Bodrum'a indiklerinde ikili büyük bir yer altı savaş yeri gördü Virgin .
Zeminden on metre yükseklikte , zemini toprakla kaplı kenarlarda kılıçlar , oklar ve yaylar , gürzler ,mızraklar ve başka silahlar vardı .
Sahanın tam ortasında durmuş otuzlu yaşlarında iki metre boyunda ,esmer , mavi gözlü , siyah uzun saçlı üzerinde zırh olan iri yarı bir adam bekliyordu.
Üyeler adamın etrafında toplandıktan sonra adam " şimdi her kes kendine uygun silah alsın ve etrafımda dizilsin" dedi.
Öğrencilerin bazıları yay ve ok , bazıları gürz ve bazılarıda kılıç alarak kıdemlinin etrafında toplandılar.
Virgin ise yüzüğünden kendi kılıcını çıkarttı ve kıdemlinin biraz uzağında durdu .
Kıdemli " evet şimdi arkadaşlar kendi aranızda küçük bir savaş yapacaksınız her kendine bir eş seçsin " dedi.
Amaris elinde bir kılıç ile Virgin'in yanına gelerek " ne dersin savaşalımmı ?" Diye sordu ama Virgin cevap veremeden arkadan bir kız "Amaris benimle eşleşmek istermisin ?" Diye sordu .
Amaris " üzgünüm " diyerek kızın yanına doğru hareket etmeye başladı .
Virgin küçük bir sırıtma ile bahtına kimin çıkacağını beklemeye başladı .
Her kes eşledikten sonra kıdemli Virgin'in yanında hiç kimse olmadığını fark etti ve Virgin'e hitaben " hey sen yeni gelen yokmu senle savaşacak birisi ?" Diye sordu.
Virgin öğrencilere baktıktan sonra " yok galiba " dedi.
Kıdemli " tamam o zaman gel buraya benle savaş merak etme çok canını yakmam " dedi.
Öğrenciler meraklı bir şekilde bir Virgin'e birde kıdemliye bakıyorlardı ve kendi aralarında bahis açmışlardı kim kazanır diye .
Virgin kıdemliye doğru giderken " beni hafife almayın kıdemlim ben sizden daha çok savaşa girdim savaşmak hakkında çok şey biliyorum " dedi ve kıdemlinin önünde durdu .
Öğrenciler kendi savaşlarını bırakarak bir çember oluşturdular ve neler olacağını izlemeye başladılar.
Kıdemli de kendi yüzüğünden kılıcını çıkardıktan sonra " ilk sen başla " dedi.
Virgin yüzüne sinsi bir ifade takınarak " ben başlarsam hızlı biter " dedi.
Etraftaki öğrenciler "ooo " diye söylediler.
Kıdemli " demek öyle o zaman başlayalım " dedi.
Kıdemli Virgin'in üzerine doğru ilk basta yavaş daha sonra ise koşarak Virgin'e doğru yaklaşmaya başladı .
Virgin'e ile arasında bir kaç metre kala kıdemli havaya zıpladı ve iki eliyle kılıcının kabzasından tutarak Virgin'in üzerine doğru inişe geçmeye başladı.
Virgin saldırıyı gördüğü an bir eli ile kılıcın kabzasından diğer eli ile ise kılıcın ucundan tutarak gelen saldırıyı karşıladı.
Kılıçlar çarpıştığında tiz bir ses çıkardı kıdemli Virgin üzerinde baskı oluşturmak istiyordu ama olmuyordu .
Virgin biraz güç vererek kıdemliyi geriye doğru itti.
Kıdemli beş metre geriye doğru uçarak ayak üstü yere düştü ve bir kaç metre sürüklendikten sonra durdu .
Virgin kıdemliye bakarak " beni hafife almayın dedim size " dedi ve kıdemlinin üzerine doğru koşmaya başladı .
Kıdemli ile aralarında bir metre kala Virgin kılıcını kıdemlinin kafasına gelecek bir şekilde savurdu .
Kıdemli kafasına doğru gelen kılıç darbesini görmesi ile aşağı eğildi ve kılıç darbesinden kurtuldu ama Virgin şaşırmaca yaparak diğer eliylede eğilen kıdemlinin yüzüne bir yumruk darbesi vurdu .
Kıdemli yumruk darbesini yemesi ile arkadaki bir öğrenciye çarparak yerde on metre ikiside süründü ve kafalarının arkasında kum tepesi toplayarak durdular .
