bölüm 8

329 74 4
                                    

Resepsiyonist kız " yani burada bildiğin gibi para çok değerli her yerde olduğu gibi , farklı bir şey yok aslında sadece burada okullar birbirine saldırıyor ayda bir kez ne varsa alırlar yani başka bir şey yok " dedi.

Virgin içinden " bir şey öğrenmeyeceğim belli oldu " dedi.

Kız çekinerek " şey yarın dışarı çıkacakmısın ?" Diye sordu .

Virgin kaşlarını çatarak " neden çıkayım ki, dışarı ?" Diye sordu .

Kız " yarın öğlen dışarı çıkma izni var üç saatlik o yüzden sordum " dedi.

Virgin kaşlarını düzelterek " ha tamam evet çıkarım " dedi.

Kız mutlu bir şekilde " güzel " dedi ve pencereden dışarı bakarak " hava kararıyor yurda gitsen iyi olur sonra sorun çıkarırlar " dedi.

Virgin ayağa kalkarak " teşekkür ederim " deyip kızın yanından çıktı ve bahçeye doğru hareket etmeye başladı .

Dışarı çıktığında sahada hiç kimsenin olmadığını gördü ve yurda doğru hareket etmeye başladı .

Yurdun önüne vardığında " hay aksi hangi odada kalacağımı öğrenmeyi unuttum " dedi  ve arkasını döndüğünde resepsiyonist kızı gördü .

Kız elinde bir anahtarla durmuş Virgin'e bakıyordu .

Virgin yüzüne küçük bir gülümseme kondurarak " teşekkür ederim yine " dedi.

Kız " rica ederim " diyerek anahtarı Virgin'e uzattı.

Virgin anahtarı aldığında " bu arada ismin ne , sormayı unuttum üzgünüm " dedi.

Kız " Kera ismim Kera " dedi .

Virgin " memnun oldum " dedi ve " kendine dikkat et,iyi geceler " dedi ve yurda girdi .

Elindeki anahtara bakarak üzerinde '56' yazdığını gördü .

Biraz aradıktan sonra Virgin odasını bulmuştu ,odası dördüncü kattaydı.

Odasına girdikten sonra Virgin yatağına uzandı .

Kira " eee nasıl buldun burayı ?" Diye sordu.

Virgin " güzel ama sıkıcı şimdi senin söylediğine göre benim karşımda burada hiç kimse duramaz e o zaman ben niye burada kalıyorum üstelik bura hakkında bir şeyler öğren demiştin ama sonuç benim olduğum zamanla aynı gibi neredeyse " dedi.

Kira " öyle ola bilirde olmayada bilirde o yüzden bilemeyiz öyle degilmi ?" Diye sordu .

Virgin " ola bilir ama böyle çok sıkıcı " dedi.

Kira " sana açık olacağım " dedi daha sonra bir kaç saniye sustuktan sonra " burada aslında bir şey arıyoruz bir taş ama öyle yıkıp geçmekle alınacak bir taş değil güç taşı o ondan hiç kimsenin haberi olmamalı eğer olursa bu senin için büyük sıkıntı olur " dedi.

Virgin yatakta doğrularak " ne işe yarıyor bu taş ?" Diye sordu.

Kira " insana çok fazla güç veriyor seni yene bilecek kadar bir güç anladın mı?" Diye sordu .

Virgin evet anlamında kafa salladıktan sonra kafasını iki yana salladı ve " of uykumu kaçırdın Kira" dedi.

Kira " ben ne yaptım sana gerçekleri söyledim " dedi.

Virgin " tamam haklısın " dedi.

Yatağa kendini bırakarak gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı.

Aradan bir saat geçmesine rağmen hala uyuyamıyordu .

Yataktan kalkarak kapıya doğru hareket edip odadan çıktı ve aşağı yavaş adımlarla inerek yurddan dışarı çıktı .

Su elementi habitatına giderek bir ağacın altında oturdu ve derin nefes aldı .

Kera içindeki bilinçsiz kıpırtılardan dolayı uyuyamıyordu camdan dışarı baktığında aşağıda Virgin'i gördü yavaş adımlarla su habitatına doğru hareket ediyordu .

Kera " acaba ne için dışarı çıktı ?" Diye sesli bir şekilde düşündü .

Bir kaç dakika sonra Virgin'in yanına tarih öğretmenin gittiğini gördü ve meraklı bir şekilde izlemeye başladı .

