bölüm 42

250 53 1
                                    

Virgin taht salonunda akşamın geç saatlerine kadar Kera'ya burada olmadığı zamanda neler yaşadığı falan yani her şeyi anlattı.

Kera " geç oldu yoruldun hadi gidip uyu " dedi.

Virgin " tamam " dedikten sonra ayağa kalktı ve sol elini Kera tarafa uzatarak " bana eşlik edermisin?" Diye sordu.

Kera elini Virgin'e uzatarak " tabikide " dedi ve ayağa kalakrak Virgin'le birlikte yatak odasına doğru hareket etmeye başladılar.

Sabahın ilk ışıkları ile Virgin gözlerini açtı Kera'ya sarılarak yanağına bir öpücük kondurduktan sonra dikkatli bir şekilde ayağa kalkarak üzerini giyindi cübbesini giydikten sonra kapüşonunu taktı ve odadan dışarı çıktı.

Taht solunda Amaris'i görmesi ile şaşırdı ve Amaris'in yanına doğru hareket etmeye başladı.

Amaris kendi tahtına oturmuş bir şekilde düşünüyordu Virgin'in geldiğini gördüğünde ayağa kalktı ve mutlu bir şekilde " özlemiştim seni Virgin " dedi.

Virgin'de Amaris'in yanına geldikten sonra " bende seni " dedikten sonra " da sen niye bu saatde uyanıksın?" Diye sordu.

Amaris " bu gün krallara haberci gönderdim erkenden o yüzden erken kalktımda sen niye erken kalktın?" Diye sordu.

Virgin " alışkanlık o yüzden dışarı çıkıp biraz gezeceğim " dedi.

Amaris meraklı bir şekilde " bir şey soracağım ,sen kaçıncı seviyedesin ?" Diye sordu.

Virgin yüzüne küçük bir gülümseme kondurarak " tanrı alemini geçtim " dedi ve arkasını dönerek dün kırık olan gece ise tamir edilen kapıya doğru hareket etmeye başladı.

Amaris şaşkın bir şeklide " tanrı alemini gectinmi?" Diye sordu.

Virgin " evet geçtim " dedi ve taht salonundan çıkarak kapıyı kapattı.

Saraydan çıkarken kapüşonunu aşağı çekerek yüzünü görünmemesi için çalıştı .

Saraydan çıktıktan sonra Virgin sokaklarda dolanıyordu .

Açık olan dükkanlar vardı .

Virgin bir meyve tezgahının önüne gelerek durdu .

Tezgahın arkasından kırklı yaşlarında, göbekli ,kel bir adam çıktı , Virgin'in üzerindeki biraz yırtılmış cübbeyi gördükten sonra " hayırdır delikanlı ne istemiştin? Diye sordu.

Virgin " amca benim param yok çok açım biraz meyve vere bilirmisin ?" Diye sordu.

Adam Virgin'in yüzünü göremediği için üzerindeki yırtık cübbeden onun fakir olduğuna kanaat getirdi ve " tamam istediğin kadar götür " dedi.

Virgin dört tane elma eline aldıktan sonra" bunun parasını sizin için çalışarak ödeye bilirim " dedi.

Adam " gerek yok parasını başkası verecek " dedi.

Virgin meraklı bir sesle " kim ödeyecek ?" Diye sordu.

Adam " sen galiba buralardan değilsin , imparatoriçe kanun koydu parası olmayanların parasını imparatoriçe ödüyor her hafta ne kadar para eksikse imparatoriçe veriyor" dedi.

Virgin mutlu olmuş bir şekilde kafasındaki kapüşonu çıkardı .

Adam Virgin'i görmesi ile gözlerini kısarak " seni bir yerden tanıyormuyum?" Diye sordu.

Virgin elmaları yüzüğüne göndererek yüzüğünden bir altın çıkartıp adama uzattı ve " kara imaparatorum ben " dedi.

Adam sert bir şekilde yutkunarak " efendim ben bunu alamam" dedi.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin