Ara satır yorumlarınızı bekliyorum.
°°°°°°°°°°°°°°°°°
LEYLA KIRCI
Onsuz geçen 2 günümün ardından ilk defa bu kadar çaresiz ilk defa bu kadar öfke dolu hissediyordum.
Ne bir mesaj ne de arama vardı. Tek bir sözü ile çekip giden o adam kalbimi de ayaklarının altına almıştı.
Yüreğim de biriken onca söz onca acı bir türlü konuşmama engel olamazken aynanın karşısında duran bu kız ben değildim gibi.
Ruhsuz bakışlar, soluk tenini kapatmak için fondeten kullanan ben olamazdım. Bu kadar çaresizliği kalbim artık kaldıramıyordu.
Gözümden düşen yaşla elimde ki fırça ile göz yaşının aktığı yolu fondetenle kapatırken titrek bir nefes almıştım.
Belki oradan uzaklaşmak bana iyi gelir zannederken burada ki halim canımı daha çok yakıyordu.
Zar zor işimi bitirerek ayağa kalktığım da üzerimde ki elbiseyi düzelterek derin bir nefes aldım.
Telefonum kapalı bıraktığım için yanıma almadan aşağıya indiğim de sabah kahvaltı yapmamak karnımı hiç acıktırmamıştı.
Konakta ki çalışanlar yine her zaman ki gibi günlük işleri ile ilgilenirken salona geçtiğim de ananem elinde ki dergiyi inceliyordu.
"Sonunda odadan çıkabildin"
Ayağımda ki topuklular sayesinde geldiğimi fark ederken gözleri bana döndüğün de üzerimde ki elbisede fazlaca oyalanmıştı.
"Ne zamandan beri uzun elbise giyer oldun sen"
Dediğini duymamazlıktan gelerek karşısında ki koltuğa otururken boğazım da ki yumru giderek büyüyor gibiydi.
"Neden güzel değil mi?"
Zar zor konuşarak ellerimi kucağımda birleştirirken dergiyi kapatarak önümüzde ki masanın üzerine koydu.
"Senin tarzın daha cesur yani böyle görünce şaşırdım diyelim"
Ona cevap vermek istesem de ne diyeceğimi bilmediğimden sadece susmak zorunda kalıyordum.
Bahçe kapısından içeriye giren dedem ile tebessüm ederken ardından gelen behramı görünce gözlerimi oradan kaçırdım.
Behram hemen yan tarafta ki koltuğa otururken adeta yerimde diken üstünde oturuyordum.
Ziya dedem de ananemin yanına geçerken sırtımı koltuğa yaslamış ve yan tarafıma bakmamaya özen gösteriyordum.
"Leyla torunum behram bey ile tanıştınız mı?"
"Evet dede eski bir iş ortağı"
Ananemin imâlı bakışı ile huzursuzca yerimden kalkarken bu ortam beni oldukça geriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA ( REİS SERİSİ 2 )
Genel KurguZengin bir ailenin kızıydı o , küçüklüğünden beri disiplinle ve özel derslerle hayatını gasp etmişlerdi. Kahkaha atmayı bilmezdi o , ya da özgürce koşmayı, onun elinden her şeyini çalmışlardı. fakat tek bir şeyi alamamışlardı o da kalbini ve içinde...