İki hafta sonra ....
Virgin gözlerini açtıktan sonra ayağa kalktı ve gerilme hareketleri yaptı .
Gerilme bittikten sonra Virgin " bakalım hangi seviyeye kadar yükseldik " dedikten sonra enerjisini kontrol etti.
Savaşçılığı gök yüzü onuncu seviyedeydi ,karanlık elementi ise usta birinci seviyeye yükselmişti.
Virgin mutlu bir şekilde" az kaldı tanrı seviyesine " dedikten sonra evden dışarı çıktı.
Etrafı biraz inceledikten sonra eskiden burada en fazla yirmi tane evin olduğunu ama şimdi kırktan fazla evin olduğunu gördü.
Marx Virgin'in yanına gelerek " uyanmışsın güzel oldu bu " dedi.
Virgin meraklı bir sesle " ne oldu ?" Diye sordu.
Marx " bufalo kabilesindeki adamlarımızdan haber geldi yarın akşam bize saldıracaklarmış " dedi.
Virgin " hmm peki saldırısınlar bakalım " dedi.
Marx şaşırmış bir sesle " nasıl yani saldırsınlar onlar en az elli savaşçı ile bize saldıracaklar onlara karşı dayanmamız çok zor " dedi.
Virgin etrafı biraz inceledikten sonra " her kesi getir bir şey göstereceğim " dedi ve ormana doğru hareket etmeye başladı.
Marx Virgin'in arkasınca tüm köydeki hayvanları topladı ve Virgin'in yanına doğru hareket etmeye başladı.
Virgin'in yanına vardıktan sonra Marx ve köy halkı Virgin ağaçları gösterek " bunları görüyormusunuz?" Diye sordu.
Marx " evet de ne oldu ?" Diye sordu .
Virgin ağaçlardan birine doğru hareket ederek , ağacın yanında durdu ve ağaca sert bir darbe vurarak ağacı yere yıktı .
Virgin düşen ağacın üzerine çıkarak yüzüğünden kılıcını çıkardı ve hızlı bir şekilde ağacın kollarını keserek ağacı düz bir şekle soktu .
Virgin ağacın üzerinde durarken " şimdi burayı korumaya almamız lazım ilk başta o yüzden" etraftaki ağaçları işaret ederek " hepsini yıkacağız ve " dedikten sonra kılıcını ağaca sokarak geriye doğru hızlı bir hareketle ağacı ortadan ikiye böldü " ikiye bölerek koyun etrafında yere gömeceğiz böylece burayı savunmaya almış olacağız " dedi.
Ağacın üzerinden yere düşen Virgin ağacın bir kısmını alarak yerin iki metre altına dikine bir şekilde gömdü ,ağacın yukarıda üç metresi hala kalmıştı .
Virgin yere bastırılmış ağacı göstererek " işte böyle yere geçireceksiniz " dedi.
Marx " bu bizi onlardan koruya bilirmi ?" Diye sordu.
Virgin" şimdilik ön hazırlık bu ama bundan kalın olacak ağaçlar " yere diktiği tahtayı göstererek " bunun arkasına tam bir ağaç onun arkasınada yine ikiye ayrılmış bir ağaç dikeceğiz böylece ortadaki kütüğün üzerinde olacak muhafızlar ve köye başka birisinin girmesinin karşını alacaklar " dedi.
Marx biraz düşündükten sonra " güzel bir plan bu Virgin işe yaraya bilir " Virgin sen daha bekle daha neler yapacağız ama hızlı olmak lazım bu dediğimi geceye kadar bitirmemiz lazım ki, daha fazla iş yapa bilelim " dedi.
Marx "tamamdır " dedikten sonra arkasını döndü ve " duydunuz ne yapacağınızı hadi çabuk olun ,her kes elindeki işi bıraksın yardım etsin akşama kadar bu barikat bitecek " diye emir verdi ve tüm hayvanlar ormana doğru hareket ederek ağaçları kesmeye başladı.
Virgin " Marx sen benle biraz gelsene " dedi.
Marx emirler verdikten sonra Virgin'in arkasınca köyün biraz dışına çıktılar .
Virgin " sizde sessizce hareket ede bilen hayvanlar varmı ?" Diye sordu.
Marx biraz düşündükten sonra " evet var içlerinde timsahlarda var ne oldu ki ?" Diye sordu.
Virgin "şimdilik toplam beş kişi olmakla onları akşam buraya getir işimiz var " dedi.