Virgin gözlerini kapatmış bir şekilde derin nefesler alarken bir enerji hiss etti ve gözlerini açmadan " nə İstiyorsun ?" Diye sordu.

Tarih öğretmeni " tebrikler beni fark ettin " dedi.

Virgin gözlerini açarak kıdemli tarafa baktı ve " fark etmemek ne mümkün " dedi.

Kıdemli Virgin'in yanına gelerek Virgin'in gözlerinin içine baktı bir kaç saniye daha sonra " sen kimsin ?" Diye sordu.

Virgin şaşkın bir şekilde " nasıl yani ?" Diye sordu.

Kıdemli " şöyle söyliyeyim ,sen nereden geldin ? Nasıl bu kadar güçlendin ? Güçlenmekten kastım onlarca savaşta olmuş bir kıdemliyi yenmek " dedi.

Virgin ayağa kalkarak " ne için soruyorsunuz ?" Diye sordu .

Kıdemli omuz silkerek " öylesine sadece seni tanımak istiyorum " dedi.

Virginde aynı kıdemli gibi omuz silkerek " beni tanıyıp ne yapacaksınız peki ?"Diye sordu.

Kıdemli kafasını tamam anlamında salladıktan sonra " anladım seni tanımamızı istemiyorsun " dedi ve arkasını dönerek Virgin'in yanından uzaklaşmaya başladı .

Virgin kafasını iki yana sallayarak " bir öğrenseniz benim kim olduğumu bana böyle sırtınızı çevirip göremezdiniz " dedi.

Kera pencereden kıdemlinin mutsuz bir şekilde uzaklaştığını gördüğünde " galiba istediğini öğrenemedi " dedi ve Virgin'e baktığında Virgin'in ona baktığını gördü ve hızlı bir şekilde aşağı eğildi.

Şaşırmış bir şekilde " beni nasıl fark etti?" Dedi kendi kendine.

Virgin Kera'nın onu izlediğini en başından beri biliyordu ama umursamıyordu sadece bir kez baktı Kera'ya ondada Kera saklandı.

Virgin " canım sıkıldı " diyerek ana binaya doğru hareket etmeye başladı talim arazisine giderek talim yapacaktı .

Bodrum katına vardıktan sonra burasının ışık taşları ile aydınlatıldığını gördü .

Kapının hemen solun çelikten yapılma on tane kuklanın olduğunu gördü və tek tek hepsini aralarında bir kaç metre olacak bir şekilde dizdi daha sonra en baştakinin önüne geçerek derin bir nefes aldı ve saldırmaya başladı .

İlk kuklaya bir yumruk vurarak sağ taraftaki duvara gönderdi hızını kaybetmeyerek ikincisinede bir yumruk vurarak sol taraftaki duvara gönderdi böyle böyle tüm kuklaları devirdi sonra yine dizdi ve yine devirdi böyle sabahın ilk ışıklarına kadar kuklaları ezmeye devam etti.

Virgin Kera'nın geldiğini anladığında arkasını dönmeden kuklayı yere sabitlerken " günaydın Kera " dedi.

Kera " günaydın " dedi ve etrafa bakarak duvarlarda derin çatlakların olduğunu ve kuklaların hepsinin neredeyse düz birer çizgi halinde olduğunu gördü.

Şaşkın bir şekilde " bunları senmi böyle yaptın ?" Diye sordu.

Virgin arkasını dönerek etrafa baktı ve " evet ben yaptım akşam uyku tutmadı da " dedi.

Kera " o kuklalar çelikti yalnız haberin varmı?" Diye sordu .

Virgin " farkındayım " dedi.

Kera " kıdemli burayı böyle gördüğünde baya şaşıracak  " dedi.

Virgin anlamamış bir şekilde " niye?" Diye sordu.

Kera " etrafı mahvetmişsin " dedi ve " hadi gel yemek yiyelim birazdan her kes uyanır " diye ekledi .

Virgin " iyi olur " diyerek arkasındaki kuklaya bir yumruk vurarak sol taraftaki duvara vurdu ve duvardaki çatlaklar git gide büyümeye başladı.

Kera " hadi gel biraz daha burada kalırsan burayı başımıza yıkacaksın " dedi ve Virgin ile birlikte yemekhaneye doğru yola çıktılar.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin