27

6.9K 353 69
                                    

Ara satır yorumlarınızı bekliyorum.

°°°°°°°°°°°°°°°°

| 5 GÜN SONRA |

LEYLA KIRCI

Hayat bir su  damlası gibiydi , yavaş yavaş dolmaya başlayan anılarımızla bizi biz yapan insanlarla bizbizeydik.

Yıllardır yanlızlığımla sürdürdüğüm hayatıma ansızın bir adam ardından sıcak kanlı insanlar girmişti.

İlk başta çekindiğim yanlarıma, acabalar sığdırdığım aklımdan Şimdi iyi ki olmuş diyordum.

İyi ki tamirde ki arabayı almaya ben gittim. İyi ki proje arkadaşım ceylan oldu. Bana hiç tatmadığım duygularla o kadar özel anlar bıraktıklar ki unutmak imkansızdı.

Her gün ailemden gizli gizli geldiğim bu mahalle belkide artık ikinci evimdi.

Burada ki saatler o kadar hızlı geçiyordu ki ertesi günün gelmesini dört gözle bekliyordum.

Zaten yavaş yavaş yaklaşan ceylanın düğün tarihi hepimizi oldukça heyecanlandırırken tüm eksikleri hallediyorduk.

Hamza Ali ve Selim abi düğün salonu ve organizasyonu ayalarken biz kızlar da gelinlik için provalara başlamıştık bile ?

Dünden beri belkide gittiğimiz yirminci gelinlikçide ceylanın hayallerin de ki gelinliği yaptıracaktık.

Ben ve suna elimizden geldikçe ceylan için en güzelini yaparken günlerdir yanımda ki bu kızın tavrı dikkatimi çekiyordu.

Suna çok sessizdi.

Sürekli gözlerimin içine bakıyor ardından bana baktığını fark edince harelerini benden kaçırıyordu.

Bu tavırları gözüme battığı gibi soluğu ceylanın dibinde bulduğum an sunanın bir sorunu olup olmadığını ona sormuştum.

Ceylanın anlattığına göre elinden bir türlü telefon düşmüyor sürekli bir şeylere araştırıyordu.

Ne konu hakkında olduğunu kimse bilmezken bir kaç gün önce başlayan bu tavrı benim de gerilmemi sağlıyordu.

Neyse diyerek kendi düşüncelerimden ayrıldığım da yorgunlukla çöken bedenimle mutfakta da kana kana soğuk su içiyordum.

Bugün yine her zaman ki gibi gelinlikçiye giderek hem kapora vermiş hemde düğün tarihine son bir hafta kala almak için sözleşmiştik.

Şimdi ise efnan teyzelerde toplandığımız gibi geç kalan kahvaltıyı öğlen yemeği olarak yiyecektik.

Ama ilk önce terden kavrulan bedenime ılık bir duş aldırıp ardından üstümü değiştirmekti.

Ceylan az önce çıktığı için sıra bendeydi.

İki gündür banyo yapmadığım için saçlarım çoktan yağlanmaya başlarken merdivenlerden yavaş yavaş çıkarak ceylanın odasına geçtim.

Sabah buraya gelmeden kendime temiz kıyafetler alarak iyi akıl etmiştim. Artık bu kıyafetler üzerimde kokacaktı.

Poşeti elime alarak tekrardan odadan çıktığım da aşağıdan bizimkilerin neşeli seslerini duyuyordum.

Banyoya geçerek kapıyı kilitlediğim de üzerimde ki kokuşmuş kıyafetleri çıkararak saçlarımı açtım.

Duş başlığından akan sıcak suyun buharı yüzüme vurduğu zaman vücudum mayışırken suyun altına girerek şampuanı elime aldım.

Kısa bir duş faslından sonra temiz havluyu elime alarak bedenimi kurularken sanki üzerimden koca bir yük kalkmış gibiydi.

LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin