3

14.1K 656 27
                                    

Bana instagram adresinden ulaşabilirisiniz. 'Sadecegece000'

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar dilerim.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

LEYLA KIRCI

Elimde ki fotoğrafı sıkıca kavrayarak gözümden düşen yaşı hızlıca silerek ağzımdan küçük bir hıçkırık kaçmıştı.

Fotoğrafı sanki ilk defa görmüş gibi tekrardan inceleyerek bakıyordum.

Burada daha 2 yaşında bir bebekken annemin bana gösterdiği o şefkati ve sevgiyi gözlerinden anlıyordum.

Şimdi ise bana bakan o gözler hiç bir duygu barındırmıyor gibiydi. Öyle bir bakışı vardı ki , Sanki elimi tutmak istese bu koca ev onun üzerine yıkılacak gibiydi.

7 yaşındayken hastalandığım o gün annem bir kez dâhi yanıma uğramazken ateşler içerisinde onun adını sayıklamıştım. Belki halime acır da gelir diye Belki evladı olduğumu az da olsa hissettirir diye .

Ama gelmedi. O hiç bir zaman elimi tutmak istemedi. Benim o bebek halimden sonra ne oldu da bana olan sevgisini yitirmişti bu kadın, çok sorguladım . Hatta yüreğim onu hiç bir zaman suçlu çıkarmamıştı. Hep belki ben yaptım diye düşünmüştüm.

Onun bana şefkatini ise sadece rüyalarım da hissediyorum. Saçlarımı okşaması , yanı başımda nedensizce özür dileyerek ağlaması , her şey senin için değişi hala kulaklarımdaydı.

Rüya olsa bile onun ağlamasına dayanamazdım ki ? Hoş o hiç ağlamazdı.

Onu bu yaşıma kadar ağladığını hatırlamıyordum bile, insanın mutluluktan da olsa göz yaşı döktüğünü gördüm de annemin görmemiştim.

Derin bir nefes alarak O fotoğrafı tekrar kitabın arasına yerleştirilerek eski yerine koymuştum.

Annemden onu gizlice alarak kopyasını çıkartmış ve fark ettirmeden tekrar aynı yerine koymuştum.

Yatağın üstünden kalkarak üzerime düzeltmiş ve çantamı alarak kendimi kısaca aynada süzmüştüm.

İki gün önce akşam yemeği yediğim o eve geri gidecek ve ceylan ile proje işine hemen başlamamız gerekecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki gün önce akşam yemeği yediğim o eve geri gidecek ve ceylan ile proje işine hemen başlamamız gerekecekti.

Dizimin biraz üzerinde biten uzun siyah botlarımı da giyerek diğer laptop çantamı da elime almış ve odadan çıkmıştım.

Yavaşça yürüyerek merdivenlerden geçecektim ki annemin odasının kapısı açıktı.

Oysa o hiç bir zaman yatak odasının kapısını aralık olsa dahi bırakmazdı. Elimi kapının kulbunu tutarak kapatacaktım ki içeriden gelen ses ile kulağımı biraz daha yaklaştırmıştım.

LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin