Virgin karşısındaki askerin karnına sert bir darbe vuruyor ve yerdeki diğer askerlerin yanına yani yere gönderiyor.
Askerlerin kaburgaları kırılmış bir şekilde yerde kıvranıyorlardı.
Öğrenciler ,kıdemliler ve hatta müdür bey bile şaşırmış bir şekilde Virgin'e bakıyorlardı.
Müdür bey şaşırmış bir şekilde " sen kimsin ?" Diye sordu.
Virgin yüzüne küçük bir gülümseme kondurarak " kara imparator " dedi.
Öğrenciler bir anlam verememişti ama kıdemli ve müdür beyin yüzündeki korku ifadesi onların Virgin'in kim olduğundan haberdar olduğunu biliyorlardı.
Müdür korkmuş bir şekilde " hayır ,hayır bu olamaz " dedi.
Virgin onu umursamayarak askerlerin yanına giderek yerdeki bir askere elini uzattı ve " hadi kalkın gidelim akşam olmak üzere " dedi.
Asker Virgin'in eline bir kaç saniye baktıktan sonra elini tutarak zorlukla ayağa kalktı .
Virgin " dayandınız hiç değilse karşımda " dedi.
Diğer askerleride yardım ederek ayağa kaldırdılar .
Müdür korkmuş bir şekilde askerlere hitaben " siz kimsiniz de azılı bir suçluyu buraya getiriyorsunuz ?" Diye sordu.
Virgin " kime istersen git söyle benim karşımda duramazsınız , ben imparatorunuza böcek diyen adamım tehdidinizdenmi korkucam " dedi ve askerlerle birlikte okuldan çıkarak ilk önce eczaneye giderek askerlerin yaralarını iyileştirdi.
Eczaneden çıktıktan sonra hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu.
Asker " Virgin saraya girmemiz gerek akşam oluyor " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra saraya doğru gitmeye başladılar.
Saraya vardıktan sonra kapıdaki muhafızlardan biri " imparator Virgin'i görmek istiyor ,taht salonunda onu bekliyor " dedi.
Askerler tamam anlamında kafa salladıktan sonra taht salonuna doğru hareket etmeye başladılar.
Taht salonuna vardıktan sonra Virgin kapıda onunla gelen askerlere " siz gidin artık " dedi.
Askerler biraz tereddüt ettikten sonra tamam anlamında kafa salladıktan sonra Virgin'in yanından ayrıldılar.
Askerler gittikten sonra kapıdaki muhafızlar kapıyı açtılar .
Virgin salona girdikten sonra kapı kapandı.
Taht salonunda imparator ve kızı vardı sadece.
Virgin imparatora doğru hareket etmeye başladı .
Tahtın üç metre önünde Virgin durdu ve " evet beni görmek istemişsin ,sebeb ne ?" Diye sordu.
İmparator boğazını temizleyerek " kızımla evlenmeni istiyorum böylece ilişkilerimiz daha kuvvetli olur " dedi.
Virgin derin bir nefes alarak " ben sizinle ne için iyi bir ilişki kurayım ? Benden zayıfsınız istediğim vakit sizi öldüre bilirim " dedi.
Kız sinirli bir sesle " sen benimle evleneceğine şükür edeceğine bir de sebebmi soruyorsun ?" Diye sordu.
Virgin kızı duymamış gibi " sizi dinliyorum imparator hazretleri " dedi alaycı bir şekilde .
İmparator " kim bilir belkide " dedi ve gözlerini kısarak " Kera " dedi.
Virgin 'Kera' lafını duyması ile gözü seyirmeye başladı.
Virgin enerjisini salmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasyhapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...