Muhafız gelip yemeğin hazır olduğunu bildirdikten sonra Virgin " gidelim " diye komut vererek Kera ve Amaris ayağa kalkıp yemek salonuna doğru hareket etmeye başladılar.
Muhafızın yanından geçerken Virgin muhafızın kulağına yaklaştı ve kısık bir sesle bir şeyler söyledi daha sonra yoluna devam etti.
Kera " ne söyledin ona ?" Diye meraklı bir şekilde sordu .
Virgin yüzüne sinsi bir gülümseme takınarak " görürsün " dedi.
Kera tamam anlamında kafa salladıktan bir kaç dakika sonra yemek salonuna gelmişlerdi.
Yemek salonunda Mirdena ve Dorethan yemek salonunda sandalyeye oturmuş bir şekilde bekliyorlardı.
Virgin, Kera ve Amaris masanın başına geldiğinde iki kız ayağa kalkmamışlardı.
Virgin kızların oturduğu sandalyeye sert bir darbe vurdu ve sandalyeleri kırarak kızların yere düşmesini sağladı .
Kızlar bir şey söyliyemeden Virgin " imparatoriçe geldiği zaman ayağa kalkacaksınız ,ayağa kalkmazsanız şimdiki gibi ayakta yemek yiyeceksiniz " dedi .
Masanın başında oturan Virgin'in sağ tarafında Kera ,Kera'nın yanında ise Amaris oturmuştu.
Mirdena ve Dorethan ayağa kalkarak beklemeye başladılar.
Virgin derin bir nefes alarak " siz artık buradasınız ailenizin yaşaması karşılığında ama eğer bize ihanet ederseniz " bu anda kapı iki kere çalındı Virgin " gel " diye komut verdikten sonra içeriye bir muhafız geldi ve arkasınca eski imparatorun karısı ile kızı elleri zincirli bir şekilde içeri getirildiler.
Kera ve Amaris onların kim olduğunu bilmiyordu bu yüzden sorgulayıcı bir bakışla Virgin'e bakıyorlardı.
Virgin " onlar eski imparatorun Ailesi şimdi ise köleler" dedi.
Kızlar şaşırmış bir şekilde kadın ve kıza bakıyordular .
Virgin ayağa kalkarak muhafızlara kafa işareti ile çıkın dedikten sonra muhafızlar çıktılar.
Virgin kadın ve kıza doğru hareket ederken " bildiğiniz üzere kölelere karşıyım ve benim yanımda da bir kölenin olması doğru olmaz " dediği sırada kadın ve kızın yanına varmıştı .
Virgin hızlı bir şekilde kadın ve kızın kalbini yerinden söktü ve ruhlarını kendine hapis etti.
Her korkmuş gözlerle Virgin'e bakıyorlardı .
Virgin iki kalbide getirerek kızların tabağına koydu ve " babaları beni tehdit etti şimdi ise onlar yoklar " dedi ve sandalyeye oturarak elini peçeteye sildi.
Kızlar korkmuş bir şekilde kalplere ve Virgin'e bakarken " şimdi oturun ve bir daha saygısızlık yapmayın " dedi.
Kızlar sert bir şekilde yutkunarak tamam anlamında kafa salladılar ve birer sandalye çekerek masaya oturdular .
Virgin " anlaşmamıza sevindim ,ben buralarda olmadığım sürece Kera ve Amaris sizin üstünüz yani onlae ne derse onu yapacaksınız anladınızmı?" Diye sordu.
Kızlar evet anlamında kafa salladıktan sonra Virgin " güzel yemeğe başlayalım " diyerek masadaki yemeklerden tabağına koyup yemeğe başladı.
Masada sadece Virgin yemek yiyordu diğerlerinin gözü kalplerde kalmıştı ve bu yüzden yemek yiyemiyorlardı.
Yarım saat sonra Virgin'in ayağa kalkması ile iki kızda hızlı bir şekilde ayağa kalktı.
Virgin kızlara bakarak " aferin böyle olun her zaman " dedi ve yanlarından geçerek gitti.
Virgin gittikten sonra Kera ayağa kalktı ve " onu kızdıramadığınız sürece iyi bir insandır kızdırdığınızda canavar ola biliyor " dedi ve o da Virgin'in arkasınca çıktı.
Virgin ve Kera çıktıktan sonra Amaris'te ayağa kalktı ve kibar bir şekilde " yemek yiyin daha sonra odanıza gidin " dedi ve ikilinin arkasınca dışarıya çıktı .
Üçlü taht salonuna vardıklarında kapıdaki muhafız " imparatoriçe içeride diğer ırkların kralları var sizin ile görüşmek istiyorlar " dedi.
Kerar tamam anlamında kafa salladıktan sonra muhafız kapıyı açtı ve üçlü içeri girdikten sonra kapıyı kapattı.
Elf kral üçlünün içeri girmesi ile " yarına kadar mühret vermiştiniz ama biz kararımızı verdik " dedi.
Virgin ve diğerleri tahta vardıktan sonra yerlerine oturdular.
Kera " evet ,cevabınız ne ?" Diye sordu.
Cüce kralın eğilmesi ile diğerleride eğildi ve " siz verdiğiniz sözün üzerinde duracaksanız " dedi ve aynı anda diğerleride diz çökerek " imparatoriçeyi selamlarız " dediler.
Kera ayağa kalkarak " ayağa kalkın müttefiklerimiz " dedi ve beşli ayağa kalktı .
Kera " en kısa zamanda size bayraklar verilecek ve bizim imparatorlukta mutlu bir şekilde yaşayacaksınız " dedi.
Beşli tamam dedikten sonra Kera " gide bilirsiniz " dedi.
Elf kral öne çıkarak " size naçizane bir hediyem var " dedi ve yüzüğünden bir parşömen çıkarttı.
Virgin ayağa kalkarak Kera'nın kulağına kısık bir sesle " hediye yağmuru başlayacak birazdan " dedi.
Kera hiç birşey söylemedi Virgin'e onun yerine elf krala hitaben " nedir o parşömen?" Diye sordu.
Elf kral " bu sizin için değil imparatoriçe ,bu parşömen kara imparator için " dedi.
Virgin şaşırmış bir sesle " benim için mi?" Diye sordu ve elf krala doğru hareket etmeye başladı.
Elf kralın elindeki parşömeni aldıktan sonra açtı ve zihninde Kira'nın " bu olamaz bu geçit parşömeni istediğin yere geçit aça bilirsin " dedi şaşırmış bir sesle.
Virgin Kira'nın sözleri ile şaşırdı ve hızlı bir şekilde üzerinden şaşkınlığı atarak parşömeni yüzüğüne gönderdikten sonra " teşekkür ederim elf kral " dedi.
Elf kral baş selamı verdikten sonra diğerleri ile birlikte dışarıya doğru çıktı .
Krallar gittikten sonra Amaris " o parşömende ne var ? Ona baktığında şaşırmıştın " diye sordu .
Virgin " geçit parşömeni o parşömen istediğin yere geçit aça bilirsin " dedi.
Amaris " vay be çok güzel işin bittikten sonra banada verirmisin ?" Diye sordu heyecanlı bir sesle.
Kira " verme bu parşömeni, bu parşömeni sadece karanlık elementi kullana bilenler kullana bilir başka birisi kullandığı zaman o adamı yok eder " dedi.
Virgin " bunu sadece karanlık element kullanıcısı kullana bilir başkası kullandığında bu onun için hiç iyi olmaz " dedi.
Amaris tamam anlamında kafa salladıktan sonra Kera " yarın gideceksin ama öyle degilmi ? Yani yarın gideceğini söyledin " dedi üzüntülü bir sesle.
Virgin evet anlamında kafa salladıktan sonra Amaris'e baktı ve " senin uykun gelmiştir Amaris sana iyi geceler " dedi.
Amaris " tamam sizede iyi geceler " dedikten sonra taht salonundan çıktı .
Virgin elini Kera'ya uzatarak " uyuyalım hadi " dedi.
Kera utanmış bir şekilde elini Virgin'e uzatarak sağ taraftaki yatak odasına doğru hareket etmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasíahapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...