6

13K 610 31
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar dilerim.

°°°°°°°°°°°°°°°

LEYLA KIRCI

Önüm de ki kağıtlara bakarken bir kulağım da hocanın anlattığı konudaydı.

Diğer sayfaya geçtiğim de önüm de ki yazıların bir kaçının altını kalemle hafifçe çiziyordum.

"Evet gençler size verdiğim konular nasıl gidiyor"

Duyduğum soru ile gözlerimi yanım da oturan ceylana çevirdiğimiz de ikimiz de oldukça keyifliydik.

Projenin bir çocuğu halletmiş ayrıca taslağını bile çıkarmıştık. Geriye sadece bir kaç prüz kalırken onları da önümüz de ki bir kaç güne bitirebilirdik.

Önümde ki kızlar hocaya sorularını sorarak konuşurken arka taraflardan gelen hafif kahkaha sesleri sinirimi bozuyordu.

"Arka taraf! Burası lak lak yapılacak yer değil!"

Hocada dayanamamış olacak ki sesini yükseltirken burak ve tayfası biraz daha sesli konuşmaya başlamıştı.

"Size diyorum !"

Hoca bu sefer bağırarak onlara baktığın da amfi de ki sesler kesilmişti.

"Hocam bence uzatmayalım ders çoktan bitti. Sizde çıksanız de bizde keyfimize baksak"

Burak oturduğu yerden biraz daha yayılırken hoca onun seviyesine düşmemek için bir şey demeden çantasını toplayarak tekrar bize dönmüştü.

"Adam olan gözünden belli olur olmayan da tavrından"

Diyerek dışarı çıktığın da seslice gülerek önümde ki kağıtları dosyama koymuş ve çantamı almıştım.

"Hayrola Leyla komik mi?"

Sorduğu soruyu umursamadan ceylan da eşyalarını alarak ayağa kalktığın da tekrar bana seslenmişti.

"Sana diyorum!"

Arkamı dönerek ona baktığım da hala oturduğu yerden yayılarak bana ve ceylana bakıyordu.

Gözüm burağın yanında duran akına kaydığın da onun dikkatli bir şekilde ceylana ve parmağın da ki yüzüğe baktığını görmüştüm.

"Bu aralar sesin çok çıkmaya başlamış dikkat et de ummadığın bir an da kesilmesin. Sakın dah fazla gözüme batma burak !"

Ceylanın kolunu hafifçe çekiştirerek sınıftan çıktığım da kastığım bedenimi rahatlatmaya çalışıyordum.

Bu son dersimiz olduğu için fakülteden çıktığımız da ilkbahar yağmuru hafifçe çiselmeye başlamıştı.

"Mart bitmek üzere anlaşılan nisan ayı tam olarak ilkbaharı göreceğiz"

"Aynen çok da güzel kokuyor değil mi?"

Hafifçe içime kokuyu çektiğim de o toprak kokusu adeta bana huzuru vâdediyor gibiydi.

Taşlı yoldan geçerek açık otoparka geçtiğimiz de hemen çıkışa park ettiğim arabam gözüme batmıştı.

Anahtarla açarak içine bindiğimiz de eşyalarımı arkaya bırakırken ceylan kitaplarını bacağına koymuş çantasını ise hiç çıkarmamıştı.

Kapıları kilitleyerek kemerlerimizi takarken başımı hafifçe ovarak arabayı çalıştırmış ve saniyeler içinde o büyük mimarı binadan uzaklaşmıştım.

LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin