Ara satırlarda kendinizi belli edin lütfen.
Düşüncelerinizi bekliyorum.
İyi okumalar dilerim.
°°°°°°°°°°°°°
LEYLA KIRCI
Elimde ki parayı karşımda ki kasiyere vererek poşetleri aldığım da onlara teşekkür ederek pastahaneden dışarı çıktım.
Hava oldukça güzel görünürken kendimi kaldırıma atarak yürümeye başladığım da az ileri de duran arabama geçtim.
Öğlene doğru evden zar zor çıkarak mahalleye gelirken gitmeden güzel bir pasta almıştım.
Ceylanı aradığım da ise efnan teyze evine kadınları çağırmış bu yüzden benim de dörtle gözle gelmemi bekliyordu.
Kemerimi takarak arabayı çalıştırırken ceylanların evine yakın olan bu pastahane oldukça güzel ve sade bir yere benziyodu.
Bir kaç sokak üstte bulunan mahalleye giriş yaptığım da burada yine herkes kendi haline eğlenip duruyordu.
Her zaman ki yere park ederek elime pastayı aldığım da ceylan kapı da nöbet bekliyor gibi hızla açmıştı.
Onun bu aceleci tavrına gülerek arabayı kilitleyerek yanına gittiğimiz de sarılarak içeri girdim.
"Hadi gel herkes burada büyük olaylar kopacak birazdan"
"Ne olayı?"
Elimde ki pastayı mutfağa bırakarak geri gelirken bende geçen gün hamzanın uyarısından sonra artık buraya gelirken giydiklerime biraz daha dikkat etmeye başladım.
Ceylan hala ne olayı olduğunu anlatmazken onunla beraber büyük salona geçtiğimiz de mahallede ki kadınların çoğu buradaydı.
"Hoş geldin kızım"
Efnan teyze yanıma gelerek sarılırken ne olduğu anlayamazken bende ona sarılarak geri çekildim.
"Hoş buldum efnan teyze"
Yalandan kaşlarını çatarak bana bakarken neden böyle davrandığını anlayamıyordum.
"Aa! Ne teyzesi anne de artık bana sende bu evin bir kızı bir evladısın"
Dedikleriyle beraber gözlerim şaşkınlıkla açılırken kolumu sıvazlayarak kendi yerine oturduğun da yaşadığım şok yüzünden hareket edemezken ceylan çaktırmadan beni yemek masasının sandalyesine oturttu.
"Ne oluyor"
Sessizce ceylana doğru fısıldayarak konuşurken gülmemek dudaklarını bir birine bastırarak kaşlarıyla bize öfkeyle bakan müjganı gösterdi.
"Neler olmadı ki? Sen anneme ayak uydur ben neler olduğunu daha sonra anlatacağım"
Tam ona cevap verecektim ki türkan teyzenin çağırmasıyla yanımdan uzaklaşırken bir kaç kişi bana bakarak imalı gülümsüyordu.
Neden böyle yaptıklarını bir türlü çözemezken müjgan ve ailesi yerlerinde adeta kızarmış tavuk gibi öfkeliydi.
"Kızım"
Bana bakarak seslenen efnan teyze ile ceylanın dediğini yapıp ayak uydurmaktan başka çarem yok gibi ayağa kalktım.
"Efendim anne"
Cevabımla beraber bir kaç kadın 'maşallah' diyerek beni süzerken bu ortamda kendimi cahil gibi hissetmiştim. Çünkü şuan nasıl bir oyun dönüyorsa karşı koltuk da oturan üçlü her patlayacak gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )
Narrativa generaleZengin bir ailenin kızıydı o , küçüklüğünden beri disiplinle ve özel derslerle hayatını gasp etmişlerdi. Kahkaha atmayı bilmezdi o , ya da özgürce koşmayı, onun elinden her şeyini çalmışlardı. fakat tek bir şeyi alamamışlardı o da kalbini ve içinde...