️




Nefes almak günlük olarak yaptığımız bir
eylemdi.Habersiz bir şekilde nefes alır verirdik fakat ben şuan nefes alma kabiliyetimi yitirmiş durumdaydım.Koştukça kaburgalarıma giren ağrı beni daha çok zorluyordu,fakat bilmedikleri şey benim Türk olduğumdu.

Elimdeki silahı daha çok kavrayarak ilerlemeye devam ettim.Askerlerimi şehit olmasında parmağı olan bu soysuzlarla kanımın son damlasına kadar savaşacaktım.

Gözümün önündeki hareketliliğe baktığımda dağlık bir alan olduğundan hayvan olduğunu düşündüm,fakat ateş etmesiyle bu düşüncemin ne kadar yanlış olduğunu anlayıp kayalığın arkasına saklandım.8 kurşunum vardı.Ölsem bile savaşarak ölecektim.

Göz ucuyla baktığımda tekrar ateş etmesiyle geriye sindim.Çevreye gezinmek için çıkmış olabilirdi.Şuanlık bir kişiydi,yapabilirdim.Derin bir nefes alıp saklandığım kayalağın dört beş adım ilerisindeki kayalığı hedef aldım.Olduğum yerden hızlı bir şekilde kalkıp oraya koşarken sağ elimle ona sıktım.Kayalığın arkasına geçtiğimde silah sesi kesilmişti ama yenilerinin ekleneceğine emindim.Usulca başımı yatırıp baktığımda saklandığı büyük taş yığının üzerinde gördüğüm kanla başından vurduğumu anladım.

Eğer burdan kurtulursam büyük ihtimal aklımı yitirecektim.Usul adımlarla o tarafa gidip onun silahına baktığımda onu kullanamayacğıma kanaat getirdim.Fazla büyüktü.Kendi silahıma ait mermi aradığımda  bulamadım.

Ağır kan kokusu her tarafa yayılırken bende ilerlemeye devam ettim.

KOMUTANIN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin