bölüm 40

263 56 8
                                    

Bir kaç saat sonra büyük bir dağa yapışık olan  fillerin kabilesinin yakınlarında Virgin'in emri üzerine durdular .

Virgin yanındaki Marx'a " ateş elementi kullanıcılarına talimat ver kabileyi yarım daire şeklinde çevirsinler yanlarına toprak elementi kullanıcılarınıda ver kabilenin etrafına taştan barikat kursunlar fillerin çıkamayacağı bir barikat olsun " dedi.

Marx " tamam hemen Hall ediyorum " dedi ve Virgin'in yanından uzaklaştı.

Beş dakika sonra Marx Virgin'in yanına gelerek " hepsi hazır " dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra " saldırın " diye yüksek bir sesle söyledi.

Virgin'in komutu üzerine ateş elementi kullanıcıları havayı kıpkırmızıyaz boyadılar resmen.

Gökten ateş yağarken fillerin hiç bir şeyden haberi yoktu .

Ateş parçalarının yere değmesi ile fillerin hepsi etrafa koşuştururken 5 metrelik boyları yüzünden etrafta koşuştururken çadırları yıkmaya başlamışlardı cüsseleri ile.

Köyden dışarı çıkmak istediklerinde filler toprak elementi kullanıcılarını köyün etrafına topraktan barikatlar kuruyordular .

Filler dışarı çıkmak istiyorlardı ama önlerini topraktan duvarlar kesmişti ,duvarı yıkmak için ne kadar güç kullansalarda diğerleri duvarı hep güçlendiriyordu.

Virgin ve diğer hayvanlar fillerin kabilesinin önüne geldikten sonra toprak elementi sayesinde ayağının altındaki toprakları havaya kaldırarak havaya yükseldi .

On metre havaya yükseldikten sonra Virgin aşağıdaki fillere bakarak " beni dinleyin fil kabilesi " dedi.

Filler topraktan duvara saldırmayı durdurarak yukarı bakmaya başladılar.

İçlerinden bir fil sinirli bir şekilde " sen kimsin de bize saldırıyorsun ?" Dedi.

Virgin " size seçim veriyorum ya öleceksiniz yada bana katılacaksınız başka çareniz yok bir dakika size mühret yoksa sizi yok ederim " dedi.

Filler böyle bir saldırı yapan birinden çekiniyorlardı ama karşılarındaki seçim vardı ya öleceklerdi yada boyun eğeceklerdi ,Virgin'in kararlı olduğunu gözlerinden göre biliyorlardı .

Bir dakika sonra Virgin " kararınız ne ?" Diye sordu .

Bir fil " tamam kabul ediyoruz " dedi.

Virgin " eğer ihanet ederseniz sizi yok ederim " dedi .

Fil tamam anlamında kafa salladıktan sonra Virgin duvarı sağlamlaştıran hayvanlara bakarak " durdurun " dedi.

Toprak elementi kullanıcıları durduktan sonra Virgin yukarıdan aşağıya doğru zıplayarak inmeye başladı.

Virgin tamda topraktan duvarın üzerine indi ve duvarı parçaladı .

Filler duvarın parçalanması ile Virgin'i gördüler ve hepsi diz çöktüler.

Virgin " kalkın " demesi ile filler ayağa kalktılar .

Virgin " gelin " dedi ve geriye doğru hareket ederek diğer hayvanların yanına gitti.

Filler köylerinden çıkarak Virgin'in önüne geldiklerinde Virgin " hazırlanın çakal kabilesine gidiyoruz " dedi.

Marx " biraz dinlenelim Virgin yoruldular " diyerek toprak elementi kullanıcısı hayvanları işaret etti kafası ile ve " akşam düşmek üzere yarın erkenden gideriz " dedi.

Virgin " tamam " dedikten sonra fillere bakarak " hazırlanın sizde " dedi.

Filler tamam anlamında kafa salladıktan sonra Virgin köye doğru hareket etmeye başladı arkasıncada diğer hayvanlar .

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin