Her kes Virgin'in aniden gökyüzü seviyesine yükselmesi ile şaşkınlığa uğramıştı .
Amaris " şaka yapıyorsun öyle değilmi Virgin ?" Diye sordu.
Virgin kafasını iki yana sallayarak " hayır buraya bana ait olanı yani imparatorluğumu geri almak için döndüm " dedi.
Amaris " inanmıyorum sen öyle birisi olamazsın " dedi.
Virgin " Kera güçlerimi serbest bırak " dedi zihinzel yol ile.
Kera onayladıktan sonra Virgin elini havaya kaldırdı ve ellerinden siyah renkte ateş çıkmaya başladı.
Tüm öğrenciler korkmuş bir şekilde bir kaç adım geri çekilmişlerdi.
Bu sırada başka bir krallığın üzerinde ....
Krallığın üzerinde dört siyah gölge vardı .( İlk kitabın 40.falan bölümünde geçiyordu bunlar )
Mahşerin dört atlısı beş yüz yıldır krallığın üzerinde durmuş bekliyorlardı.
Kıtadaki çoğu insan bu krallığa gelip mahşerin dört atlısını izliyorlardı.
Dört karaltıdan biri hırıltılı bir sesle " sonunda geldi " dedi ve dörtlü aniden ortadan kayboldu .
Virgin'in olduğu yer...
Her kes korkuyordu Virgin'e bakmaya bile cesaret edemiyorlardı.
Virgin ellerini aşağı indirdi ve çocukların yüzüne bakmaya başladı bu sırada gök yüzünden beliren dört karaltı ile her kes yukarıya bakmaya başladı Virgin bile.
Karaltılar yavaş yavaş aşağıya inmeye başladılar.
Virgin'in bir metre önündeki yere vardıklarında karaltıların üzerinde siyah bir cübbe beliri verdi ama yinede yüzleri gözükmüyordu.
Dörtlü yere vardıktan sonra kafalarını aşağı eğerek " efendimiz kara imparatoru selamlarız " dediler .
Tüm öğrenciler bu sefer inanmışlardı çünkü mahşerin dört atlısı çok uzun zamandır bir krallığın üzerinde hareketsizce durmuşlardı ama şimdi Virgin'in önünde eğilmişlerdi.
Kera " onlar seni bekliyorlardı büyük ihtimalle bir krallığı ele geçirmek istemiştin ama yapamadan öldün o zamandan bu zamana kadar senin gelmeni ve o krallığı ele geçirmeni bekliyorlar " dedi.
Virgin " anladım " dedikten sonra " ayağa kalkın " dedi sesi bir şekilde.
Mahşerin dört atlısı ayağa kalktıktan sonra Virgin " gidin artık ben geri döndüm " dedi.
Mahşerin dört atlısı " emredersiniz efendimiz" dediler ve toz olarak yok oldular.
Virgin arkasını dönerek " şimdi inandınmı Amaris ?" Diye sordu .
Amaris şaşkın bir şekilde cevap vermeden Virgin'e bakıyordu .
Virgin " her neyse şimdi hakkım olanı almam gerek " dedi ve krallığa doğru hareket etmeye başladı.
Hiç kimse konuşmuyor susmuş bir şekilde Virgin'in arkasından bakıyorlardı.
Virgin bir kaç dakika sonra krallığa gelmiş ve altın güneş okuluna varmıştı.
Kera'nın yanına giderek " Kera benimle biraz dışarı çıka bilirmisin?" Diye sordu .
Kera endişeli bir sesle " ne oldu diğerleri nerede ?" Diye sordu .
Virgin " merak etme her kesi onlar birazdan gelirler ama san söylemem gereken bir şey var benimle dışarı gelirmisin ?" Diye sordu .
Kera tamam dedikten sonra kurdu yere bıraktı ve Virgin'in yanına gelerek birlikte dışarı çıktılar.
Kera ile Virgin dışarı çıktıktan sonra tarih öğretmeni geldi ve " öğrenci Virgin seninle konuşmam lazım " dedi.
Virgin " git başımdan " diye tersledi.
Kera Virgin'i çekiştirerek yapmaması gerektiğini söyledi ama Virgin umursamadı.
Tarih öğretmeni sinirli bir şekilde " sen kim oluyorsunda bir kıdemli öğretmenle böyle konuşuyorsun ?" Diye sordu .
Virgin tarih öğretmenine bakarak " sana git başımdan dedim " dedi sinirli bir şekilde.
Tarih öğretmeni " sen çok oluyorsun artık " dedi sinirli bir şekilde.
Virgin öğretmene doğru ellerini uzattı ve karalık ateş ile öğretmeni yaktı .
Öğretmen ilk başta Virgin'in ona saldıracağını sandı ama onun kendisini yaralaya bileceğini düşünmemişti ama şimdi siyah ateşler içerisinde etrafta koşuyordu .
Kera " Virgin bitir şunu adam ölecek " dedi aceleci bir şekilde .
Virgin burnundan nefes vererek " tamam " dedi ve siyah ateşleri yok etti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasyhapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...