On dakika sonra Virgin ve diğer habitatların liderleri ve her elementten bir kişi toplamda dokuz kişi ışık klanına varmışlardı.
Virgin içinden " gene kendini beğenmişlerin yanına geldik " dedi.
Öğrenciler klana girdikten sonra etrafta üzerlerinde beyaz cübbeli on iki on üç yaşlarında çocuklar vardı .
Işık klanından olan bir çocuk Virgin'lerin yanına geldi ve " merhaba ne için gelmiştiniz ?" Diye sordu .
Bir kaç saniye Virgin'in cevap vermesini beklediler ama Virgin cevap vermedi bu yüzden Amaris öne çıkarak " merhaba bir ışık büyücüsü lazım bize ormana gidiyoruz " dedi.
Çocuk " tamam biraz bekleyin " dedi ve arkasını dönerek öndeki binaya doğru hareket etmeye başladı .
Yan taraftaki bir grup beyaz cübbeli çocuk vardı .
Siyah gözlü , sarı saçlı, sert yüz ifadəli ,bir seksen boylarında ,iri bir çocuk etrafındakı diğer üyelerle konuşuyordu ,çocuk ana binaya doğru giden üyelerinden birini gördü ve " Hey Hakki ne oldu ?" Diye sordu.
Hakki isimli çocuk durarak " efendi Hera " Virgin'leri göstererek " oar bir ışık büyücüsü istiyorlar onu haber vermek için gidiyorum " dedi ve yarım kalmış yoluna devam etmeye başladı.
Hera isimli çocuk etrafındakı çocukları toplayarak " hadi gidip bakalım şu altın güneş okuluna " diyerek hareket etmeye başladılar.
Virgin gelenleri görmesi ile onların duya bileceği bir şekilde " sakın gelmeyin yoksa bir daha nefes alamazsınız " dedi sert bir şekilde.
Amaris ve diğerleri anlamamış bir şekilde Virgin'e bakarak " ne oldu ?" Diye sordu .
Virgin " gelip bizi aşağılamak isteyecekler ışık elementi kullanıcıları hep böyle " dedi.
Hera ve diğerleri durarak " sen kime söylediğinin farkındamısın ezik güneş okulu ?" Diye sert bir şekilde söyledi .
Virgin kaşlarını çatarak " uzak durun size dedim " dedi.
Hera " durmazsak ?" Diye sordu.
Amaris "tamam sakin olun " dedi ve Hera tarafa bakarak " sizde gelmeyin " dedi.
Hera duymamış gibi Virgin tarafa hareket etmeye başladı Virgin'de Hera tarafa hareket etmeye başladı.
Amaris " büyük kavga çıkacak " dedi .
Virgin ve Hera ortada buluştuklarında Hera " geldim ne olacak şimdi ezik güneş o ..." Lafını bitiremeden Virgin sert bir şekilde Hera'nın çenesine aşağıdan yukarıya bir yumruk vurdu ve Hera on metre havaya yükseldikten sonra yere düşmeye başladı .
Hera yere çakıldıktan sonra bilincini kaybetti.
Etrafta olan ışık klanı üyeleri korkmuş bir şekilde bir adım geri çekilmişlerdi.
Virgin " sizin gibi ezikler benim emrime karşı çıkamaz " dedi.
Bir kaç saniye sonra Hakki yanında sarı uzun saçlı ,mavi gözlü ,yuvarlak yüzlü ,küçük bir burnu lan ,bir yetmiş boylarında bir kız ver arkalarında beş tane orta yaşlı adamla geldiler .
Orta yaşlı adamlardan biri sinirli bir şekilde " neler oluyor burada ?" Diyerek Virgin'e baktı .
Virgin duymamış gibi hiç umursamıyordu.
Işık klanından bir kişi Virgin'i gösterek " o prense saldırdı durduk yere " dedi.
Demin konuşan adam Virgin'in üzerine sinirli bir şekilde hareket ederek " sen kim oluyorsun da bizim prensimize saldırıyorsun ?" Diyip Virgin'in yanına gelerek sağ yumruğunu sikip Virgin'in yüzüne doğru savurdu .
Amaris gülerek "hiç bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim " dedi.
Kıdemlinin yumruğu Virgin'in yüzüne çarpmasına bir kaç santim kala Virgin eğilerek yumruktan kaçındı ve Hera'ya yaptığı gibi çenesinin altından bir yumruk vurarak kıdemliyi havaya uçurdu .
Kıdemli yere çarptığında bilincini kaybetmişti.
Diğer kidemliler arkadaşlarının ve prenslerinin yerde bilinçsiz bir şekilde yattıklarını gördüklerinde dördüde saldırmak istedi ama arkadan gelen bir ses " durun " dedi.
Kidemliler durarak arkalarını döndüler .
Her kes sesin sahibine baktılar ışık klanındakiler kafalarını aşağı eğerek " efendimizi selamlarız " dedi.
Efendileri yani okulun müdürü Virgin tarafa gelerek " istediğiniz ışık büyücüsü geldi parasını verin ve onuda alıp gidin akşam olmadan geri getirin " dedi.
Amaris " tabi efendim " diyerek okuldan ışık büyücüsü için aldıkları parayı verdi .
Kidemlilerden biri parayı aldıktan sonra müdür bey " tamam şimdi gidin " dedi.
Virgin cevap vermeden arkasını döndü ve çıkışa doğru hareket etmeye başladı.
Virgin'in hareket etmesi ile altın güneş okulundan gelen ve ışık büyücüsü kızı alarak Virgin'in arkasınca hareket etmeye başladılar.
Bir ve diğerleri okuldan çıktıktan sonra bir kıdemli " efendim izniniz olursa bir şey sora bilirmiyim?" Diye sordu .
Müdür " Sor " dedikten sonra demin konuşan kıdemli " efendim neden onların gitmesine izin veridiniz ? Yani sizin oğlunuzu ve bir kıdemli arkadaşımızı bayılttı bunun cezasını vermeliyiz " dedi.
Müdür " altın güneş okulundan biraz önce haber geldi o giden çocukla alakalı çok güçlü bir aileden geliyormuş " bayılmış bir şekilde yerde yatan kıdemliyi gösterek " gördüğünüz gibi o da çok güçlü , dediğine göre ailesinin bir hareketi ile okul yıka bilirlermiş o yüzden engel olmam gerekiyordu " dedi.
Şaşırmış bir şekilde müdür beye bakıyordu etraftaki klan mensupları.
Virgin ve diğerleri şehir surlarından dışarı çıktıktan sonra hareket ederken Virgin her kesin duya bileceği bir sesle " siz talim yapın ben bir kenarda oturacağım biriniz ölmek üzere olursanız o zaman size yardım ederim " dedi.
Işık klanından gələn kız kısık bir sesle " kendini beğenmiş " dedi.
Virgin durarak arkasını döndü ve kıza bakmaya başladı .
Kız Virgin'in ona bakması ile sert bir şekilde yutkundu .
Virgin kaslarını çatarak " ne dedin sen ?" Diye sordu.
Kız hiç bir şey söylemiyordu korkudan .
Amaris " hiç bir şey demedi Virgin hadi yola devam edelim " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra yarım kalan yoluna devam etmeye başladı.
Amaris kızın yanına gelerek " biraz sakin ol onu kızdırmak istemezsin " dedi.
Kız " bana hiç bir şey yapamaz o " dedi.
Amaris " klanındakileri kıdemli ile diğer çocuğu unuttun galiba ?" Diye sordu .
Kız hiç bir cevap veremedi.
Kız " peki kim o ?" Diye sordu .
Amaris " çok güçlü bir aileden geliyor yani söylediğine göre krallığı bile yok ede bilecek bir güçteymişler " dedi.
Kız şaşırmış bir şekilde " peki kim onun ailesi ?" Diye sordu .
Amaris omuz silkerek " bilmiyoruz söylemiyor ama her yerde gözleri var söylediğine göre" dedi.
Bir kaç dakika sonra ormanın içine girdiler .
Virgin " macera başlıyor kendinize dikkat edin " dedi.
Her kes tamam anlamında kafa salladıktan sonra ormanın içine doğru hareket etmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasyhapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...