Marx meraklı bir şekilde " ne işi ?" Diye sordu.
Virgin " geldikerinde anlarsın " dedi.
Marx tamam dedikten sonra köye doğru hareket etmeye başladı.
Virgin ormanda hareket ederken bir ağacın altına oturdu ve yüzüğünden iletişim taşı çıkararak enerjsini gönderip " Kera?" Dedi.
Bir kaç saniye sonra Kera 'nın endişeli bir şekilde " Virgin ? Nasılsın ? Uzun zamandır senle konuşamıyorum ? İyimisin ?" Diye sorular sormaya başladı.
Virgin yüzüne küçük bir gülümseme kondurarak " dur biraz yavaş , iyiyim ben guçleniyordum o yüzden iletişim kuramıyordum sen nasılsın ?iyimisin ? Bir sorun yoktur her halde ?" Diye sorular sormaya başladı.
Kera " iyiyim merak etme sen ,burada işler yolunda sen kendine dikkat et asıl " dedi.
Virgin " tamam ederim " dedikten sonra derin bir nefes aldı ve " Kera seni " cümlesini tamamlayamadan Marx " Virgin bir gelsene " diye sesini duydu .
Kera " anladım ben bende seni " dedikten sonra Virgin iletişim taşını yüzüğüne gönderdi ve sinirli bir şekilde ayağa kalkarak " her zaman ki ,gibi tam zamanında geldin Marx" dedi ve derin bir nefes alarak " ne oldu söyle" dedi.
Marx " köyün yakınlarında bir canavar ortaya çıktı gökyüzü onuncu seviyede bizimkiler zorlukla baş ediyorlar yardım lazım " dedi.
Virgin " gidelim " dedikten sonra ikiside ortadan kayboldu bir kaç saniye sonra canavarın olduğu yerde ortaya çıktılar .
Bedeni ve kafası goril dört kolu vardı ve her koluda kıskaç şeklindeydi , arka ayakları normal goril ayaklarıydı ,kuyruğu ise akrep kuyruğuydu.
Marx canavarı işaret ederek " canavar o " dedi.
Canavar etrafındaki on mızraklı hayvanla savaşıyordu.
Virgin ve Marx hızlı bir şekilde canavarın yanına geldikten sonra yüzüğünden kılıcını çıkardı ve canavarın üzerine saldırdı .
Canavarın kafasına doğru saldırı yaparken canavar üzerine doğru gelen Virgin'e kıskaçları ile bir darbe vurarak Virgin'i on metre sağ tarafa savurdu .
Virgin yerde sürüklenirken sinirli bir şekilde ayağa kalkarak canavarın üzerine doğru saldırmaya başladı.
Canavar ile Virgin arasında beş metre kala Virgin yine havaya zıpladı ama yine canavar Virgin'e kıskaç darbesi vurarak geriye püskürttü.
Virgin yerde on metre sürüklendikten sonra durdu ve ayağa kalkarak yine saldırmak istediğinde Kira'nın " dikkatini dağıtsınlar bu canavar kolay kolay yenilmez onun yerine kuyruğu zayıf kesip kendisine karşı kullan " diye fikir verdi.
Virgin hızlı düşünerek ise yaraya bileceğini düşündü ve bağırarak " Marx dikkatini başka tarafa doğru dağıtın bir planım var" dedi.
Marx kafası ile onayladıktan sonra " haydi gelin peşimden " diyerek sağ taraftaki bacağına saldırmaya başladılar.
Canavar sağ bacağına doğru gelen darbeler yüzünden dikkati dağılmıştı bu sırada Virgin hızlı bir şekilde canavarın kuyruk kısmına gelerek havaya zıpladı ve aşağı inerken kılıcı ile canavarın kuyruğunu kesti.
Canavar kesilen kuyruğu ile kükremeye başladı.
Virgin canavar kükrerken , canavarın kuyruğunu alarak kuyruğun ucundaki sivri ucu canavarın beline soktu .
Canavar gelen ikinci darbe ile daha sert bir şekilde kükredi .
Etrafa bir kaç saniye saldırırken canavarın hareketleri git gide yavaşlıyordu ve bir kaç saniye daha sonra canavar hareketlerini kesti ve yere yüz üstü düştü .
Virgin canavarın ensesine çıkarak kılıcı ile zor bir şekilde çekirdeği çıkardı ve Marx'ın yanına zıplayarak geldikten sonra " akşam yemeği " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasyhapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...