Öğrenciler şaşkın ve korkmuş bir şekilde bir Virgin'e birde yerde yatan kıdemliye bakıyorlardı .
Virgin kılıcını yerde sürükleyerek kıdemliye doğru hareket ediyordu ,hareket ettikçe hızlanmaya başladı daha sonra ise koşmaya .
Kıdemli ile Virgin arasında beş metre kala kıdemlinin gözlerinde korku vardı öleceğini biliyordu Virgin onu hafife almamasını söylemişti ama o dinlememişti ve sonucu ölüm olacaktı .
Virgin kıdemliye yaklaştığında kıdemli gözlerini kapatmış ölümünü bekliyordu .
Bir kaç saniye geçmesine rağmen hala ölmemişti titrek bir şekilde gözlerini açan kıdemli Virgin'in ona sırıtarak baktığını gördü ve şaşkın bir şekilde ona bakmaya başladı .
Virgin " bir insanı öldürmek çok kolay kafasını kopartırsın biter ama o insanı öldürmekten daha iyi bir şey var ne biliyormusun kıdemli ?" Diye sordu .
Kıdemli şaşkın bir şekilde Virgin'e bakıyor cevap veremiyordu .
Virgin " ben söyliyeyim korku ,bir insana eziyet etmek istiyorsan bir kez öldürmektense her gün öldüre bilmek için içine korku salacaksın " dedi ve arkasını dönerek yüzünde gülümseme ile kıdemlinin yanından uzaklaşmaya başladı .
Virgin uzaklaşırken " benim için ders bitti " dedi ve merdivenlere vararak yukarıya doğru çıkmaya başladı .
Öğrenciler giden Virgin'in arkasınca baktıktan sonra kıdemliye baktılar kıdemli ayağa kalkarak yerdeki çocuğu gösterdi ve " revire götürün " ders bitti diyerek hızlıca Virgin'in arkasınca yukarıya doğru çıkmaya başladı .
Virgin resepsionist kızın yanına gelerek " merhaba bir şey sora bilirmiyim ?" Diye sordu.
Kız " tabi Sor " dedi.
Virgin " ben buraların yabancısıyım bana biraz buralar hakkında bilgi vere bilirmsin ?" Diye sordu.
Kız " tabi " dedikten sonra sağ taraftaki kapıyı göstererek " hadi bu tarafa gel " dedi.
Virgin kızın yanına geçtikten sonra öğrenciler aşağıdan yukarıya çıkmaya başladılar .
Resepsiyon karşısından geçen öğrenciler Virgin'e bakarak kendi aralarında fısıldaşmaya başlıyorlardı .
Amaris Virgin'in yanına gelerek " ne yaptın sen öyle ?" Dedi gülerek.
Virgin " ben dedim bana bulaşmayın" Dedi.
Kız " ne oldu Amaris ?" Diye sordu.
Amaris " hani şu kızlara sarkıntılık yapan savaş dersi veren kıdemli varya Cart o Virgin ile savaşmak istedi işte yani olaylar öyle gelişti sonuç adamı iki darbede yere serdi adamı görmeliydin adam ölmekten beter oldu " dedi.
Kız Virgin'e bakarak " demek öyle ha Virgin ee sen benden bir şeyler öğren bende senden" dedi.
Amaris " oooo işler farklı burada ben kaçar sana kolay gelsin Virgin " dedi ve arka bahçeye doğru hareket etmeye başladı .
Bir sırada öğretmenler odasına sinirli bir şekilde çıkan Cart odaya girdi .
Odada tarih öğretmeni , element öğretmeni ve bir çok öğretmen vardı .
Tarih öğretmeni Cart'a bakarak " galiba sende Virgin denilen çocukla karşılaştın ?" Diye sordu .
Cart kafasını evet anlamında salladıktan sonra element öğretmeni " sana ne yaptı ?" Diye sordu .
Cart kaslarını çatarak " bana derken ? Sana ne yaptı ?" Diye sordu .
Element öğretmeni " benim dersimde az daha bir kızı öldürüyordu üstelik bana bakarak her zaman tetikte olun beni hafife almayın dedi " dedi sinirli bir şekilde.
Cart "benlede savaştı beni yense neysede karşıma geçerek bana nasihat veriyor " dedi.
Tarih öğretmeni ise düşünceli bir şekilde " garip birisi şu Virgin , çokmu akıllı yoksa sadece gücünemi güveniyor bilemedim " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasyhapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...