bölüm 22

290 71 1
                                    

Virgin tahtın arkasına saklanmış başında taç olan yaşlı adamın üzerine doğru yürürken kral " ne istiyorsun benden ? Sen kimsin ?" Diye sordu .

Virgin " sen burada küçük çocukların satılmasına izin veriyorsun senin cezanı vermek için geldim " dedi.

Kralın yanına yaklaştığında kralın yakasından tutarak havaya kaldırdı ve " ben Kara imparator " diyerek yandaki sütuna fırlattı.

İsme şaşırmadan kral sütuna çarptı ve belinden çatlama sesleri geldi .

Virgin kralın yanına giderek yere düşen tacı aldı ve tacı kafasına taktıktan sonra ayağına eski kralın kafasına koyarak " senin zamanın bitti " dedi ve ayağı ile kralın kafasını karpuz gibi patlattı.

Virgin taht salonundan çıkarak etrafta onlarca askerin cesedinin yanından geçerek ilerliyordu .

Virgin dışarı çıktıktan sonra sarayın önünde toplanmış halkın üzerine doğru hareket ediyordu .

Halkın arasından Kera sıyrılarak çıktı ve Virgin'e doğru hareket ederek Virgin'in yanında durdu .

Halk Virgin'e korku dolu gözlerle bakıyordu .

Virgin " artık kral benim " dedi.

Halkın arasından bir erkek " pekiya sen kimsin ?" Diye sordu.

Virgin "ben Kara imparator Virgin artık yeni kralınızım " dedi.

Halkın bazıları kara imaparator ismini duymuştu ve duymanlara anlatıyorlardı .

Her kes kara imparatorun ismini duyduktan sonra eğilerek " efendim ne olur bize acıyın , çocuklarımız var " gibi şeylerle yalvarmaya başlamışlardı.

Virgin'in elini havaya kaldırması ile her kes sustular .

Virgin " beni size yanlış tanıttılar ben size zalimlik yapmak için geri dönmedim ,ben buraya dizi korumak için geri geldim " dedi ve derin bir nefes alarak " bundan sonra hırsızlık, zorbalık , kadın veya kız ticareti , köle ticareti olmayacak bu krallığın arazisinde karşı gelenlere cezasını bizzat ben vereceğim bunun dışında her kes saygılı bir şekilde yaşarsa sizin hiç bir ihtimalle zarar vermeyeceğim bunu size söz veriyorum " dedi .

Halk'ın içerisinden bir erkek " pekiya sizin bu sözünüze nasıl güvene biliriz ?" Diye sordu.

Virgin " ben istesem sizi öldüre bilirim ama bunun yerine size söz veriyorum " dedi.

Virgin'in sözlerinden sonra halktan hiç kimse konuşmamıştı.

Virgin " her kes işine baksın şimdi " dedi.

Halk Virgin'in sözü ile dağılmaya başladı.

Halk dağıldıktan sonra Virgin Kera tarafa baktı ve " Hall ettin mi ?" Diye sordu .

Kera evet dedikten sonra Virgin " hadi gidip kurdu alalım daha sonra altın güneş okuluna gideceğiz " dedi.

Kera " neden altın güneşe gidiyoruz ?" Diye sordu .

Virgin " orada yarım kalmış bir işim var onu Hall edeceğim " dediğinde Kera'nın yüzünde korkmuş bir ifade vardı Virgin bunu fark ettiğinde " merak etme onları öldürmeyeceğim başka bir şey yapacağım " dedi ve yüzüne sinsi bir ifade takındı .

Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra ilk olarak Yeşeren ağaç okuluna doğru hareket etmeye başladılar.

Okula vardıktan sonra kapıdaki iki muhafız tek dizlerinin üzerine çökerek aynı anda " kralımızı selamlarız " dediler ve kapı açtılar  .

Virgin ve Kera içeri girdikten sonra Redehal ve Eriadar onları karşıladılar.

Redehal alaycı bir şekilde " ne yani şimdi sen kralımızmı oldun? Senin önünde diz çökermiş ben " dedi.

Virgin Redehal'ın kafasına o kadarda sert bir şekilde olmayarak vurdu.

Redehal kafasına gelen darbe ile iki büklüm oldu ve Virgin'in önünde diz çöktü .

Virgin " ben gelene kadar öyle kal yoksa tüm bel kemiğini  kırarım " dedi sert bir şekilde .

Redehal içinden " sanki kalka biliyorum da " dedi .

Virgin ve Kera yukarıya çıkarak kurdu aldıktan sonra aşağıya doğru inmeye başladılar.

Redehal ve Eriadar'ın yanından geçerken Virgin " kalka bilirsin köle " dedi .

Redehal Virgin'in kalk demesi ile kalkmak istesede kalkamadı çünki beli sakatlanmıştı.

Virgin ve Kera okuldan çıktıktan sonra Eriadar " gördünmü kral oldu hemde yarım saat önce öğrenciyken gerçekten çok muhteşem birisi " dedi.

Redehal sinirli bir şekilde " hayranlığını sonraya bırak ,yardım et revire gitmem lazım " dedi.

Eriadar aceleci bir şekilde " ha doğru üzgünüm " diyerek yardım etti.

Virgin ve Kera yolda giderken her kes onlara selam veriyordu.

Saraya vardıktan sonra Virgin ve Kera taht salonuna kadar gittiler .

Salona kadar olan cesetler toplanmış ve dağılmış yerler onarılmıştı .

Virgin bunları kimin yaptığını bilmiyordu ama düzeldiği için çokta umursamıyordu.

Taht salonuna vardıktan sonra Virgin büyük kapıyı iterek açtı.

Taht salonunda onlarca muhafız ve onlarca hizmetçi görünümlü insanlar vardı .

Taht salonundaki insanlar Virgin'in gelmesi ile diz çöktüler ve " kralımızı selamlarız " dediler.

Virgin'in hareket etmesi ile Kera'da hareket etti .

Virgin tahta oturduktan sonra Kera tahtın yanına geçerek ayakta beklemeye başladı.

Virgin'in " ayağa kalkın " demesi ile her kes ayağa kalktı .

Virgin " dağılın her kendi işine baksın " dedi.

Her kes " emredersiniz kralımız " dedikten sonra hızlı bir şekilde taht salonunu terk ettiler.

Kapı kapandıktan sonra Virgin " öksüzler geliyormu ?" Diye sordu.

Kera " söyledim bir kaç saate gelirler her halde " dedi.

Virgin" güzel" dedikten sonra ayağa kalkarak tahtkn bir kaç adım önünde durdu ve " geç otur " dedi.

Kera şaşırmış bir şekilde " ne ?" Diye sordu.

Virgin " ben imparatorluğa gideceğim benden haber gelene kadar burayı sen yoneteceksin başka hiç kimseye güvenemem " dedi.

Kera Virgin'in ona güvenmesine sevinmişti ama böyle bir sorumluluğu kaldıra bileceğini düşünmüyordu.

Virgin Kera'nın tereddüt ettiğini gördüğünde " kolay iş aslında çokta zor değil ,benim koyduğum kanunları uygulayacaksjn başka krallıklar zaten benim burayı işgal ettiğimi duydukları vakit iyi ilişkiler kurmak için buraya gelecekler yani sana karşı gelemezler çünki ben varım üstelik seni korumak için bir sürü kendi adkerimi koyacağım " dedi.

Kera şaşırmış bir şekilde " sen bunları ne ara düşündün ?" Diye sordu.

Virgin yüzüne küçük bir gülümseme kondurarak " ben her zaman düşünürüm " dedi.

Kera'da yüzüne Virgin gibi küçük bir gülümseme kondurarak " peki ne düşünüyorsun ?" Diye sordu.

Virgin " neler ola bileceğini ?başıma nelerin gele bileceğini ? Ve seni " dedi.

Kera utanmış bir şekilde kafasını aşağı eğdi .

Virgin tacı kafasından çıkardı ve " geç otur kraliçe " dedi.

Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra tahta oturdu ve Virgin tacı Kera'nın kafasına koyduktan sonra bir kaç adım geri çekilerek kafa selamı verip " kraliçemizi selamlarım " dedi.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin