bölüm 23

292 66 4
                                    

Kera ile Virgin saraydan çıktıktan sonra altın güneş okuluna doğru hareket etmeye başladılar.

Yarım saat sonra okula vardılar .

Kapıdaki muhafızlar diz çökerek " kralımız" diye sözlerini tamamlayamadan Virgin " kraliçeniz ben kral değilim " dedikten sonra Kera'yı işaret ederek " kraliçe Kera'yı selamlayın " dedi.

Muhafızlar affalasalarda hemen toparlayarak " kraliçemizi selamlarız " dediler .

Virgin olumlu anlamdan kafa salladı.

Kera utanmıştı cunki ilk defa önünde birileri diz çöküyordu ve buna alışık değildi.

Kera'nın hiç bir şey söylemediğini gördüğünde Virgin kafa işareti ile muhafızları işaret etti.

Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra " ayağa kalkın " dedi.

Muhafızlar ayağa kalktıktan sonra kapıyı açtılar .

Virgin ve Kera kapıdan içeri girdikten sonra öğrencilerin talim yaptıklarını gördü .

Virgin ve Kera ana binaya doğru hareket ederken Amaris ana binadan çıkarak ikiliye doğru hareket etmeye başladı.

Amaris ile ikili karşılaştıktan sonra Amaris diz çökmek istediğinde Virgin onu durdu ve " gerek yok eski dost "dedi.

Amaris ayağa kalkarak " neden bana yalan söyledin ?" Diye sordu.

Virgin derin bir nefes alarak " buralar hakkında biraz bilgi almam gerekiyordu ve üstelik ben size ben kara imparatorum desem ne olurdu ? Hepiniz bana düşmanmış gibi bakardınız ve her zaman bana korku dolu gözlerle bakardınız ,yanımdan bile geçmeye cesaret edemezdiniz öyle degilmi ?" Diye sordu.

Amaris hiç bir şey söylemiyordu .

Bir kaç saniye hiç kimse bir şey konuşmadı ve sonda Amaris Kera'ya bakarak " kraliçemi oldun ?" Dedi neşeli bir şekilde .

Kera evet anlamında kafa salladıktan sonra Amaris " tebrik ederim kraliçemiz " dedi gülerek .

Kera " teşekkür ederim " dedikten sonra Amaris " peki ne için teşrif ettiğinizi öğrene bilirmiyim kraliçemiz " dedi gülerek .

Kera Virgin'e bakarak " gerçekten biz neden buraya geldik ?" Diye sorduktan sonra Virgin " iki şey için geldik ,ilki buradaki kendini bir şey sananlara diz çöktürmek ,ikincisi ise " lafını tamamlamadan Amaris'e baktı.

Amaris anlamamış bir şekilde " benmi ?" Diye sordu.

Virgin " bizimle gelmek istersen gel Kera'ya yardımcı olursun burada bir habitat yönetiyordun yani yöneticilik konusunda bilgim var  tabi eğer istersen " dedi.

Amaris şaşırmıştı ilk basta ama Virgin'in mantıklı açıklamasından sonra biraz düşündü ve " tamam gelirim ama benim daha öğrenecek çok şeyim var " dedi.

Virgin " orası kolay iş ben Hall ederim " dedikten sonra ana binanın beşinci katına bakarak " müdürcik " diye bağırdı.

Bir kaç defa daha seslendikten sonra kapıdan müdür ve arkasında yirmiye yakın öğretmenle geldi .

Müdür sert bir şekilde yutkunarak " ne istiyorsun be ?" Diye sordu .

Virgin Kera'yı gösterek " kraliçenizin önünde diz çökün sefil yaratıklar " dedi gür bir sesle .

Sesi duyan tüm öğrenciler etrafa toplanmışlardı .

Müdür sinirli bir şekilde " sen kim oluyorsun" sözünü bitiremeden Virgin enerjisi ile müdür ve öğretmenlere diz çöktürdü .

Etraftaki öğrenciler müdürün diz çökmesi ile hepsi diz çöktü .

Amaris'te diz çökmek istediğinde Virgin sert bir şekilde Amaris'e baktı .

Amaris Virgin'in bakışlarından korktuğu için hemen doğruldu  ve Kera'nın yanına geçti .

Kera bir kaç dakika sonra " ayağa kalkın " dedi.

Kera'nın lafı ile Virgin enerjisini çekti ve her kes rahat bir nefes vererek ayağa kalktı .

Virgin " burada işimiz bitti isterseniz gide biliriz kraliçemiz " dedi.

Kera " gide biliriz " dedi.

Üçlü okuldan çıktıktan sonra yolda yürürken Amaris " Virgin ben nasıl güçleneceğim ?" Diye sordu .

Virgin " bildiğiniz üzere ben çok yaşlı birisiyim " lafının devamını getiremeden Kera " hiç göstermiyorsun " dedi alaycı bir şekilde .

Virgin " doğru hiç göstermem her neyse , ben çok fazla canavar ile savaştım seviyem yükseldikçe yüksek seviyeli canavar avlamaya başladım ama her zaman karşıma yüksek seviyeli canavar çıkmıyordu düşüklerde çıkıyordu onlarıda öldürüp " dedikten sonra parmağındaki yüzüğü göstererek " burada topladım yani sizi yer yüzünün sonlarına kadar çıkara bilirim belki daha fazla " dedi.

Amaris şaşırmış bir şekilde " vay canına " dedi.

On beş dakika sonra saraya varmışlardı.

Amaris etrafa bakarak " vay be saray gibi " dedi.

Kera " zaten saray " dedi.

Taht salonuna geçtikleri sırada salonun kapısını açan muhafızlara Virgin " komutan zırhı getirin " dedi.

Kapıdaki muhafızlardan biri " emredersiniz" dedikten sonra uzaklaştı .

Üçlü taht salonuna girdikten sonra kapı kapandı .

Üçlü tahtın önünde durduktan sonra Virgin " yerine geç Kera " dedi.

Kera bir şey demeden tahta doğru hareket ederek tahta oturdu .

Virgin yüzüğünden binlerce çekirdek çıkararak salonun ortasına döktü.

Çekirdekleri gören Kera ve Amaris şaşkın bir şeklide çekirdeklere bakıyorlardı.

Amaris " bu ,bu , bu kadarı çok fazla " dedi ve Virgin'e bakarak " senin zamanında canavar kalmamış belli hepsini öldürmüşsün " dedi şaşkın bir şekilde.

Kera " gerçekten bu kadarı çok fazla " dedi.

Virgin " benim için gereksiz size lazım olanı kullanın geri kalanını satın ihtiyacınızı görün " dedi.

Virgin'in sözlerinden sonra kapı açıldı ve içeriye elinde  altın renkte zırh olan bir muhafız geldi .

Muhafız salonun ortasındaki çekirdekleri görmesi ile hafif bir şaşkınlık geçirdi ama hızlı bir şekilde kendini toparlayarak yanlarına hareket etmeye başladı.

Üçlünün yanına yaklaşan muhafız diz çökerek elindeki zırhı uzatıp " efendim istediğinizi getirdim " dedi.

Virgin zırhı aldıktan sonra " gide bilirsin " dedi.

Muhafız " emredersiniz " diyerek arkasını dönüp hızlı bir şekilde salondan çıktı ve arkasınca kapıyı kapattı.

Muhafız gittikten sonra Virgin zırhı Kera tarafa uzatarak " al bunu " dedi.

Kera anlamamış bir şekilde " ne yapacağım ben bunu ?" Diye sordu .

Virgin " bu Amaris'in zırhı o gizli komutan olacak ondan hiç kimsenin haberi olmayacak sana yardım edecek zor durumda kaldığında sana yardım edecek " dedi ve Amaris'e bakarak " tabi eğer istersen " dedi.

Amaris zırha bakarak " tabi isterim " dedi.

Kera zırhı alarak Amaris'e uzattı Amaris zırhı aldıktan sonra Virgin " şimdi siz bunu alın " sol taraftaki dört odayı gösterek geçin güçlenin imparatorluktan geldiklerinde ben size haber veririm " dedi.

Amaris anlamamış gibi " imparatorluk ?" Diye sordu.

Kera Amaris'in yanına gelerek " sonra anlatırım " dedi.

Amaris tamam anlamında kafa salladıktan sonra ceplerine avuç avuç çekirdek doldurarak ayrı ayrı odalara geçerek güçlenmeye başladılar.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin