Bir gün sonra...
Öğlen saatlerinde Virgin kafasında tac ile oturmuştu.
Kapı hızlı bir şekilde açıldı ve muhafız koşarak Virgin'in önünde diz çöküp " imparatorumuzu selamlarım ,efendim gök yüzünde iki tane ejderha görünüyor ,karada ise bir takım yaratıklar şehire doğru hızlı bir şekilde geliyorlar ne yapmamızı isterseniz " dedi.
Virgin ayağa kalkarak " hiç bir şey yapmayın " dedi.
Muhafız şaşkın bir şekilde " nasıl efendim ?" Diye sordu .
Virgin muhafızın yanından geçerken " benim misafirlerim onlar " dedi.
Asker Virgin'in sözlerini üzerine " misafirmi?" Diye kısık bir sesle söyledi .
Virgin saraydan çıkarak yolda hareket ederken halkı ejderhalar yüzünden korkarak etrafa kaçışıyorlardı .
Virgin'i gören halk kahram görmüş gibi mutlu olmuşlardı çünki Virgin gök yüzü seviyesindeydi.
Virgin şehir surlarına arkasında ki, halk ile birlikte gelmişti .
Virgin şehirden çıktıktan sonra canavarlar şehir surlarının yirmi metre önünde durmuşlar, ejderhalar ise yere doğru inmeye başlamışdılar.
Ejderhalar yere indikten sonra ikiside kükredi ve otoritelerini gösterdiler .
Ejderhalar yere indikten sonra ejderhaların üzerinden Kera ile Amaris indi.
Halkı ejderhalardan inen bir kız ile bir erkek çocuğu görmesi ile şaşkın bir şekilde onlara bakmaya ve kendi aralarında " acaba bu ikisi kim ? Hangi aileden geliyorlar acaba ? Ejderhalardan indiler ,nasıl bir güç bu ?" Diye konuşmaya başladılar.
Kera Virgin'i görmesi ile Virgin'e doğru koşarak hareket etti ve Virgin'e sarıldı .
Kera'nın bu hareketi halk arasında şaşkınlığa sebeb olmuştu .
Virgin'de Kera'ya karşılık verdikten sonra ayrıldılar.
Virgin Amaris'e bakarak " nasılsın ? Her şey yolundamı?" Diye sordu .
Amaris " sen iyi ol ,her şey iyi olur Virgin " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra arkasını döndü ve " tüm halk burada olduğuna göre size bir duyuru yapacağım " dedi ve derin bir nefes alarak Kera'yı gösterek " yeni imparatoriçeniz Kera'dır" dedi.
Halk şaşırmıştı bir gün önce imparator olan Virgin şimdi yeri başka birine devir ediyor .
Virgin " ben buralardan gideceğim yerime bakması için Kera ve " Amaris'i işaret ederek " dostum olan Amaris bakacak bundan sonra onların kararı benim kararımdır" dedi.
Halk hiç bir şey söylemiyordu çünki bu karar imparatorun kararıydı.
Virgin'in önderliğinde Kera ve Amaris birlikte saraya doğru hareket ederken ejderhalar surların iki tarafına uçarak kondular ,canavar ve diğer yaratıklar ise şehrin dış etrafında konuşlandırılmıştılar.
Virgin , Kera ve Amaris saraya vardıktan sonra taht salonuna geçtiler.
Tahtların karşısına geçtikten sonra üçlü Virgin Kera'ya hitaben ortadaki tahtı göstererek " geç otur imparatoriçe " dedi.
Amaris meraklı bir sesle " ne oluyor Virgin sizin aranızda bir gün krallık hediye ediyorsun diğer gün imparatorluk hayırdır ?" Diye sordu .
Kera utanmış bir şekilde kafasını aşağı eğdi Virgin ise " olduğunda görürsün Amaris " dedi.
Amaris yüzüne gülümseme kondurarak " bekliyorum olmasını " dedi.
Virgin konuyu dağıtmak amacı ile " hadi Kera yerine geç sende Amaris " dedi.
Kera ve Amaris tamam dedikten sonra Kera ortadaki amaris ise sağ taraftaki tahta geçerek oturdular .
Virgin Kera'nın önüne gelerek kafasındaki tacı çıkartıp Kera'nın başına koydu ve iki adım geri çekilerek tek dizinin üzerine çöküp " imparatoriçeyi selamlarım " dedi.
Kera Virgin'in bu hareketine şaşırmıştı bu yüzden bir kaç saniye bir şey diyemedi ama kendine geldiğinde " kalk kara imparator " dedi.
Virgin ayağa kalktıktan sonra son kalan tahta doğru hareket ederek tahta oturdu .
Amaris " eee şimdi ne olacak ? Burada böyle oturacakmıyız?" Diye sordu .
Virgin gülerek " birazdan eğlence başlayacak " dedi.
Amaris ve Kera anlamamış bir şekilde Virgin'e bakarken kapı açıldı ve muhafız koşarak gelip üçlünün önünde diz çöküp " imparatoru " diye lafını getiremeden Virgin Kera'yı işaret ederek " imparatoriçe diyeceksin " dedi.
Muhafız Kera'ya bira kaç saniye baktıktan sonra " imparotriçeyi selamlarım " dedi.
Kera " ne oldu ?" Diye sorduğunda muhafız " imparatorlar , elf kralı ,trol kralı ,ork kralı və cüce kralları geldi efendim " dedi.
Amaris ve Kera şaşırmış bir şekilde Virgin'e bakıyorlardı Virgin " gelsinler " dedikten sonra muhafız " emredersiniz " diyerek ayağa kalkıp hızlı bir şekilde taht salonundan çıktı .
Amaris " eğlence diye sen bunumu diyordun ?" Diye sordu .
Virgin gülerek " çok eğlenceli olacak " dedi.
Kera sitemli bir şekilde " hiç değilse bana haber verseydin ne diyeceğimi düşünürdüm " dedi.
Virgin " bakalım ne yapacaksın " dedi gülerek .
Bir kaç dakika sonra kapı açıldı ve içeriye üzerinde kırmızı cübbe olan ,kırklı yaşlarında kel bir adam ,onun yanında üzerinde mavi renkte cübbe olan ellili yaşlarında siyah bir saçlı ,hafif tombul bir adam ,arkada sivri kulaklı ,çekik gözlü üzerinde yemyeşil bir cübbe olan elf ,onun yanında kırmızı şapkalı , kahve rengi pantolon ,mavi gömlek giyen bir cüce ,onun yanında kıllar yüzünden vücutları görünmeyen bu yüzden üzerinlerinde sadece pantolon olan ork ve trol taht salonuna geldiler .
Virgin ,Kera ve Amaris'in önünde yarım eğilerek selam verdikten sonra kırmızı cubbeli adam Virgin'e bakarak " eski imparator bir anlaşma istediğini söylemişti bizde bu anlaşmayı sunmak için geldik " dedi.
Kera " ne anlaşması bu ? Açıklayın " dedi meraklı bir şekilde .
Kırmızı cubbeli adam " kara imparator yani Virgin benim ve diğer imparatorun kızı ile evlenecek bizde iki imparatorluk olarak bu imparatorluğa bağlılık yemini edeceğiz ve tek bir imparatorluk olacağız " dedi.
Kera adamın ' Virgin'in kızlarımız ile evlenecek ' lafını duymuştu sadece geri kalanını duymamıştı.
Kera sinirli bir şekilde Virgin'e baktığında Virgin'in yüzünde gülümseme olduğunu gördü.
Kera sinirli bir şekilde ayağa kalktığında Virgin'de ayağa kalktı ve " kızlarınız buradakı?" Diye sordu .
Kera şaşkın bir şekilde Virgin'e bakarken Amaris " yuh üç taneyi ne yapacaksın ?" Dedi kısık bir sesle.
Adam evet anlamında kafa salladıktan sonra biraz yüksek bir sesle " Mirdena ,Dorethan " dedi.
Bir kaç saniye sonra tab salonuna sarı saçlı ,mavi gözlü kemikli bir yüze sahip, üzerinde cübbe olmasına rağmen vücut hatları belirgin olan on yedi yaşlarında bir kız , yanında ise on yedi yaşlarında, siyah kısa saçları omuzuna kadar uzanan , kömür gibi siyah gözlü ,dolgun dudaklı , üzerinde mavi cübbe olmasına rağmen vücut hatları görüle biliyordu .
Kera kızlar geldikten sonra sinirli bir şekilde yerine oturdu ,Amaris'in ise ağzının suyu akmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasyhapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...