11

10.7K 494 76
                                    

Ara satırlara yazdığınız yorumları bu bölüm tek tek okuyacağım.

Ayrıca bölüm sonu düşüncelerinizi yorumlarda bekliyorum

İyi okumalar dilerim.

°°°°°°°°°°°°°°°°

LEYLA KIRCI

Hayatımız ani kararlarla beraber onunla gelişen duygulara kapılır derlerdi.

Ne kadar ileri gidersen git ne kadar aklın seninle olursa olsun en sert olan bir insan bile kalbine yenilir duygularını zaafa getirirdi.

Çocukluğum annemin baskılarıyla bir piyon gibi eğitilmekle kalmadığı gibi geçmişim de ne kadar mutlu anım varsa heba olmuştu.

Zengin bir aile de doğmak, hayatını yaşamak demek değildi. Aksine cemiyet hayatının neler diyeceğine kulak vermekti.

Bir anda etrafına dolan magazinciler , sahte kahkahalar atan o insanların arasından kendimi zar zor çekmiştim.

Hiç tahmin etmediğim bir mahalle de sınıfta ki o kızla arkadaş olmuş bu da yetmezmiş gibi içten içe gördüğüm o adama gözlerim sürekli değiyordu.

Nerede , ne zaman olması umrumda değildi.

Hamza Alinin varlığı ne kadar kalabalık ortamda olursa olsun hep bir yanıma ağırlık vererek kendini mıknatıs bana çekiyordu.

"Leyla ! Leyla!"

Duyduğum sesle irkilerek bana bakan Ceylana döndüğüm de elinde ki havluyla elini kurutuyordu.

"Hı ne oldu ?"

"Neyin var senin ? Sesleniyorum ama hiç duymadın" ela hareleri dikkatle bende ki değişimi izlerken oturduğum sandalyeden rahatsızca kıpırdandım .

Elbette ona abisini düşündüğümü söyleyemezdim. El mecbur küçük bir yalan atmak zorunda kaldım.

"Dalmışım kusura bakma , sen niye bana seslendin"

"Kahve yapayım mı diyecektim"

"Yok ben artık gitsem iyi olur Ceylan dışarı da halletmem gereken işlerim var"

Kafamın dağınıklığı biraz daha burada kalırsam oradan oraya savrulacak haldeydi.

En iyisi bu evden hatta bu mahalleden bugün için yeterince uzak kalmak olacaktı.

"Peki sen nasıl istersen"

Dakikalardır oturduğum sandalyeden kalkarak ceylan ile salona geçtiğim gibi yukarıdan seslenen annesi yüzünden bana döndü.

"Ceylan kızım bir bak bana"

"Sen annenin yanına git ben çıkarım sonuç da yabancı değilim artık" sonlara doğru gülerek saçlarımı geriye attım.

"Tamam okulda görüşürüz o zaman"

"Görüşürüz tabi" bana sıkıca sarılarak geri çekildiği gibi ahşap merdivenlerden iki şer iki şer çıkarak gözden kaybolmuştu.

Başımı sağa ve sola doğru savurarak kendime gelmeye çalışırken arkada ki cama doğru geçtiğim de beyaz tülü kenara çektiğim gibi selim ve hamzanın konuştuğunu gördüm.

İkisi oldukça ciddi konuşarak muhabbet ederken ileriden gelen kadınla yersiz bir öfke damarlarım da gezinmeye başlamıştı.

Hamza ve selim müjganın gelmesiyle konuşmalarını keserken elimin altında duran tülü sinirle sıkarak onu ve hamzayı izlemeye başladım.

LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin