Sabahın ilk ışıkları ile Virgin , Marx ile birlikte boğa kabilesini köye getirmişti.
Virgin ile Marx çukura düşen ve ağaç darbesi ile savrulanları bile kendi kabilelerine kata bilmişler di.
Marx boğa kabilesini köyde yerleştirirken Virgin Marx'ın çadırına gitti.
Virgin çadıra girdikten bir kaç dakika sonra Marx içeri girdi ve " yüz kişilik bir kabile olduk neredeyse " dedi mutlu bir şekilde .
Virgin " şimdi daha önemli şeyler var " dedi.
Marx "nasıl yani ?" Derken Virgin " saldırıları durduruyoruz ,savunma yapacağız şimdilik " dedi.
Marx " niye ne oldu ?" Diye sorduğunda Virgin " senin elementin ne?" Diye sordu.
Marx " ateş " dedi.
Virgin " istediğin gibi saldırı yapa biliyormusun elemntin ile " dedi.
Marx biraz düşündükten sonra " yani yapa biliyorum " dedi.
Virgin " pekiya geri kalanları elementleri ilə saldırı yapa biliyorlarmı?" Diye sordu.
Marx üzüntülü bir sesle " hayır hepsi değil" dedi.
Virgin " tamam, köyün arkasındaki yirmi metre uzunluğunda ve on metre genişliğinde ormanı kesin orası talim arazimiz olacak " dedi.
Marx tamam anlamında kafa salladığında Virgin " birde yakınlarda dağ varmı ?" Diye sordu.
Marx " ileride bir dağ var da onu ne yapacaksın ?" Diye sordu.
Virgin yüzüğünden kılıcını çıkararak " bundan yapacağım ,bu bir kılıç sizin taş sopalara benzemez değdiği yeri koparır " dedi.
Marx " gecelerde de gördüm bunu ,tamam sana yardım edeceğiz " dedi.
Virgin " askerler eğitmeye başlayacağız bir aya yakın hiç bir yere saldırmayacak sadece savunma yaparak gelişeceğiz " dedi.
Marx " tamam ben o zaman ormanı Hall ediyorum " diyip çadırdan çıktı .
Virgin Marx gittikten sonra yüzüğünden çekirdekleri çıkarttı .
Kira " onlar seni tanrı seviyesi yapar ama tanrı seviyesi diğer seviyelere göre farklıdır " dedi.
Virgin " nasıl yani farklı ?" Diye sordu.
Kira " şöyle anlatayım tanrı birinci seviyesinden ikinci seviyeye geçmek için üç tane tanrı ikinci seviye yada bir tane iki bir tanede üç tanrı seviyesi tüketmelisin " dedi.
Virgin " ola bilir " dedi ve meditasyon yapmaya başlayarak çekirdekleri saflaştırmaya başladı.
Bir hafta sonra ...
Virgin meditasyondan çıkarak ayağa kalktı .
Kira " tebrikler tanrı seviyesine geçtin" dedi.
Virgin " evet geçtim ama buradan gitmek için hiper tanrı seviyesine geçmem gerekiyor " dedi.
Kira " evet ama biraz hızlı ol burası canımı sıkıyor artık " dedi.
Virgin " ben seviyorum burayı " dedi ve bu sırada içeriye Marx girdi.
Marx " sonunda meditasyondan çıktın ,dediğin araziyi temizlediler " dedi.
Virgin " tamam diğerlerinide topla gidelim araziye " dedi.
Marx " tamam" dedikten sonra Virgin ile çadırdan çıktılar .
Virgin köyün arkasındeki araziye vardıktan sonra arazinin ter temiz olduğunu ve ağaçların hepsinin sağ tarafta olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasihapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...