bölüm 20

306 72 5
                                    

Redehal Virgin ve Kera'nın yanına geldikten sonra " arkadaşın geldiğine göre " kayıtı yaptıralım " dedi.

Virgin ve Kera ayağa kalktıktan sonra Virgin " arkadaş değil sevdigilim " dedi Kera'ya bakarak .

Kera utanmış bir şekilde kafasını aşağı eğdi.

Redehal " tamam hadi gidelim " dedi ve arkasını dönerek binaya doğru hareket etmeye başladı.

Kera ile Virgin'de Redehal'ın hareket etmesi ile hareket etmeye başladı .

Ana binaya girdikten sonra masanın yanında o kızı gördüler.

Redehal " sizi tanıştırmadım " dedi ve Eriadar'ı gösterek " Eriadar en kıdemli öğrenci " dedi.

Kera " memnun oldum Eriadar bende Kera " dedi.

Eriadar " memnun oldum" dedikten sonra Virgin'e baktı .

Virgin " Virgin " dedi sadece .

Masanın yanına vardıktan sonra Redehal masanın arkasına geçti ve aşağıdan bir tane mavi renkte güç küresi çıkararak masanın üzerine koydu .

Virgin Kera'nın kucağında kurdu alarak " ilk sen " dedi.

Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra elini kürenin üzerine koydu ve bir kaç saniye sonra bilgiler çıkmaya başladı .

İsim: Kera
Soyadı: Teranvil
Element : ateş
Savaşçılık: çırak dokuz
Büyücülük: çırak on
Teknikler: ateş girdapı çaylak ikinci seviye

Bilgileri gördükten sonra Redehal ile Eriadar burun kıvırdılar.

Eriadar " siz altın güneş okulundan geliyorsunuz öyle değilmi ?" Diye sordu alaycı bir şekilde .

Kera üzülmüş bir şekilde kafasını aşağı eğdi .

Virgin kurdu Kera'ya verirken " eğer istersen bir hafta seni usta seviyesinin sonuna kadar çıkarırım sen sadece iste " dedi.

Kera kurdu kucağına mutlu bir şekilde alarak " teşekkür ederim " dedi.

Eriadar ve Redehal şaşkın bir şekilde Virgin'i izliyordu .

Nasıl böyle bir şey yapa bileceğini düşünüyorlardı.

Sıra Virgin'e gelmişti elini kürenin üzerine koyduktan bir kaç saniye sonra Virgin'inde bilgileri çıkmaya başladı.

İsim: Virgin
Soyadı:************
Element : ateş
Savaşçılık: gökyüzü 5. seviye
Büyücülük: çırak 9. seviye
Teknikler: yok

Bazı bilgilerini gizlemişti , gizlemeseydi çok fazla soru soracaklardı.

Redehal ve Eriadar şaşkın bir şekilde güç taşına bakıyorlardı .

Redehal " galiba bir sorun var taşta bir kez daha koy" dedi.

Virgin hiç bir şey söylemeden elini küreye koydu ve yine aynı sonuçlar çıktı .

Redehal ve Eriadar şaşkın bir şekilde bir birilerine bakarken Virgin " küre bozuk değil ben yer yüzü seviyesindeyim " dedi.

Şok olmuş bir şekilde Virgin'e bakıyordu ikili .

Virgin " odanın anahtarını vere bilirmisiniz şimdi ?" Diye sordu.

Redehal hiç bir şey demeden yandaki bir anahtarı aldı ve Virgin'e titrek elleri ile uzattı.

Virgin anahtarı aldıktan sonra üzerindeki rakama baktı ve ' otuz dokuz ' numaralı odanın olduğunu gördü .

Virgin " hadi biraz dışarı çıkıp gezelim " dedi Kera'ya bakarak .

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin