bölüm 47

237 49 3
                                    

Her kes meraklı bir şekilde Virgin'in ne yaptığına bakarken  Virgin muhafızlara hitaben " çocukları ve kadınları  alın " dedi.

Muhafızlar aynı anda " emredersiniz efendim" diyerek kralların çocuklarını almak için yeltendiler .

Krallar ve yanlarındaki kadınlar direnmek istiyorlardı ama direniyorlardı .

Kera sinirli bir sesle " ne yaptığını sanıyorsun Virgin ? Çocukları ve kadınları  niye topluyorsun?" Diye sordu.

Virgin " sabret anlatacağım " dedi.

Muhafızlar hızlı bir şekilde kadınları ve çocukları salonun diğer ucuna kralları ise başka bir uçta tutarak Virgin'den gelen komutu beklemeye başladılar.

Krallar neler olduğunu anlaya çalışıyorlardı ama anlayamıyorlardı.

Virgin bir kaç adım ileri adım atarak durdu ve Kera ile Amaris'ten başka  her kese hitaben " siz buraya gelirken kızlarınızı benle iyi ilişki kura bileceklerini  düşündünüz aynı sebeplede erkek çocuklarınız " dedi ve derin bir nefes alarak " istediğiniz oluyor iyi ilişkiler kuracağız " dedi.

Krallardan biri " nasıl olacak o ? Ne istiyorsun sen açık açık söyle " dedi sonlara doğru hafif sinirli bir şekilde.

Virgin " sakın sinirlenmeyin sinir insanı çabuk öldürür " dedi ve hiç kimse bir cevap veremedi.

Virgin " güzel şimdi sizin " diyerek krallara baktı ve " karılarınız ve çocuklarınız burada kalacaklar " dedi her kes şaşırmış bir şekilde kendi arasından konuşurken Virgin sesini yükselterek " sessiz olun " dedi ve her kes sessizleşti.

Virgin " dediğim gibi karılarınız ve çocuklarınız burada kalacaklar eğer itiraz eden olursa şimdi etsin ve cezasını alsın yoksa sonradan cezalardan ceza beğensin " dedi.

Krallardan biri ağzını açtığında Virgin tek kadını kaldırarak krala baktı .

Kral ona bakan Virgin'e karşılık sert bir şekilde yutkundu ve hiç bir şey söylemedi.

Virgin " güzel hiç kimse karşı çıkmıyorsa gide bilirsiniz " dedi krallara hitaben .

Krallar ilk başta gitmek istemiyordu ama daha sonra bunu söyleyen Virgin olduğu için gitmeye yeltendiler.

Krallar kapıya doğru hareket ederken Virgin " ha bu arada eğer bir yanlış yaparsanız kadınlar ve çocuklar ölür " dedi.

Kadınlar ve çocuklar korkmuş bir şekilde kocalarına babalarına bakıyorlardı.

Krallar hiç bir şey yapamadan taht salonundan dışarı çıkarak saraydan çıkıp kendi krallıklarına doğru hareket etmeye başladılar.

Kraliçelerden biri korkmuş bir sesle " bize ne olacak şimdi ?" Diye sordu.

Virgin arkasını dönerek tahtına hareket edip tahta oturdu ve " gelin ve efendinizi selamlayın " diyerek Kera'yı işaret etti.

Kera , Amaris , Mirdena ve Dorethan hiç bir şey anlamadan Virgin'e bakıyorlardı.

Kadınlar ve çocuklar korkmuş bir şekilde Kera'nın önüne gelerek aynı anda diz çöktüler ve " imparatoriçeyi selamlarız " dediler.

Kera, Amaris, Dorethan ve Mirdena hala Virgin'e bakıyorlardı.

Virgin Kera'ya bakarak " hadi " diye kafası ile diz çökenleri işaret etti.

Kera Virgin'e bakmayı keserek diz çökenlere baktı ve " ayağa kalkın " dedi.

Kera'nın komutu üzerine diz çökenler ayağa kalktı.

Virgin'de Kera'nın komutu ile ayağa kalkarak " hepiniz benle gelin yeni güvenlik sistemi yaptım size göstermek istiyorum " diyerek salonun çıkışına doğru hareket etmeye başladı.

Amaris " ne yapıyor bu deli ?" Diye Kera'ya kısık bir sesle sordu.

Kera omuz silkerek " bilmiyorum ama öğreneceğim " dedi.

Taht salonundaki her kes Virgin'in arkasınca dışarıya doğru çıkmaya başladılar.

Sarayın kapısına geldiklerinde kapıda Virgin'in durduğunu gördüler.

Virgin'in arkasında her kes durduktan sonra Virgin " şimdi size yeni güvenlik sisteminin nasıl çalıştığını göstereyim " dedi ve yüzüğünden bir altın çıkararak  kapının yanındaki muhafızla uzattarak " al bunu revir parası " dedi.

Muhafız bir adım öne atarak diz çöktü ve " efendim canımı size kurban vermeye hazırım " dedi.

Virgin " kalk ayağa ve şu parayı al " dedi.

Muhafız ayağa kalkarak parayı aldıktan sonra Virgin " şimdi işaret parmağını kapıdan dışarı çıkar " dedi.

Muhafız ve diğerleri ne olduğunu anlamadı .

Muhafız bir kaç saniye şaşırdıktan sonra Virgin'in dediğini yaptı ve işaret parmağını kapıdan dışarı çıkardı.

Muhafızın parmağı bir santim dışarı çıkması ile kesildi.

Muhafız kesilen parmağını tutarken Virgin " revire git hadi sen " dedi.

Muhafız zorlanarak " emredersiniz efendim" diyerek ayağa kalkıp revire doğru hareket etmeye başladı.

Virgin " gördüğünüz üzere bu kapıdan dışarı hiç kimse çıkamaz ,sanmayın ki ,başka yerden kaça bilirsiniz kaçamazsın bu saraydan dışarı adam atan adam ölür dışarıya sadece benim iznim olanlar çıka bilir içeriye girmek için " Kera'yı işaret ederek " imparatoriçeden izin alarak içeri gire bilecek " dedi.

Her kes sert bir şekilde yutkunarak Virgin'e korkmuş bir şekilde bakıyorlardı .

Virgin her kesin gözlerindeki korkuyu gördükten sonra mutlu olmuş bir şekilde " güzel anlamışsın ,şimdi gidin dinlenin " dedi ve üzerlerine doğru hareket etmeye başladı.

Virgin'in üzerlerine gelmesi ile her kes ortadan ayrılarak Virgin için yol açtılar .

Virgin'in gitmesi ile Kera ,Amaris'e bakarak " Amaris sen her kesi yerleştir bir yere ben gidip şunla konuşayım " dedi ve Virgin'in arkasınca hareket etmeye başladı.

Virgin taht salonuna girdikten sonra salonun ortasına gidip durarak arkasını döndü ve beklemeye başladı.

Bir kaç saniye sonra Kera sinirli bir şekilde içeri girerek kapıyı kapattı ve Virgin'in üzerine doğru yürürken" ne yaptığını sanıyorsun sen? Ne demek kadınları ve çocukları alı koymak ha ?" Diye sordu.

Virgin " başka çare yoktu seni başka türlü koruyamam " dedi.

Kera anlamamış bir şekilde " neden beni koruyacaksın ha neden?" Diye sordu.

Virgin sinirli bir sesle " ben yetişmeseydim sana neler olurdu düşünmek bile istemiyorum " dedi.

Kera sakinleşerek " tamam sakin ol " dedi.

Virgin " sakin olamam ben seni korumaya almam gerekiyor o itleride o yüzden buraya topladım eğer sana bir şey olursa tüm kıta yok olacak " dedi.

Kera sert bir şekilde yutkunarak " ne yaptın sen?" Diye sordu.

Virgin derin bir nefes alarak sakinleşti ve " sarayın etrafında öyle bir güç oluşturdum ki, sana bir şey olursa ki buna izin vermem eğer küçük bir ihtimal dahilinde sana bir şey olursa kıta yok olacak toprağa ayak basan her kesle birlikte " dedi.

Kera Virgin'i biraz sakinleştirmek için yanına yaklaştı ve Virgin'e sarılarak " tamam sakin ol bana bir şey olmaz merak etme " dedi.

Virgin biraz sakinleşerek " ha aklımdan çıkmamışken yarın sabah gideceğim " dedi.

Kera üzülmüş bir sesle " nereye ?" Diye sordu.

Virgin " hayvan gezegenine " dedi.

Kera elde çare olmadığını biliyordu bu yüzden " tamam hadi içeri geçip biraz dinlenelim " dedi ve Virgin'inde alarak yatak odasına doğru hareket etmeye başladı.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin