14

11K 531 165
                                    

Ara satırlarda düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen.

İyi okumalar dilerim.

°°°°°°°°°°°°°°°

| 3 GÜN SONRA |

LEYLA KIRCI

Çantamı omzuma takarak hızlı adımlarla kütüphaneden çıktığım da etraf da bana olan bakışları zerre umursamıyordum.

Üstümde ki kıyafetler bazılarının oldukça tuhafına giderek dedikodumu yapacakları buradan bile belli oluyordu.

Artık yavaş yavaş kendi istediklerimi giyme zamanı gelmişti. Sürekli kısa etekler , kısa şortlar oldukça rahatsız ediyordu.

O ışıltılı elbiselerden zaten illallah ederken sanki kendi tarzımı bulmuş gibi oldukça rahattım.

Merdivenlerden inmeye başladığım da görüş açıma giren akın ve ceylan ile kaşlarımı çatarken ikisinin de sinirli hali gözlerimden kaçmamıştı.

Ceylan onu umursamadan yanından gidecekti ki akın onun kolunu sıkıca kavradığın da bir kaç adım daha atarak onların beni görmesini sağladım.

"Ne oluyor burada?"

Öfkeli gözlerle akına baktığım da beni umursamdan hala gözlerini ceylana dikmişti.

"Hiç leyla bazıları benim sınırımı zorluyor neyse gidelim uğraşmayalım"

Koluma girerek beni oradan uzak tutarken fakülteden çıkarken hava oldukça sıcak duruyordu.

Çoğu kişi kendilerini çimlerin üzerine atarak güneşin tadını çıkarırken bazıları da çardak da arkadaşları ile gülerek muhabbet ediyordu.

Arabamın yanına geldiğimiz dekapıları açarak içeri binerken kemerimizi takmıştım.

"Ceylan anlatmayacak mısın?"

Daha fazla dayanamadan ona sorumu sorarken anahtarı kontağa yerleştirerek arabayı çalıştırdım.

"Senin yanına kütüphaneye gelecektim. Ama aniden yolumu kesip saçma sapan tavır sergiledi"

" Ne dedi ki?"
Bir yola bir de ceylana bakarak akının neden böyle davrandığını anlamasam da bu olay pek önemsiz değil gibiydi.

"Alyansıma bakarak evli misin? Nişanlı mısın diyerek soru sordu manyak herif , sabah sınıfta da gözleri ikidir üzerimdeydi"

Duyduklarım ile direksiyonu öfkeyle kavrayarak akının ne yapmaya çalıştığını yavaş yavaş anlıyor gibiydim. Onu bir kaç kez daha ceylana bakarken yakalamış fakat umursamamıştım. Ama az önce olanlardan sonra artık daha dikkatli olmamız gerekecekti.

"Sen yine de dikkat et kendine ceylan akın burak gibi değil, oldukça fevri ve öfkeli biri bundan sonra gerekmedikçe tek olmamaya çalış"

"Bugünden sonra öyle yapacağım. Çünkü benimde gözüm pek onu tutmadı"

Konuşmamız böylece son bulurken ceylan nişanlısı selim abi ile konuşurken bende kendi yolum da ilerliyordum.

Bir kaç gündür hamza ali ile görüşemezken evde son olaylar oldukça gözüme batmaya başladı.

Babam evin önüne bir kaç koruma dikerek güvenliği arttırırken annemin öfkeli fakat bir o kadar da endişeli tavrı gözümden kaçmamıştı.

Bu üç gün içinde behram beyle olan anlaşmayı fesh etmiş ve bir daha aramalarına cevap dâhi vermemiştim.

LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin