Yeşeren ağaç okuluna vardıktan sonra içeri girdiler .
İçeri girdikten sonra sol taraftaki park gibi olan yere doğru hareket ettiler .
Bankalardan birine oturduktan sonra Kera " burada ama kalmayız " Diye sordu.
Virgin Kera'nın sözünü duymamış gibi " sen benim kim olduğumu biliyorsun ama benden korkmuyorsun neden ? Yani her kes benden korkuyor ama sen ,sen korkmuyorsun " dedi.
Kera derin bir nefes alarak " senin kim olduğunu biliyordum ama sen iyi birisi oldun ilk geldiğinde sana bulaşmamalarını söyledin eğer diğerlerini ezmek isteseydin bunu yapardın ama sen yapmadın ve bana bir hediye aldın " dedikten sonra ayağa kalkarak " olamaz kurdumu orada unuttum " dedi.
Virgin " sorun değil telaşlanma gidip alırız " dedi.
Kera " senin gelmen bence doğru olmaz kovulduğun yere geri döneceksin sonuçta " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra " o zaman " dedi ve bir ruh ortaya çıkararak hızlı bir şekilde soyutlaştırdıktan sonra " o sana eşlik edecek sana bir şey olmasına izin vermez " dedi.
Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra altın güneş okuluna doğru hareket etmeye başladı.
Kera gittikten sonra Virgin ' de ayağa kalkarak müdürün odasına doğru hareket etmeye başladı.
Öndeki binadan içeri girdikten sonra bir kaç metre öndeki masanın arkasındaki resepsiyonist kıza yaklaştı ve " merhaba müdür bey ile görüşmek istiyorum " dedi.
Kız kafasını önündeki evraklardan kaldırarak Virgin'e baktı ve gözlerini kısarak " sen hani geçen sefer gelip burada sorun çıkaran çocuk değilmisin ?" Diye sordu .
Virgin derin bir nefes vererek " ben onlara dedim bana bulaşmayın deye " dedi ve nefesini bırakarak " her neyse müdür bey yukarıdamı ?" Diye sordu .
Kız "Ne için müdür beyi istiyorsun?" Diye sordu.
Virgin " iki oda isteyecektim " dedi.
Kız sinirli bir şekilde ayağa kalkarak " sen burayı otelmi zann ettin ?" Dedi.
Virgin " orasını müdürünüz ile konuşurum " dedi ve " uğraşmayacağım " diyerek yandaki merdivenler ile yukarıya doğru çıkmaya başladı, kız çıkma dese bile umursamamıştı.
Beşinci kata vardıktan sonra öndeki üzerinde ' müdür ' yazan odanın kapısına vardı ve kapıyı iki kere tıklattı .
İçeriden kalın bir ses " gel " diye komut verdikten sonra Virgin kapıyı açtı ve içeriye girdi .
İçeride çok fazla bir şey yoktu sol ve sağ tarafta kitap rafları ,önde büyük bir pencere , pencerenin önünde bir masa , masanın önünde karşı karşıya bakan iki sandalye ,masanın arkasından ise kırklı yaşlarında yarı kel , tombul bir adam önündeki evrakları inceliyordu .
Virgin içeri girdikten sonra müdür kafasını kaldırdı ve " evet ne istiyorsun ?" Diye sordu .
Virgin " iki oda istiyorum " dedi.
Müdür " sen dalgamı geçiyorsun benle ?" Diye sordu meraklı bir şekilde.
Virgin hayır anlamında kafa salladıktan sonra müdür " burası bir okul fark etmediysen otel değil " dedi.
Virgin " biliyorum ,yinede sizden iki oda istiyorum " dedi.
Müdür " yok oda falan , odaların hepsi sadece burada okuyanlara aittir başka birisine vermek yasalara aykırı " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasihapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...