3-⛓

6.9K 255 73
                                    

Gözlerim yavaş yavaş açılırken kulağıma dolan şarkıyla bazı şeyler gözümün önünden şerit gibi geçmişti. Şarkıda şöyle diyordu;

"Hiç ışık yok farkındayım."

Tam olarak böyleydi herkese ışık olan ben kendi hayatıma yemin etmiştim uğramamak adına .

"Uyanmışsın ."

Gözlerim anında onu bulmuştu. Üzerindeki siyah tişört bedenine yapışmış güzel vücudun ortaya çıkarmıştı.

Güzel yüzünü konuşmak bile istemiyorum...

"Evet , bu sersemliğime bakılırsa baya uyumuşum."

Gülmedi. Sadece dudağının sağ köşesi hafif kıvrıldı, o da bunun gülüş şekliydi.

"Yaklaşık 45 dakika oluyor."

Ilgaz Demir.  Şu iki günde kendini belli etmeyi başarıyordu. Çok gülen birisi değildi , sanki gülüşünü almışlar gibiydi. Gereksiz kelime etmez, kalbi sadece vatan için atan birisiydi Ilgaz.
Ilgaz nasıl biriydi ?

Ilgaz aşık olunacak biriydi...

"Peki biz nereye gidiyoruz?"

"Şehir dışına."

Evet hâla sersem olan vücudumu bir hamlede doğrultan cümle tam bu olmuştu.

"Şehir dışı mı ev ne olacak?."

"Ev için birkaç sivil asker görevlendirdim dert etme ışık."

Yine yapıyordu . Soyadımı kullanıyordu ama bunun sebebini ona sormayacaktım çünkü vakti geldiğinde o bana gelecekti .

"Hastane ne olacak peki ya hem anlamıyorum beni neden götürüyosun ki?"

Gözlerimi açtığımdan beri sadece yola bakan Ilgaz Bey'in irisleri sonunda gözlerimle buluşmuştu.Gözleri yavaş yavaş yüzümü inceledi ardından ağzını araladı.

"Açığa çıktık, kim olduğumuzu biliyorlar seni evde bırakmak pek akıllıca bir davranış olmazdı değil mi?"

"Nasıl açığa çıktınız ?"

Büyük ihtimal o da bilmiyordu, çatılan kaşlarının ardından pek iyi  şeyler düşünmediği her halükarda kendini belli ediyordu.

"Bilmiyoruz şu anlık biri Halitin evinde kaldığımızı istihbarata sızdırmış."

"Kötü bir şey olur mu peki?"

Bunu sormamın sebebi abimin hala ne durumda olduğunu bilmediğimdendi .

"Sadece bir süre saklambaç oynayacağız dert edilecek başka bir şey yok."

Saklambaç ve Ilgaz Demir...

Kurduğun cümle gülmeme sebep olurken onun sadece dudağın kıvrılmış güzel gözleri beni bulmuştu .

Beni...

Ilgaz bana bakarken ne ara bu kadar yakın olduğumuzu sorguladım içimden halbuki daha tanıyalı 2 gün olmuştu , peki o zaman neden ben kendimi Ilgaz'a bu kadar yakın hissediyordum ?

Şu başıma gelenler beni her ne kadar zorlasada bir şekilde başa çıkmam gerekiyordu . Pes etmeyi sevmeyen biri olarak bunu en güzel şekilde yerine getirdiğimi düşünüyordum .

Hâla arabada olduğumuz için acıkan midem bana sinyaller çakmaya başlamıştı . Tek temennim bu sinyalleri Ilgaz'ın duymamasıydı . Acıkan mideme daha fazla eziyet çektirmemek adına bedenimi Ilgaz'a çevirdim .

KOMUTANIN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin