Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar dilerim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°
LEYLA KIRCI
Derin bir nefes alarak baharın o eşsiz kokusunu içime çekerken hava oldukça güllük gülistanlıktı.
Elimde ki tarağı güzelce masanın üzerine bırakarak ayağa kalktığım da elbisemi düzelterek ayna da kendime kısaca süzmüştüm.
Çantamı elime alarak içine usb belleğimi ve telefonumu koyarken komidyenin üzerinden arabanın anahtarını almış ve odamdan çıkmıştım.
Annem ve baban dün akşam uçakla amerikaya gitmiş ve bir hafta kadar yoklardı. Bu yüzden az da olsa keyifimi yerine getirmek için elimden geleni yapıyordum.
Meridvenlerden inerek dışarı çıktığım da kapıda sadece iki güvenlik vardı. Beni gördüklerin de önlerini ilikleyerek bakışlarını benden kaçırdıkların da onların bu hâline artık alışmıştım.
Arabaya binerek çantamı kenara koymuş kemerimi de takarak telefonumu kıskaca tutturarak arabayı çalıştırdım.
Saniyeler içinde son gazla o soğuk evden uzaklaşırken yine sahil yoluna geçerek o güzel mahalleye doğru rotamı çevirmiştim.
İleri de ki ışıkları geçtiğim de telefonum çalarken hızla aramaya cevap vermiş ve hopörlörü açmıştım.
"Efendim anne?"
"Neredesin?"
"Evden çıktım işlerim var"
"Ne işi?"
"Okulda hocanın verdiği projeyi halletmeye çalışıyorum"
"İyi fazla göze batma ve kilona dikkat et ben olmasam bile yemek yok"
"Tamam dikkat ederim"
"İyi!"
Yüzüme kapanan telefon ile dişlerimi sıkarak direksiyonu biraz daha sıkı kavradığım da öfkemi az da olsa yatıştırmak istemiştim.
Gaza biraz daha basarak yirmi dakikalık yolu on dakika içinde sonlandırırken hızımı az da olsa yavaşlatmıştım.
Artık ezbere bildiğim o sokaklardan geçerek tanıdık olan ev görüş alanıma girdiğin de arabayı orada durdurarak sakinleşmek için yavaşça soluklanmıştım.
Yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirerek yan tarafta ki çantamı elime almış ve kapıyı açarak dışarı çıktığım da arabayı kilitlemiştim.
Kapıya dönerek üzerine tıkladığım da saniyeler içinde kapıyı açan efnan teyze ile sahte tebessümümün yerini sıcak bir gülümseme almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )
Narrativa generaleZengin bir ailenin kızıydı o , küçüklüğünden beri disiplinle ve özel derslerle hayatını gasp etmişlerdi. Kahkaha atmayı bilmezdi o , ya da özgürce koşmayı, onun elinden her şeyini çalmışlardı. fakat tek bir şeyi alamamışlardı o da kalbini ve içinde...