bölüm 43

247 48 3
                                    

Virgin arkasındaki on beş tane beyaz cübbeli adamla saraya girdi ve taht salonuna yöneldi .

Taht salonuna girdikten sonra Virgin Kera'nın uyanmış olduğunu ve tanıtında oturduğunu gördü .

Kera Virgin'in geldiğini gördüğünde mutlu bir şekilde ayağa kalktı ama Virgin'in arkasındaki adamları görmesi ile yüzü ciddi bir surat aldı.

Virgin arkasındakilerle Kera'nın önünde durdular.

Virgin onların Kera'nın önünde diz çökmekdiklerini gördüğünde sinirli bir sesle " diz çökün imparatoriçenin önünde zavallı yaratıklar " dedi.

Beyaz cübbeliler diz çökerek aynı anda "imparatoriçeyi selamlarız " dediler.

Kera " ışık klanının burada nə işi var Virgin ?" Diye sordu.

Virgin " bundan sonra burada yaşayacaklar" dedi.

Arkadaki bir kıdemli mutlu olmuş bir şekilde " size çok teşekkür ederim efendim " dedi.

Kera anlamamış bir şekilde Virgin'e bakarken Virgin " üyeler temizlikçi olacaklar kıdemliler ise bulaşık , kirli yıkayacaklar " dedi.

Işık klanı üyeleri şaşkın bir şekilde kafalarını kaldırarak bir Virgin'e birde Kera'ya bakıyorlardı .

Kera " nasıl istersen ? Benim için sorun yok " dedi.

Kıdemli bir şey söylemek istediğinde " Virgin gidin şimdi işlerinizi yapın " dedi.

Bir kaç saniye kıdemliler ve diğerleri hareket etmediler ama daha sonra " emredersiniz efendim " diyerek ayağa kalktılar ve taht salonunun kapısına doğru hareket etmeye başladı.

Işık klanı üyeleri dışarı çıktıktan sonra Kera " bunların burada ne işi var ?" Diye sordu.

Virgin " fazla kibirliler hadlerini bildirmek gerekiyordu " dedi.

Kera " tamam nasıl istersen öyle olsun " dedi.

Virgin Kera'nın yanındaki tahta geçerken " unutmadan bir tane ışık büyücüsünü sarayın kapısına koy yaralı falan olursa yardım etsin para almadan " dedi.

Kera " yaparım sen merak etme " dedi.

Öğlen olmak üzereydi Kera " yarın akşam üstü tüm krallar ,karıları ve çocukları gelecekler onun için hazırlıklar yapmaya başlayacağım " dedi.

Virgin ayağa kalkarak " o zaman gidip elbise falan alalım " dedi.

Kera " tamam gidelim " dedi ve ayağa kalktı.

Virgin'in yanına gelerek Kera " gidelim o zaman başbaşa biraz gezelim " dedi.

Virgin sağ eline Kera'nın beline doladı ve kapıya doğru hareket etmeye başladığında kapı açıldı ve içeri Amaris girdi.

Virgin " yok artık " dedi kısık bir sesle.

Amaris " nereye gidiyorsunuz?" Diye sordu.

Kera göz devirerek " yarın davet var biraz alış veriş yapacağız " dedi.

Amaris " e senin bir sürü elbisen var zaten ne için alıyorsun ki? " diye sordu.

Kera " ihtiyaç var demek ki " dedi bıkkın bir sesle.

Amaris " bende geleyim o zaman banada bir şeyler alalım " dedi.

Virgin " sen karıların ile gidip istediğini alırsın" dedi ve derin bir nefes alarak " bizi rahat bırak, biraz gezmek istiyoruz başbaşa" dedi.

Amaris " tamam ben sizi rahatsız etmeyeyim " dedi üzgün bir sesle.

Virgin " hiç çekemem Amaris ,sevdiğim bir kızla senin yüzünden başbaşa vakit geçiremiyorum, istiyorum biraz yalnız kalalım bunun için istersen kırıl " dedi ve Kera ile birlikte Amaris'in yanından geçerek dışarıya doğru hareket etmeye başladılar.

Saraydan dışarı çıktıktan sonra ikili sokaklarda yürürken etraftaki insanlar diz çökerek selam veriyorlardı.

Kera sağ taraftaki bir elbise dükkanını göstererek " girip bakalım mı ?" Diye sordu.

Virgin " nasıl istersen " dedi ve ikili elbise dükkanına doğru hareket etmeye başladılar.

Dükkandan içeri girdikten sonra tezgahtar kız içeri giren ikiliyi görmesi ile gözleri büyüdü ve hızlı bir şekilde ikilinin önüne gelerek diz çöküp " selamlarım sizi efendilerim " diye titrek bir sesle söyledi.

Kera " ayağa kalk " dedi.

Kız ayağa kalktığında göz teması kuramıyordu saygısından .

Kız " ne istemiştiniz efendim ?" Diye sorduğunda Kera etraftaki elbiselere bakarak " elbise almak istiyorduk " dedi.

Kız hızlı bir şekilde elindeki en iyi elbiseleri getirerek " bunlar en iyisidir efendim " dedi.

Kera eline kırmızı renkte, beli ince  aşağıya doğru kabaran bir elbise aldı ve Virgin'e göstererek üzerine tuttuktan sonra" nasıl sence ?" Diye sordu.

Virgin Kera'nın gözlerine bakarak " çok güzel " dedi.

Tezgahtar kız kucuk bir gülümseme kondurdu yüzüne .

Kera utanmış bir şekilde " elbise nasıl ?" Diye sordu.

Virgin " ha o da güzel " dedi.

Kera " o zaman bunu alalım mı?" Diye sordu.

Virgin " istersen tüm buraları alalım "dedi.

Kera " yok sadece bu yeter " dedi.

Virgin kıza bakarak " ne kadar ?" Diye sordu.

Kız " sizin için bedava " dedi.

Kera " gerek yok fiyatı ne kadar ?" Diye sordu.

Kız biraz düşündükten sonra " iki altın efendim " dedi.

Virgin yüzüğünden iki altın çıkararak kıza uzattı ,kız parayı aldıktan sonra Virgin ve Kera dükkandan dışarı çıktılar.

Virgin " hadi gidip bir şeyler yiyelim " dedi.

Kera " tamam yiyelim ileride güzel yemek yapan bir yer var ama her kes bize bakacaklar " dedi.

Virgin anlamamış bir şekilde " niye bize bakacaklar ?" Diye sordu.

Kera " yani sen imparatorsun bense imparatoriçeyim o yüzden her kes bize bakacak " dediler.

Virgin " tamam bizde o zaman kaleden dışarı çıkalım bir köyde yemek yiyelim " dedi.

Kera " öyle yapa bilirmiyiz ?" Diye sordu.

Virgin " hadi gel gidelim " dedi ve Kera ile birlikte kale kapısına doğru hareket etmeye başladılar .

Kapıya vardıklarında kapıdaki muhafızlar hızlı bir şekilde kapıyı açtılar .

Virgin ve Kera şehirden dışarı çıktıktan sonra Kera " nereye gideceğiz ?" Diye sordu.

Virgin elini Kera'nın beline dolayarak " bilmem nereye olursa " dedi ve ortadan kayboldular.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin