bölüm 11

308 72 1
                                    

Kera " ilginç olan ne ?" Diye sordu.

Virgin " oraya gire bilirmiyiz ?" Diye sordu .

Kera " evet gire bilrizde ne için gidelim oraya ?" Diye sordu .

Virgin " nasıl talim yaptıklarını merak ediyorum " dedi ve Kera ile birlikte kapıya doğru hareket etmeye başladılar.

Kapıya vardıklarında kapıdaki muhafızlar nazik bir şekilde " sizi selamlarız efendiler " dedi.

Virgin garip bulmuştu bu durumu ama daha sonra soracaktı Kera'ya .

Virgin " içeri gire bilirmiyiz ?" Diye sordu.

Kapıdaki muhafızlardan biri kapıyı açarak " buyrun efendiler " dedi.

Virgin ve Kera teşekkür ederek içeri girdiler .

Virgin " muhafızlar neden efendiler dediler bize ?" Diye sordu.

Kera " bu karanlıktaki zayıf okullar bizim gibi güçlü okullardan gelen öğrencilere muhafızlar efendim diye hitap eder " dedi.

Virgin " anladım " dedi ve etrafı incelemeye başladı .

Sol tarafta beş katlı eski bir bina vardı pencerelerinin bazıları kırıktı taşlar dokunsan yıkılacak bir durumdaydı, binanın önünde yirmi metre uzunluğunda ve on metre genişliğinde bir park , ileride ise otuz metre genişliğinde bir takım sahası vardı .

Talim sahasında öğrenciler bir birleri ile element savaşı veya kılıç savaşı yapıyorlardı.

Kera " bu iyi bir fikir değil bence " dedi.

Virgin parka doğru hareket ederken " niye ?" Diye sordu .

Kera'da parka doğru hareket ettiğinde " zayıf okullar bizim gibi iyi okullarda okuyanları sevmez " dedi.

Virgin " boş ver " dedi.

Parka vardıktan sonra bir banka oturdular ve talim yapanları izlemeye başladılar.

Bir kaç dakika sonra arkadan bir kız sesi duydular ikili ve o tarafa bakmaya başladılar.

Bir yetmiş boylarında güzel fizikli ,siyah düz saçlı , küçük yüzlü mavi gözlü bir kız onlara bakıyordu.

Kız " sizin ne işiniz var burada ?" Diye sordu .

Virgin o kızı umursamadan savaşları izlemeye devam etti.

Kera " sadece izlemek istedik o kadar sorun istemiyoruz " dedi.

Kız hiç bir şey söylemedi Virgin ayağa kalkarak talim yapanların olduğu yere doğru hareket etmeye başladı.

Kera'da Virgin'in peşinden gitmek istediğinde " sen kal hayvanı gezdir biraz ben buralardayım " dedi ve hareket etmeye devam etti.

Kız " hey sen nereye gidiyorsun ?kimden izin aldında oraya gidiyorsun ?" Diye sordu.

Virgin onu umursamadan hareket etmeye devam ediyordu .

Kız Virgin'in arkasınca hareket etmek istediğinde Kera ayağa kalktı ve " bence yapma " dedi.

Kız "neden ki? İyi bir okuldan geldiğiniz için bizi eze bileceğinizimi sanıyorsunuz ?" Diye sordu .

Kera " o yüzden değil izle " dedi ve yerine oturarak Virgin'i izlemeye başladı .

Virgin talim arazisine vardıktan sonra bir tane su kullanan erkekle bir tanede ateş kuklanan kızın eşit güçlerde savaşdığını ama hiç birinin kazanamadığını gördü .

Virgin havaya küçük bir ateş topu attı , top on metre yükseldikten sonra havada patladı ve her kesin dikkati dağıldı ama kızın dikkati dağılmadığı için erkeği yendi .

Erkek sinirli bir şekilde ayağa kalkarak " senin yüzünden kayıp ettim " dedi.

Virgin " eğer bir savaşta eşit güçlerde savaşırsan o zaman rakibin dikkatini dağıtmalısın " dedi.

Erkek Virgin'in üzerindeki cübbeyi gördüğünde " sizin okulda böyle şeyler öğrete bilirler ama bizde biz kendimiz gelişiriz " dedi.

Virgin " umutsuz vakasınız " dedi ve arkasını dönerek hareket ederek Kera'nın yanına doğru hareket etmeye başladı.

Erkek " sen kime diyorsun onu ?" Dedi sinirli bir şekilde ama Virgin umursamadı çünki umursasaydı bu okul sonu olurdu .

Kera'nın yanındakı kız " neden öyle yaptı ki? Yani savaşa neden karıştı ki?" Diye sordu .

Kera " bilmem " diye cevap verdi .

Kız Kera'nın kucağındaki kurdu gördüğünde " güzel hayvanımış ,seninki?" Diye sordu .

Kera " evet o aldı " dedi Virgin'i kafası ile işaret ederek .

Kız " biliyordum zengin züppenin biri işte, parası ile güçlenmiş gelmiş buraya" dedi.

Virgin Kera'nın yanına vardığında " hadi gidelim buralar umutsuz vaka " dedi.

Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra ayağa kalktı ve Virgin'in arkasınca hareket etmeye başladı.

Kera ile Virgin kapıya doğru hareket ettiğinde önlerini demin kaybeden erkek kesti ve sinirli bir şekilde " sen kime umutsuz vaka dedin ?" Diye sordu.

Virgin " çekil yolumuzdan " dedi.

Erkek " çekilmezsem?" Diye sorduğunda Virgin çocuğa elinin tersi ile çocuğun suratına vurdu ve park taraftaki duvara doğru gönderdi .

Çocuk duvara çarptıktan sonra ağzından kanlar gelir bir sekikde yere yapıştı.

Bunu gören diğer öğrenciler Virgin'in önünü kestiler ve " sen kime saldırıyorsun lan ?!" Dedi içlerinde biri sinirli bir şekilde .

Kera " Virgin gidelim buradan sonu kötü bitecek " dedi.

Arkadaki kız " evet sizin için sonu kötü bitecek eğer özür dilerse " dedi.

Kera " sorun istemiyoruz " dedi.

Virgin " kendileri kaşınıyor ben bana bulaşmayın diyorum ama bunlar anlamıyor istiyorlar ki, burayi yıkayım o zaman beni rahat bırakacaklar " dedi sinirli bir şekilde.

Kera Virgin'in neler yapacağını az çok biliyordu bu yüzden " bakın biz altın güneş okulundan geldik " dedi.

Öndeki grupdan biri " ne olmuş bizi okulunuz ilemi korkutacaksınız ?" Diye söyledi alaycı bir şekilde.

Kera " hayır dört element habitatı Virgin'e yani yanımdaki çocuğun emrinde siz düşünün neler ola bileceğini " dedi.

Öndeki gruptan biri " sizin okul ezik ola bilir ama bizi yenemez bu ezik " dedi.

Virgin " canım sıkıldı gidelim " dedi ve Kera ile birlikte öndeki grubun üzerine doğru hareket etmeye başladı.

Öğrenciler Virgin geçmesin diye önlerini kapattılar .

Virgin öndeki bir çocuğun yüzüne sert bir yumruk vurdu ve arkasındaki üç çocukla birlikte dört çocuk ön kapıya doğru uçtular.

Çocuklar kapıya çarptıktan sonra yere düştüler , yüzleri mahv olmuştu ağızlarından kanlar akıyordu ve dördüde bayılmış bir şekilde yerde yatıyorlardı.

Bunu gören öğrenciler korkmuş bir şekilde ortadan yok açtılar ve Virgin'in geçmesini beklediler .

Virgin ve Kera öğrencilerin ortasından geçerken Virgin " işte Kera güç budur sana kafa tutmak isteyen eziklere yerlerini gösterir " dedi tüm öğrencilerin duya bileceği bir sesle.

Öğrenciler sinirlidi ama hiç bir şey diyemiyorlardı çünkü bir tokat ve bir yumruk ile dört kişiyi bayıltmıştı.

Kera ve Virgin okuldan çıktıktan sonra Virgin " hadi okula gidelim meditasyon yapmak istiyorum sende hayvanın ile ilgilenirsin " dedi.

Kera " tamam" dedikten sonra altın güneş okuluna doğru hareket etmeye başladılar.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin