Ara satır yorumlarınızı bekliyorum.
°°°°°°°°°°°°°°°°
LEYLA KIRCI
Ayağımı sinirle sallayarak karşımda ki koltuk da oturan ikiliden bir an olsun gözümü ayırmazken bir saat önce ki ruh halimi bir an ben bile tanıyamadım.
Oysa ki çok uysal bir kızdım, hangi ara bu kadar delirdim anlayamazken ceylan ve suna kırılan eşyaları toplayıp karşıma geçmişlerdi.
Ikisi de konuşmamaya yemin etmiş gibiydi. Ceylan gözlerini halıdan ayırmazken suna sessizce ıslık çalarak gözlerini salonda bir kaç kez daha gezdirdi.
"Hainler demek beni oyuna getirirsiniz. Ya hamza ali'nin kafasını kırsaydım."
"İyi oldun hamza ali abi seni bırakmak neymiş görsün. Hoş bu saaten sonra korkudan yaklaşamaz da sana"
Duyduklarım ile dişlerimi sıkarken duyduğum kapı sesi dik dik ikiliye baktığım da onlar biraz daha korkmuştu.
Onların bu hâlini zevkle izlerken salon kapısında beliren hamza ali ile kollarımı birbirine dolayarak ona baktım.
"Her şey normal mi?"
"Beni terk etmen dışında evet"
Lafı yerine çaktığım da oflayarak ceylan ile suna'ya kafasıyla çıkmasını isterken nedensizce heyecanlanmıştım.
"Ceylan haddi bakkala gidelim canım çikolata istedi"
"Ne tesadüf benim de"
Yalandan koltuktan kalkarak salondan çıktıklarında ikili koltuk da oturduğum için hamza ali yanıma gelmişti.
"Müsade var mı"
"Yok"
Sinirli çıkan sesimle karşımda ki tekli koltuğa otururken öfkeyle ona bakarken şuradan kalkıp bıyıklarını koparmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Bakma bana öyle leyla"
"Niye yıktığın en kazı görmek olmayan vicdanına mı dokunuyor"
Zehirli dilimi bir an olsun geri çekmezken dudakların da acı tebessümü görebiliyordum.
"Benden nefret ediyorsun değil mi?"
"Hayır senden değil seni hala seven kalbimden nefret ediyorum"
Gözlerini kısarak iri elleri ile saçlarını karıştırdığın da bu halini izlemek bile heyecanlanmama yetiyordu.
"Senin için en iyisi buydu. Ne dersen de Leyla benim gibi bir adam sana çok ağır gelir."
"Hadi ya buna sen mi karar verdin"
Bir şey diyemezken sol gözümden düşen yaşla onun karşısın da tüm gardımı indirmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Ben karar verdim"
"Veremezsin ! Bu ilişki tek kişilik değil! Öyle kafan esince çekip gidemezsin! Çok sinirliyim Leyla! Çok öfkeliyim leyla! Kalbini kırarım bana dayanamazsın leyla! Ya bir dur allah aşkına bir sus de ki leyla ne diyor?"
"Kavga etm-"
"Edeceğiz! Senin dediğin gibi küçük çocuk değiliz. O gün tamirhaneye geldiğim de konuşuruz , anlaşırız diye geldim. Ama görüyorum ki sende bir gram eksilme olmamış Hamza ali"
Yerinden kalkacakken hızla ona mani olduğum da bu sefer kaçmasına ya da arkasını dönüp gitmesine izin vermeyecektim.
"Kendine çeki düzen ver hamza ali , ben seni anlamadım mı sandın. Böyle davranarak beni kendinden uzak tutacaksın öyle mi ? Yok öyle yağma. Ben bu ilişkiye başlarken her zorluğa göğüs gereceğim dedim. Kaçmaya değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )
قصص عامةZengin bir ailenin kızıydı o , küçüklüğünden beri disiplinle ve özel derslerle hayatını gasp etmişlerdi. Kahkaha atmayı bilmezdi o , ya da özgürce koşmayı, onun elinden her şeyini çalmışlardı. fakat tek bir şeyi alamamışlardı o da kalbini ve içinde...